Originally posted by revote
View Post
E60/e61 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos nyt vähän viitsisit kooklettaa, tietoa tuosta koneesta löytyy vaikka kuika paljon, tältäkin forumilta.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
-
Joo. Kiitos avusta ja näkemyksistä.
Comment
-
Mutta mitä löysin täältä keskustelua niin N47-koneet jostain kohtaa vuotta 2009 ovat parannettuja versioita? Tosin tuo mikä oli minulla ehdokkaana oli vuosimallia 2008.
Mites sitten tollanen 535D, onko mahdoton km-määrä noin 250tkm? Prkl noissa tahtoo olla yleensä ne parhaimmat varusteet, eikä tehosta koskaan haittaa ole
(Kuten huomaa, on kova bmw-kuume taas. Mallilla ei niin väliä kunhan on E61 ja diisseli ja hyvät varusteet.)
Comment
-
http://www.nettiauto.com/bmw/530/6936739Originally posted by revote View PostMutta mitä löysin täältä keskustelua niin N47-koneet jostain kohtaa vuotta 2009 ovat parannettuja versioita? Tosin tuo mikä oli minulla ehdokkaana oli vuosimallia 2008.
Mites sitten tollanen 535D, onko mahdoton km-määrä noin 250tkm? Prkl noissa tahtoo olla yleensä ne parhaimmat varusteet, eikä tehosta koskaan haittaa ole
(Kuten huomaa, on kova bmw-kuume taas. Mallilla ei niin väliä kunhan on E61 ja diisseli ja hyvät varusteet.)
Tuosta kohtuu varusteilla ja ei tarvii automaattilaatikon pettämistä pelätä. Seinäjoella tuota vielä käyttää ohjelmoinnissa niin kulkeekin kohtuullisesti.
E39 M5
Comment
-
Kun kilsat alkaa kolmosella niin aikamoinen romahdus käy arvossa, ei mielestäni muutenkaan kovin edullisen oloinen. http://http://www.nettiauto.com/bmw/525/6931852 Tämä vaikuttaa aika sopivalta kutoskoneiseksi faceliftiksi jos on kaikinpuolin ok.Originally posted by Paabo View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/530/6936739
Tuosta kohtuu varusteilla ja ei tarvii automaattilaatikon pettämistä pelätä. Seinäjoella tuota vielä käyttää ohjelmoinnissa niin kulkeekin kohtuullisesti.
Comment
-
Tuohan se on noista se paras valinta, tietty vielä kun LCI mallina saisi mutta pre mallikin on hyväksi havaittuOriginally posted by revote View PostMutta mitä löysin täältä keskustelua niin N47-koneet jostain kohtaa vuotta 2009 ovat parannettuja versioita? Tosin tuo mikä oli minulla ehdokkaana oli vuosimallia 2008.
Mites sitten tollanen 535D, onko mahdoton km-määrä noin 250tkm? Prkl noissa tahtoo olla yleensä ne parhaimmat varusteet, eikä tehosta koskaan haittaa ole
(Kuten huomaa, on kova bmw-kuume taas. Mallilla ei niin väliä kunhan on E61 ja diisseli ja hyvät varusteet.)
250 tkm ei nykyautolle saa vielä olla lukema eikä mikään, alustassa voi tuolla lukemalla olla jo väsymisen merkkejä jos ei mitään ole tehty.
110 tkm tuli tuollaisella ajettua ja nykyinen omistakin on autosta tykännyt joten suosittelen lämmöllä
F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Niin siis kysymys oli että ostaisitko vai et? Kysymyksen asettaja ei viestissään pyytänyt perusteita. Tässä ne kuitenkin tulee:Originally posted by jaki View PostJa minkähän takia? johan oli vastaus.
En luota Bmw:n nelisylinterisiin moottorihin tarpeeksi. Kaikissa omistamissani bemareissa on ollut kutoskone. Neloskoneen hinnalla saa parempaakin joten siksi jättäisin kaupat tekemättä noista vanhoista moottoriversioista. Uudet tuplaturbobensat on eri asia.
Comment
-
Kiitos vinkeistä mutta vaihdokin pitää olla liikkeestä koska sinne pitää hävittää samalla nykyinen tottero
Comment
-
Ostin elämäni ensimmäisen bmw:n!! 535D M-Sport varusteilla ja mikä hienointa nahkaisilla comfort-jakkaroilla. Jes!! Viikon päästä luovutus.
Comment
-
Saksastako tulee kun viikko pitää vartoa :thinkOriginally posted by revote View PostOstin elämäni ensimmäisen bmw:n!! 535D M-Sport varusteilla ja mikä hienointa nahkaisilla comfort-jakkaroilla. Jes!! Viikon päästä luovutus.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Etelä-Suomesta, mutta tässä ei itsekään päästä hakemaan kun ollaan pohjosessa käymässä ja töitäkin pitää välissä tehdä.
Voi vitsi kun oon töpinöissään
Comment
-
Ensi huuman lakattua käytä aj tech käsittelyssä sitten niin tuntuu vielä makeammalta...Originally posted by revote View PostEtelä-Suomesta, mutta tässä ei itsekään päästä hakemaan kun ollaan pohjosessa käymässä ja töitäkin pitää välissä tehdä.
Voi vitsi kun oon töpinöissään
Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
Paljon maksaisi ja millaiset lukemat saisi sen jälkeen ulos? Miten tekniikan kestävyys sen jälkeen?
Comment
-
Soita ja kysy hinta http://www.ajtech.fiOriginally posted by revote View PostPaljon maksaisi ja millaiset lukemat saisi sen jälkeen ulos? Miten tekniikan kestävyys sen jälkeen?
Riippuu yksilöstä ja otetaanko dpf pois. 350-400hp ja 700-800Nm karkeasti.
Kyllä tekniikka kestää, tietty kaiken saa hajalle omalla toiminnallaan..E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
Comment