Jossain taisi olla viestiketju aiheesta ku itekki mietin mukitelineiden asennusta, mutta joutuu vaihtaa koko kojelaudan, eli ei ihan näppärä homma ole.
Joku jolla haku toimii nii voi vahvistaa.
Typerä kysymys, mutta jos joku osaa vastata suoraan ennenkuin lähden tutkimaan niin kiitos. Eli laturin hihnan kiristinrullan päässähän on tuo isokokoinen (26mm?) mutteri, josta vääntämällä saa hihnan vapautettua. Mutta miten tuo rulla itsessään irtoaa, lähteekö tuo mutteri normaalisti vääntämällä auki, vai kuuluuko tuohon jokin niksi mikä pitää tietää? Auto 530d.
Elikkäs ilmennyt ovien avaamisen kanssa ongelmia, ovien pitäisi aueta kun avaimen vie lähelle ovea ja vetää kahvasta, mutta nyt vaan kuuluu ääni autosta (en osaa paikallistaa äänen suuntaa) ja ovet ei aukea, muuten kuin avaamalla napilla. Onko patteri lopussa kaukosäätimestä vai mitä? Eikös tuohon avaimeen ole vaikea vaihtaa patteria?
Elikkäs ilmennyt ovien avaamisen kanssa ongelmia, ovien pitäisi aueta kun avaimen vie lähelle ovea ja vetää kahvasta, mutta nyt vaan kuuluu ääni autosta (en osaa paikallistaa äänen suuntaa) ja ovet ei aukea, muuten kuin avaamalla napilla. Onko patteri lopussa kaukosäätimestä vai mitä? Eikös tuohon avaimeen ole vaikea vaihtaa patteria?
Ei näytä ainakaa vaihto kauheen vaikeelta.. Kannattaa se tehdä ensimmäisenä..
Hep. Mitenkäs porukat on kikkaillu tuon paine ilmotuksen kanssa, kun nyt uusilla kesä hankookeilla tulee joka toinen päivä suunnilleen hälytys?
Vanhoilla kesä ja talvirenkailla tuli muutama silloinkin, mut aniharvoin. Siis nyt puhutaan turhista hälyistä.
Muistan lukeneeni täältä jostain et oliko joku päässy hälyistä eroon ku oli lisänny vai laskenu painetta kympän pari rengaspaine initialisoinnin jälkeen?? Ite oon nyt koittanu nollata ton systeemin kylmänä ja lämpösenä päivänä ja lämpöseks ajetuilla ja kylmillä renkailla, mutta aina tuntuu TYRE PUNCTURE pamahtavan näyttöön juuri kun siitä on luullu päässeen eroon
jos ilmasäädettävä perse menny syystä tai toisesta garage modeen niin tärähtää ilmotus renkaista 30km ajon jälkeen. perä pois tuosta tilasta niin pelittää taas ja ilmottelee vaan faultia tai failurea tasonsäädöstä
Typerä kysymys, mutta jos joku osaa vastata suoraan ennenkuin lähden tutkimaan niin kiitos. Eli laturin hihnan kiristinrullan päässähän on tuo isokokoinen (26mm?) mutteri, josta vääntämällä saa hihnan vapautettua. Mutta miten tuo rulla itsessään irtoaa, lähteekö tuo mutteri normaalisti vääntämällä auki, vai kuuluuko tuohon jokin niksi mikä pitää tietää? Auto 530d.
Vääntämällä eripäin mitä remmiä löysäät...
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Hep. Mitenkäs porukat on kikkaillu tuon paine ilmotuksen kanssa, kun nyt uusilla kesä hankookeilla tulee joka toinen päivä suunnilleen hälytys?
Vanhoilla kesä ja talvirenkailla tuli muutama silloinkin, mut aniharvoin. Siis nyt puhutaan turhista hälyistä.
Itellä tullut aina herja jos on vaihtanu kesä/talvi/uudet renkaat, mutta ei ikään muuten.
Käsittääkseni tuo toimii niin, että mittaa pyörintäanturista renkaan ympärysmittaa ja jos rengas tyhjenee niin alkaa näyttää joka kierrokselle lyhyempää ympärysmittaa josta tulee herja. kokeile pudottaa jonku verran paineita joka nurkasta ja laita kalibrointi päälle, ja sen jälkeen nosta paineet normaaliks. Tuskin herjaa "lisääntyneestä paineesta"
onnistuuko tuulilasin vaihtaminen otsikon kärryyn missä vaan ko. toimenpidettä suorittavassa huoltoliikkeessä vai pitäisikö olla merkkiliike? Muistelen jotain kauhutarinoita palstalta lukeneeni mitä saattaa seurata, jos homma suoritetaan vailla asiantuntemusta/huolellisuutta (auto sotkettu lasiliimalla tms.)... Vaihto menee lasivakuutuksen piikkiin joten hinta ei ole niinkään määräävä tekijä, mutta paikan pitäisi löytyä mielellään Riihimäki-Hyvinkää akselilta, Helsinkiin päin ehkä hätätilassa jos ei lähempää löydy - suosituksia?
Comment