Riippuu alustasta.
Kiintee tolppa + jouset / hr coilit / bc coilit > 9,5"
Kw:n coilit / tatexnixnaxpox coilit / jne muut > 8,5" (max max 9")
= Jääkö jousi ja/tai säätömutteri renkaan tai jopa vanteen taakse tähän tapaan, jolloin pakettia pitää ottaa ainakin sen tuuman verran ulos.
Kuvassa siis 19", 8,5" levee et12, 245-renkaalla ja KW:n street comfortilla. Maalit jo lähtee jousesta, mutta ei haittaa.
10 tulee kaaresta pihalle.. 19" ja venykumilla voi saada raapimattomaksi, mutta 20" en usko.
Päätä ite ..tuossa ja tuossa kuvaa 10"x20" joka ihan tolpassa kiinni.. eli et n.10
Heh, kumpi mahtaa toimia paremmin, ylivoimainen testivoittaja vai keskitason rengas
Joku vanha jäärä varmaan suosittelee tuota kapeampaa, mutta kyllähän tuolla leveämmällä tulee tukevampi ajettavuus. Pehmeällä pinnalla pito kapeassa parempi. Se on ihan makuaisia mitä haluaa.
Itse en ole koskaan oikein luottanut nuihin rengastesteihin, sillä itsellä vähän sellainen kuva, että se pärjää kuka maksaa eniten Käyttökokemuksia lähinnä haluaisin että onko se hakka niin paljon sitten parempi kuin hankookki että kannattaa kolmasosaa enempää maksaa... Jotku ainakin väittäneet hankookkia hiljaisemmaksi?
Mulla oli tuo hakemasi vannemalli ennen alla, tosin edessä vaan 8,5" et18 (muistaakseni).
Mutta concavea siinä ei juurikaan ollut, melkein suora. Takavanteessa oli sitten jo jonkun verran.
Silloin kun hommasin ne rautamolta, ei ollut montaa vaihtoehtoista et,tä..
Mulla oli tuo hakemasi vannemalli ennen alla, tosin edessä vaan 8,5" et18 (muistaakseni).
Mutta concavea siinä ei juurikaan ollut, melkein suora. Takavanteessa oli sitten jo jonkun verran.
Silloin kun hommasin ne rautamolta, ei ollut montaa vaihtoehtoista et,tä..
Hannu
Juu, siun autosta taisin ekan kerran bongata nuo Vertinit ja tykästyin heti !!
Olis kyllä komian näköinen kun tuo 10" leveä mahtuis eteenkin... sen verran concavea löytyy !! Mutta nätti kokonaisuus on silti tuolla 8,5/10"
Yksi erittäin asiallinen vaihtoehto olis Zito 935-vanne... Siinä olis myös 9,5" leveydellä jonka saisi lätyn kanssa myös eteen... Nämä olis uutena aika paljon halvemmat kuin Vertinit !! :think
Juu, siun autosta taisin ekan kerran bongata nuo Vertinit ja tykästyin heti !!
Olis kyllä komian näköinen kun tuo 10" leveä mahtuis eteenkin... sen verran concavea löytyy !! Mutta nätti kokonaisuus on silti tuolla 8,5/10"
Yksi erittäin asiallinen vaihtoehto olis Zito 935-vanne... Siinä olis myös 9,5" leveydellä jonka saisi lätyn kanssa myös eteen... Nämä olis uutena aika paljon halvemmat kuin Vertinit !! :think
Jos laittaisi 10" eteen, niin takana pitäisi olla vielä leveämpi. Ei se näytä hyvältä että edessä on ylileveillä vanteilla hirveät venykumit ja takana normisetti. 10" etuvanteet vaatii M5 lokarit. 9,5" ET15-17 on aikalailla maksimi vakiolokareihin ja just mahtuu sisältä pyörimään.
Kyllä se 10" mahtuu eteenki, mutta pitää olla aika kapee kumi että pyörii sielä vakio loksussa!
Mä voisin nappe sulle ehkä myydä noi mun Rennen:it. Jos koottavat kiinnostaa?! Ne ehkä mahtuis vakio kaariinki!
Kyllä se 10" mahtuu eteenki, mutta pitää olla aika kapee kumi että pyörii sielä vakio loksussa!
Mä voisin nappe sulle ehkä myydä noi mun Rennen:it. Jos koottavat kiinnostaa?! Ne ehkä mahtuis vakio kaariinki!
No pistäs kuvaa/tietoa tulemaan vanteista niin katellaan !! Privana tai vaikka tänne...
EDIT: löysinkin kuvia noista siun Rennen:eistä... ovat vaan mustat kun haluisin hopeanväriset vanteet... ja nuo Rennen:it on varmaan aika kalliit...??
onko muut käyttäneet minkä merkkisiä nastarenkaita ja minkä levyisiä ja profiilia 18"? pitäisi ite tällä viikolla tilata renkaat ja vähän auki vielä mitkä tilaan :think
onko muut käyttäneet minkä merkkisiä nastarenkaita ja minkä levyisiä ja profiilia 18"? pitäisi ite tällä viikolla tilata renkaat ja vähän auki vielä mitkä tilaan :think
Comment