No sen ainakin voi sanoa että rahalla ei saa tyylitajua, penkit on erikoisuudessaan hienot mutta nuo perusmallin hopeat paneelit ei sovi viereenkään. Tuo suorastaan huutaa jotain erittäin tummaa jalopuuta.
No sen ainakin voi sanoa että rahalla ei saa tyylitajua, penkit on erikoisuudessaan hienot mutta nuo perusmallin hopeat paneelit ei sovi viereenkään. Tuo suorastaan huutaa jotain erittäin tummaa jalopuuta.
Nus nus, eivät muuten ole "perusmallin" paneelit, vaan pirun kalliit alu cube umpialumiiniset listat...tyylitajusta tai tuohon sopivuudesta en sano mitään .
F10 530d xDrive///M Sport
Audi S4 B5 2.7 BiTurbo
Ex F31 320d xDrive///M Sport
Ex E60 530dA
Ex E61 520d ///M Sport
Auto on tuotu Saksasta v 2008 Hollantiin, omistajamäärästä ei tietoa, huoltokirja puuttuu.
Kuljettajan penkki ja ratti näytti siltä, että autolla oli ajettu yli 350t. + istuimen maali oli kulahtanut jostain kohdista pois ja alamuovi repsotti. Sisältä epäsiisti, ovessa lommo, takakaaren sisäpuolella ruostetta.
Konepelti ei pysynyt auki (pumput sökönä)
Tyhjäkäynnillä kuului epämääräinen suhina luultavasti alipaineletkut tai ahto-putki vuoto, laatikko kuulemma humppaa. En käynyt edes ajamassa, ollut luultavasti huonolla pidolla.
Auto on tuotu Saksasta v 2008 Hollantiin, omistajamäärästä ei tietoa, huoltokirja puuttuu.
Kuljettajan penkki ja ratti näytti siltä, että autolla oli ajettu yli 350t. + istuimen maali oli kulahtanut jostain kohdista pois ja alamuovi repsotti. Sisältä epäsiisti, ovessa lommo, takakaaren sisäpuolella ruostetta.
Konepelti ei pysynyt auki (pumput sökönä)
Tyhjäkäynnillä kuului epämääräinen suhina luultavasti alipaineletkut tai ahto-putki vuoto, laatikko kuulemma humppaa. En käynyt edes ajamassa, ollut luultavasti huonolla pidolla.
Ei ole minun auto eikä tutunkaan, mutta pitäisikö sinun katsella uutta autoa jos kerran 10 vuotta vanhassa autossa ei saa esim. Klommoja tai ruostetta olla Kaikenlaisia sitä onkin....
Hinta ratkaisee, kyllä, mutta kun näitäkin kippoja joka paikassa pilvin pimein niin itse en ainakaan ostaisi sellaista jossa on ruostetta - varsinkaan kun en itse pysty sitä fiksaamaan.
Mihin tämä väittämä perustuu? Zf6hp on erittäin vahva laatikko, toista kuin gm:n tekeleet. Lisäksi varmuuskerroin on todennäköisesti luokkaa ~1.2-1.5 jota koneenosien mitoutuksessa yleisesti käytetään, joka tarkoittaa speksatulla 600nm väännöillä 720-900nm välille sijoittuvaa vääntöä, ennenkuin ruvetaan olemaan riskirajoilla. (Eikä tämäkään tarkoita että laatikko automaattisesti räjähtää samalla hetkellä kun väännöt pomppaa 900nm) Kokemus kuitenkin osoittanut että 800nm kestää kunnossa oleva laatikko 535d:ssä. Toki yli 300tkm ajetussa voi jo alkaa ilmetä luistoa, mutta fyysisesti laatikko ei porsi, ainoastaan luistoa ja kierrosten humppaamista, jota ilmenee vakiotehoisissakin autoissa iän myötä, varsinkin pre-lci autoissa. Tämäkin johtuu pääsääntöisesti mekatroonikan paskottumisesta/kulumisesta, jolla ei ole tekemistä ohjelmoinnin kanssa. En siis ole kuullut että olis 6hp laatikoita poksahellut, toki varmasti miljoonien laatikoiden otannalla tämmösiäkin jokunen on, sehän on selvää. Ainoa heikko laatikko taitaa olla lci 525d:ssä, jossa laatikko on alimitoitettu jo valmiiksi (sama kuin 520d:ssä). Tottakai korkeammat tehot kuluttuvat paikkoja nopeammin, mutta taitaa paalausikä tulla vastaan ennenkuin JÄRKEVÄLLÄ käytöllä saa paikat puhki.
Moro!
Mites tää nyt on, oon kuullut mekaanikolta jolla oli kaks E60 530d peliä, että molemmista petti laatikko. Kummatkin oli lastutettuja, mutta ei niistä oltu otettu mitään älyttömiä tehoja irti, oisko ollut jotain 280 hp/650nm ja 300 hp/700 nm.
Lastuttaminen jännittää hieman, mutta ilmeisesti täällä on muutamat ottanu aika ronskeja tehoja irti ja kaikki pelaa hienosti?
Itellä on nyt sigun mukainen kiesi jolla on rullattu 268 tkm, 184 tkm kohdalla on viimeksi vaihdettu lootaan öljyt, ei tietoa onko tuota ennen vaihdettu öljyjä.
Jossakin oli mainittu, että näitä "Longlife" öljyjä kannattais vaihtaa 100 tkm välein? Hinta lienee jokuset 500 euroa Autorepairilla?
Mullakin jo reilut 310tkm veivattu omalla ja aski toimii nätisti, vaikka sisällä karalan 260hp/600nm ohjelma. Öljyt laatikkoon vaihdettu kerran 178tkm kohdalla samalla, kun turbiini uusittu. Muista vaihdoista ei ainakaan ollut kuitteja tms, joten voisin näin uskoa(huoltohistoria melkolailla kokonaan kuitteinakin).
Sanokaa saako e61 otettua "kunnolisia" rca lähtöjä taka kajareilta. Jos meinaa jotain järeämpää laittaa konttiin?
Ei saa. Osta kunnollinen vahvari, johon viet kaiutinsignaalin. Siitä sitte vetelet piuhat sinne subbarille oman maun mukaan, ihan niin järeät systeemit laitat kuin huvittaa.
Comment