memebuy23buy

E60/e61 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaki
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2979
    • Uusimaa

    Originally posted by revote View Post
    Kuulostaa siltä että jakopäätä ei ole suunniteltu huollettavaksi. Huh huh mitä lukuja...
    Jos nyt vähän viitsisit kooklettaa, tietoa tuosta koneesta löytyy vaikka kuika paljon, tältäkin forumilta.
    BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

    Comment

    • revote
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2013
      • 1886
      • Hollola

      Joo. Kiitos avusta ja näkemyksistä.
      | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

      Comment

      • Kramer77
        Bimmer Rookie
        • May 2013
        • 77
        • Kokkola

        Itse omistan 520D M47 koneella ja todellakin niissä ei ole pelättävää jakopään osalta. Paikallisessa korjaamossakin kehui konetta luotettavaksi toisin kuin N47:aa. Viimoiset M47 koneella tehtiin vissiin vuonna 2007.

        Comment

        • revote
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2013
          • 1886
          • Hollola

          Mutta mitä löysin täältä keskustelua niin N47-koneet jostain kohtaa vuotta 2009 ovat parannettuja versioita? Tosin tuo mikä oli minulla ehdokkaana oli vuosimallia 2008.

          Mites sitten tollanen 535D, onko mahdoton km-määrä noin 250tkm? Prkl noissa tahtoo olla yleensä ne parhaimmat varusteet, eikä tehosta koskaan haittaa ole

          (Kuten huomaa, on kova bmw-kuume taas. Mallilla ei niin väliä kunhan on E61 ja diisseli ja hyvät varusteet.)
          | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

          Comment

          • Paabo
            BTCF Member
            • Jul 2007
            • 4325
            • Lapinlahti City

            Originally posted by revote View Post
            Mutta mitä löysin täältä keskustelua niin N47-koneet jostain kohtaa vuotta 2009 ovat parannettuja versioita? Tosin tuo mikä oli minulla ehdokkaana oli vuosimallia 2008.

            Mites sitten tollanen 535D, onko mahdoton km-määrä noin 250tkm? Prkl noissa tahtoo olla yleensä ne parhaimmat varusteet, eikä tehosta koskaan haittaa ole

            (Kuten huomaa, on kova bmw-kuume taas. Mallilla ei niin väliä kunhan on E61 ja diisseli ja hyvät varusteet.)


            Tuosta kohtuu varusteilla ja ei tarvii automaattilaatikon pettämistä pelätä. Seinäjoella tuota vielä käyttää ohjelmoinnissa niin kulkeekin kohtuullisesti.
            E39 M5

            Comment

            • N54
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2012
              • 527
              • Satakunta

              Originally posted by Paabo View Post
              http://www.nettiauto.com/bmw/530/6936739

              Tuosta kohtuu varusteilla ja ei tarvii automaattilaatikon pettämistä pelätä. Seinäjoella tuota vielä käyttää ohjelmoinnissa niin kulkeekin kohtuullisesti.
              Kun kilsat alkaa kolmosella niin aikamoinen romahdus käy arvossa, ei mielestäni muutenkaan kovin edullisen oloinen. http://http://www.nettiauto.com/bmw/525/6931852 Tämä vaikuttaa aika sopivalta kutoskoneiseksi faceliftiksi jos on kaikinpuolin ok.

              Comment

              • veku
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6327
                • P-Pohjanmaa

                Originally posted by revote View Post
                Mutta mitä löysin täältä keskustelua niin N47-koneet jostain kohtaa vuotta 2009 ovat parannettuja versioita? Tosin tuo mikä oli minulla ehdokkaana oli vuosimallia 2008.

                Mites sitten tollanen 535D, onko mahdoton km-määrä noin 250tkm? Prkl noissa tahtoo olla yleensä ne parhaimmat varusteet, eikä tehosta koskaan haittaa ole

                (Kuten huomaa, on kova bmw-kuume taas. Mallilla ei niin väliä kunhan on E61 ja diisseli ja hyvät varusteet.)
                Tuohan se on noista se paras valinta, tietty vielä kun LCI mallina saisi mutta pre mallikin on hyväksi havaittu

                250 tkm ei nykyautolle saa vielä olla lukema eikä mikään, alustassa voi tuolla lukemalla olla jo väsymisen merkkejä jos ei mitään ole tehty.

                110 tkm tuli tuollaisella ajettua ja nykyinen omistakin on autosta tykännyt joten suosittelen lämmöllä
                F11 M550D
                E39 M5
                F26 3.0 Da M-Sport
                E61 535D M-Sport

                Comment

                • Hakkapeliitta
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2014
                  • 552
                  • P-Sawo

                  Originally posted by jaki View Post
                  Ja minkähän takia? johan oli vastaus.
                  Niin siis kysymys oli että ostaisitko vai et? Kysymyksen asettaja ei viestissään pyytänyt perusteita. Tässä ne kuitenkin tulee:

                  En luota Bmw:n nelisylinterisiin moottorihin tarpeeksi. Kaikissa omistamissani bemareissa on ollut kutoskone. Neloskoneen hinnalla saa parempaakin joten siksi jättäisin kaupat tekemättä noista vanhoista moottoriversioista. Uudet tuplaturbobensat on eri asia.

                  annetaan BMW-osaa

                  Comment

                  • revote
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2013
                    • 1886
                    • Hollola

                    Kiitos vinkeistä mutta vaihdokin pitää olla liikkeestä koska sinne pitää hävittää samalla nykyinen tottero
                    | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                    Comment

                    • revote
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2013
                      • 1886
                      • Hollola

                      Ostin elämäni ensimmäisen bmw:n!! 535D M-Sport varusteilla ja mikä hienointa nahkaisilla comfort-jakkaroilla. Jes!! Viikon päästä luovutus.
                      | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                      Comment

                      • _nixu_
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2006
                        • 8975
                        • Kellokoski

                        Originally posted by revote View Post
                        Ostin elämäni ensimmäisen bmw:n!! 535D M-Sport varusteilla ja mikä hienointa nahkaisilla comfort-jakkaroilla. Jes!! Viikon päästä luovutus.
                        Saksastako tulee kun viikko pitää vartoa :think
                        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                        Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                        Comment

                        • revote
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2013
                          • 1886
                          • Hollola

                          Etelä-Suomesta, mutta tässä ei itsekään päästä hakemaan kun ollaan pohjosessa käymässä ja töitäkin pitää välissä tehdä.

                          Voi vitsi kun oon töpinöissään
                          | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                          Comment

                          • casino
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2007
                            • 663
                            • Keski-Suomi

                            Originally posted by revote View Post
                            Etelä-Suomesta, mutta tässä ei itsekään päästä hakemaan kun ollaan pohjosessa käymässä ja töitäkin pitää välissä tehdä.

                            Voi vitsi kun oon töpinöissään
                            Ensi huuman lakattua käytä aj tech käsittelyssä sitten niin tuntuu vielä makeammalta...
                            Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
                            Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
                            http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

                            e39 -530d touring 11/1999
                            ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

                            Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

                            Comment

                            • revote
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2013
                              • 1886
                              • Hollola

                              Paljon maksaisi ja millaiset lukemat saisi sen jälkeen ulos? Miten tekniikan kestävyys sen jälkeen?
                              | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                              Comment

                              • Juspa
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2006
                                • 1257
                                • Pori

                                Originally posted by revote View Post
                                Paljon maksaisi ja millaiset lukemat saisi sen jälkeen ulos? Miten tekniikan kestävyys sen jälkeen?
                                Soita ja kysy hinta http://www.ajtech.fi

                                Riippuu yksilöstä ja otetaanko dpf pois. 350-400hp ja 700-800Nm karkeasti.
                                Kyllä tekniikka kestää, tietty kaiken saa hajalle omalla toiminnallaan..
                                E70 M-Sport AlpinWeiß 3

                                Ex.
                                F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
                                E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
                                E90 320d -05 Schwartz 2
                                E36 328i touring -97 Diamantschwartz
                                E36 352i -91 Diamantschwartz

                                Comment

                                Working...
                                X