Täytyyhän se ccc koodata. Jos autossa mistä se on on vähäkään eri varusteet niin ei toimi.
jos siihen ei virtoja ees tuu voi olla vika jo jossain muualla... Esim MPM
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Täytyyhän se ccc koodata. Jos autossa mistä se on on vähäkään eri varusteet niin ei toimi.
jos siihen ei virtoja ees tuu voi olla vika jo jossain muualla... Esim MPM
Sopiiko noilla varaosanumeroilla olevat ristiin? Laite ei mene päälle?
Onkos porukalla tietoa mitä tämä pitää sisällään:
S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version
Katselin vaan että vanhassa tuo oli, uudessa taas ei. Sisältääköhän tuo bensakoneelliseen (N53B30) autoon mitään olennaista?
BMW E60 530iA LCI -07 Monacoblau
ex: BMW E60 520i -04 Silvergrau
Onkos porukalla tietoa mitä tämä pitää sisällään:
S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version
Katselin vaan että vanhassa tuo oli, uudessa taas ei. Sisältääköhän tuo bensakoneelliseen (N53B30) autoon mitään olennaista?
Sisältäähän se eristetyn huohottimen putkineen. Kannattaa jopa melkeen laittaa/laitattaa tuo ennenku öljyt tulee venakopan välistä kartanolle ....
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Sopiiko noilla varaosanumeroilla olevat ristiin? Laite ei mene päälle?
Äkkiseltään noissa on eroja... Tuo ylempi 773 loppunen on at-ccc ja toinen ccc-cd ja tuo 773 loppunenkaan ei ole alkujaan sun autossa ollut. Production date vuosina 06-07
Tarvii olla Joko vastaava mikä on tai sitte 65 83 9 123 087 tai 65 83 9 156 230 viimesenä uusin versio. Nämä oli vähä mutuilua mutta ota yhteyttä Buksin-1 niin tulee faktoja.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Äkkiseltään noissa on eroja... Tuo ylempi 773 loppunen on at-ccc ja toinen ccc-cd ja tuo 773 loppunenkaan ei ole alkujaan sun autossa ollut. Production date vuosina 06-07
Tarvii olla Joko vastaava mikä on tai sitte 65 83 9 123 087 tai 65 83 9 156 230 viimesenä uusin versio. Nämä oli vähä mutuilua mutta ota yhteyttä Buksin-1 niin tulee faktoja.
Itse en ole tuollaista asentanut, mutta entinen omistaja on autooni laittanut tuollaisen sarjan. Huomasin vain, kun ovipahvi oli irti ja ovivalon polttimoissa luki BMW :think
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Kysytääs sellaista, että etupää hieman kolisee, ja ratissa tuntuu pieni välys keskellä. Ensimmäisessä e39:ssä oli hammastanko väljä, ja tuntui samalta kuin tämä . Onko näissäkin vielä sitä hammastanko ongelmaa vai onkohan vaan raidetangon sisäpäät kuluneet? Raidetankojen ulkopäissä ei ollut väljyyttä kun tutkiskelin. :think
Auto on -04 ja ajettu ~200tkm.
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Kysytääs sellaista, että etupää hieman kolisee, ja ratissa tuntuu pieni välys keskellä. Ensimmäisessä e39:ssä oli hammastanko väljä, ja tuntui samalta kuin tämä . Onko näissäkin vielä sitä hammastanko ongelmaa vai onkohan vaan raidetangon sisäpäät kuluneet? Raidetankojen ulkopäissä ei ollut väljyyttä kun tutkiskelin. :think
Auto on -04 ja ajettu ~200tkm.
On hammastanko ongelmaa. Selviää kun nostat auton ylös ja revit renkaista, onko sivuttain välijää. Jos on, tarkistetaan ensin nivelet ja jos niissä ei ole vika, on vika hammastangossa. Jos välys on vähäistä, ei kannata tehdä mitään...
Sille välykselle on säätökin mutta se on tosi herkkä ja ohjauksesta tulee tahmea jos vähänkän liikaa vääntää.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Mitä voi tehdä kun kierrokset seilaa kylmällä laatikolla, tuntuu kuin ei tiedä minkä vaihteen laittaisi päälle? Lämpimällä laatikolla ei mitään ongelmaa.
Auttaisiko laatikon nollaus vai alanko säästämään rahaa laatikko remppaan?
Mitä voi tehdä kun kierrokset seilaa kylmällä laatikolla, tuntuu kuin ei tiedä minkä vaihteen laittaisi päälle? Lämpimällä laatikolla ei mitään ongelmaa.
Auttaisiko laatikon nollaus vai alanko säästämään rahaa laatikko remppaan?
Potilas E61 535D
Valitettavasti säästäminen on viisainta. Turbiini kai siellä humppaa mutta vika voi olla myös venttiilikoneistossa. Vaihdat massi-miehenä(naisena) molemmat kerralla,...
Comment