Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/e61 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • itaste
    Bimmer Rookie
    • Sep 2013
    • 57
    • Etelä-Pohjanmaa

    Originally posted by Thetic View Post
    E60 olisi kiikarissa "vähän ajettuna" eli alle 160tkm? Onko se edes näille vähän...?

    Bensa pitäisi olla koska kilometrejä tulee n. 7tkm vuodessa, ja automaatti. Budjettikin on rajallinen, about 15k€ maksimissaan.

    Mikään varustefriikki en ole, mutta onhan ne kivoja tietysti, mutta siis M-sport ei ole pakollinen jne. Niin mitäpä olisitte mieltä näistä vaihtoehdoista? Jatkanko etsimistä rauhassa, mikään noista kun ei erotu oikein toisistaan.






    Edit: Löytyi vielä yksi http://www.rintajouppi.fi/vaihtoautot/bmw/525+ia/120589

    Tuosta viimeisestä pyysin kuvia ja lisätietoja, mutta ei ole vielä tullut. Tuohan olisi jo kilometreiltään ja hinnaltaan kohdallaan jos muuten kunnossa?
    Tuo toisena mainitsemasi auto on mielenkiintonen, 1-kilpinen suomiauto mutta ei kummiskaa penkinlämppäreitä..?
    Itse valitsisin tuon ekan auton, jos on vain siisti ja kunnossa, kuvat ei paljoa kertoneet.. Siinä oli kuitenkin komfortit, navi professional, laajennettu ilmastointi

    Comment

    • Thetic
      Bimmer Rookie
      • Jan 2011
      • 89
      • Suomi

      Mitähän näihin maksaa suunnilleen tuulilasi?
      G05 X5 45e

      Comment

      • Hakkapeliitta
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2014
        • 552
        • P-Sawo

        Originally posted by Thetic View Post
        Mitähän näihin maksaa suunnilleen tuulilasi?
        n 500€

        annetaan BMW-osaa

        Comment

        • -rik
          BTCF Member
          • Nov 2009
          • 827
          • Rovaniemi

          Originally posted by XV70D View Post
          Kamux kauppaa 530xd lci autoa, josta puuttuu mittarista noin puolet metreistä. Huijasivat sillä minua vuosi sitten, kaupanpurku Krilin päätöksellä.
          Mikähän yksilö, noita on kamuxilla useampikin?
          ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

          Comment

          • Thetic
            Bimmer Rookie
            • Jan 2011
            • 89
            • Suomi

            Nyt kun mitä enemmän katselee niin pahasti näyttää kuitenkin että M-sport se pitäisi olla. Olisihan se ehkä helpompi sitten myydä, kun joskus uudempaan vaihtaa.

            http://www.nettiauto.com/bmw/525/6289913

            Tuo näyttää alustanumeron perusteella olevan 2007, mutta ilmoituksessa 2005 :think

            N52 vaihtuu kyllä sitten koneeksi.. Onko se sitten niin paha verrattuna M54?
            Ärsyttävää pähkäilyä, varsinkin kun rahat polttaa taskussa
            G05 X5 45e

            Comment

            • Petteri80
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2004
              • 578
              • Joensuu

              Originally posted by Thetic View Post
              Nyt kun mitä enemmän katselee niin pahasti näyttää kuitenkin että M-sport se pitäisi olla. Olisihan se ehkä helpompi sitten myydä, kun joskus uudempaan vaihtaa.

              http://www.nettiauto.com/bmw/525/6289913

              Tuo näyttää alustanumeron perusteella olevan 2007, mutta ilmoituksessa 2005 :think

              N52 vaihtuu kyllä sitten koneeksi.. Onko se sitten niin paha verrattuna M54?
              Ärsyttävää pähkäilyä, varsinkin kun rahat polttaa taskussa
              Itse vähän saman asian kans pähkäilin, mutta päädyin loppujen lopuksi vanhaan tuttuun M54:ään vaikka päästöt ja kulutus onkin korkeampia. Itse en alkanut maksamaan ylimääräistä m-sportista, mielestäni turhaa panostaa siihen. Mielummin mukavuusvarusteisiin tai muihin tärkeämpiin varusteisiin.

              Comment

              • MajorDrake
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 7527
                • Jyväshyvä

                Originally posted by Thetic View Post
                Nyt kun mitä enemmän katselee niin pahasti näyttää kuitenkin että M-sport se pitäisi olla. Olisihan se ehkä helpompi sitten myydä, kun joskus uudempaan vaihtaa.

                http://www.nettiauto.com/bmw/525/6289913

                Tuo näyttää alustanumeron perusteella olevan 2007, mutta ilmoituksessa 2005 :think

                N52 vaihtuu kyllä sitten koneeksi.. Onko se sitten niin paha verrattuna M54?
                Ärsyttävää pähkäilyä, varsinkin kun rahat polttaa taskussa

                N-sarjan kone mieluummin, tehoa enemmän ja vähemmän kulutusta...

                Btw, panosta koneeseen ja osta multa 545iA pois ;-)
                M-sportti korisarjakin olis siihen saatavissa jos se on kynnyskysymys...
                M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                Comment

                • XV70D
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2013
                  • 197
                  • Oulu

                  Originally posted by -rik View Post
                  Mikähän yksilö, noita on kamuxilla useampikin?
                  Reknro CIB-..., autolla rullattu n.350000km
                  EX V70, W211, E61, A6, ny X3 Msport

                  Comment

                  • Thetic
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2011
                    • 89
                    • Suomi

                    N-sarjalaisessa toki tehoa onkin enemmän, mutta luotettavuus on tärkeämpi mittari itselle. Kulutuksella ja päästöillä ei ole mitään väliä. Majorin auto tuskin menee meikäläisen budjettiin kaksi viikkoa on nyt lainassa e34 535 ja ennenkuin laina-aika päättyy niin pitäisi saada e60 pihaan. Jatketaan siis etsintöjä, vaikka ruotsista
                    G05 X5 45e

                    Comment

                    • rizzo
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2007
                      • 5418
                      • Oulu

                      Olisi kyllä kiva koettaa tuollasta 545i:tä että miten se kulkee verrattuna ohjelmoituun diissuliin.

                      Comment

                      • MajorDrake
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 7527
                        • Jyväshyvä

                        Originally posted by rizzo View Post
                        Olisi kyllä kiva koettaa tuollasta 545i:tä että miten se kulkee verrattuna ohjelmoituun diissuliin.
                        Alhaalta vetää huonommin, yläpäässä mennään sitten ehkä samaa tahtia kuin lastutetulla 535d:llä. Tosin kyllä se 535d vetää pitemmän korren kun siitä saa dpf:n poistettuna selvästi enemmän tehoa ja 8 kuitenkin painaa paljon enemmän.
                        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                        Comment

                        • Petri.Kekkonen
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2006
                          • 7425
                          • Oulu

                          Originally posted by MajorDrake View Post
                          Tosin kyllä se 535d vetää pitemmän korren kun siitä saa dpf:n poistettuna selvästi enemmän tehoa ja 8 kuitenkin painaa paljon enemmän.
                          Miksi painaa enemmän? Ei ole esitettä nyt missä ois 545i:n paino, mutta 550i ja 535d omapaino on kumpikin 1735kg sekä pre-LCI- että LCI-esitteessä. 540i sitten taas 10kg kevyempi.
                          E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                          E39 523i M Sport '00, Titansilber

                          Comment

                          • jaki
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2003
                            • 2978
                            • Uusimaa

                            Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                            Miksi painaa enemmän? Ei ole esitettä nyt missä ois 545i:n paino, mutta 550i ja 535d omapaino on kumpikin 1735kg sekä pre-LCI- että LCI-esitteessä. 540i sitten taas 10kg kevyempi.
                            Juuri noin. Lisäksi kasikone on lyhyempi jolloin E60:ssa kaula on vieläkin kevyempi. Mahtaa kääntyä jo todella ketterästi. Kerran olen ollut 545i:n kyydissä. Onhan siinä selvästi paremmat äänet kuin alkupään 530d:ssä. LCI dieselissä äänet jo paljon paremmat, mutta voiton tuo V8 silti vie.
                            Kauppoja ei silti tule: kulutus on seka-ajossa niin tolkuton, että ei kiitos.
                            BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                            Comment

                            • rizzo
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2007
                              • 5418
                              • Oulu

                              530d/535d vs 545i pähkäilijöille aivan mielenkiintoinen pätkä Top Gearista: http://www.youtube.com/watch?v=QN4-KA0VGzs

                              Comment

                              • Basillicus
                                Bimmer Rookie
                                • Feb 2010
                                • 153
                                • Turku

                                Nuo BMW:n V8-motit (N62) ovat käsittääkseni hirveitä ongelmavyyhtejä kutoskoneisiin verrattuna, joten itse en ainakaan sellaista harkitsisi muuksi kuin harrasteautoksi.
                                BMW E60 530iA LCI -07 Monacoblau
                                ex: BMW E60 520i -04 Silvergrau

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎