Originally posted by Hattis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko kojelaudan listat (eritoten lista jossa on hätävilkku ja keskuslukitus napit kiinni) identtiset pre-fl ja fl välillä ? Sillä ei varmaan ole merkitystä onko sedan vai farkku ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by exautisti View PostJos ohjaus on orkkis tasonsäädöllä niin sitä ei niin vaan ajonaikana säädellä...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by exautisti View PostJos ohjaus on orkkis tasonsäädöllä niin sitä ei niin vaan ajonaikana säädellä...Itsellä ajatuksena olis vaihtaa ainakin aluksi pelkästään lyhyemmät pussit taakse, jotta perän sais jäykemmäksi ja maks 10mm alemmas nykyisestä.
Lisäsäiliönhän se tottakai vaatii ja erillisen ohjausjärjestelmän, jos koko alustaa meinataan ohjata. Näyttäs tuolta universal air suspenionilta löytyvän niitäkin...Last edited by ///THe; 06-10-2014, 16:40.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///THe View PostFarkkuun kattellut mm. tuolta eteen coilipusseja ja taakse lyhyempiä pusseja: https://www.universalairsuspension.com/store2/catalog/
Oleppas Matsoni taas suunnannäyttäjänä ja täräytä osat paikoilleen, niin tiedän sitten itse tilata kerralla oikeat osat...Jossain foorumilla sattui e61 toukka silmään johon oli laitettu taakse noi UAS pussit ja käsittääkseni ohjaus originaali tasonsäädöllä.
Jos ohjaus on orkkis tasonsäädöllä niin sitä ei niin vaan ajonaikana säädellä...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matson^ View PostTommosenhan kyllä kyhää helposti minkä tahansa coilisetin ympärille.. jos ei valmista settiä halua, tai ole.. farkkuun ainakaan.
Eniten harmaita hiuksia kuusykkösen kohdalla aiheuttaa takapään korkeus, jota ei näytä kovin alas saavan, sekä tasonsäädön pois koodaaminen. Sedani paljon parempi lähtökohta.
..Mut olishan se nyt vähän vitun mässy pudottaa kenttään kaupungilla ja pihauttaa ylös hidasteisiin tms
ps. 5-series foorumilla olen yhden nähnyt, muttei hänkään kommentoinut millä on saanut takapään sukeltamaan ja onko tehnyt tasonsäädön herjoille mitään..
Oleppas Matsoni taas suunnannäyttäjänä ja täräytä osat paikoilleen, niin tiedän sitten itse tilata kerralla oikeat osat...Jossain foorumilla sattui e61 toukka silmään johon oli laitettu taakse noi UAS pussit ja käsittääkseni ohjaus originaali tasonsäädöllä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matson^ View Post
..Mut olishan se nyt vähän vitun mässy pudottaa kenttään kaupungilla ja pihauttaa ylös hidasteisiin tms
Onhan se joo ihan mässyä ne kaks ekaa kertaa, kun sen auton lasket parkkiin. Sen jälkeen ei enää jaksa leikkiä ja onkin ihan kiva pitää reilusti painetta palkeissa ja ajella huolettomasti korkeana, minkä voi tehdä vakioiskareillakin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jjanii View Postmiltä sivulta oot löytänyt semmosia? eipähän sillä ole merkitystä paljon maksaa jos semmoisen haluaa ja itselle rakentaa
Originally posted by Matson^ View PostTommosenhan kyllä kyhää helposti minkä tahansa coilisetin ympärille.. jos ei valmista settiä halua, tai ole.. farkkuun ainakaan.
Eniten harmaita hiuksia kuusykkösen kohdalla aiheuttaa takapään korkeus, jota ei näytä kovin alas saavan, sekä tasonsäädön pois koodaaminen. Sedani paljon parempi lähtökohta.
ps. 5-series foorumilla olen yhden nähnyt, muttei hänkään kommentoinut millä on saanut takapään sukeltamaan ja onko tehnyt tasonsäädön herjoille mitään..
Leave a comment:
-
-
Tommosenhan kyllä kyhää helposti minkä tahansa coilisetin ympärille.. jos ei valmista settiä halua, tai ole.. farkkuun ainakaan.
ps. 5-series foorumilla olen yhden nähnyt, muttei hänkään kommentoinut millä on saanut takapään sukeltamaan ja onko tehnyt tasonsäädön herjoille mitään..Last edited by Matson^; 05-10-2014, 19:36.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kenzu View PostEi ole montaa valmistajaa mistä saa valmiin sarjan E6x sopivan.. Hinta on on kyllä 3500€ mitä itse olen niitä omaani katsellut!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jjanii View Posten nyt löytänyt oisko täällä jo jotain topiccia tehty mutta mistähän löytäis e61seen ilma-alustasarjan missä tulee kaikki tarvittava mukana. ja onko kellekkään tullut vastaan mitään sivua tai foorumilla joku joka on 61seen laittanut pussit? poistakaa jos on väärä paikka aiheelle
Leave a comment:
-
-
Drl asennossa palaa vaan rinkulat. Parkit ja ajovalot päällä syttyy keltaset viirut.
Leave a comment:
-
-
Muutama "ihan typerä" kysymys, on tuo DRL:llä varustettu vekotin ollu vasta sen verran vähän aika ettei oikein muista miten valot oikein toimivat, eli eikös niiden keltaisten viiksien kuuluisi palaa samalla DRL:n kanssa?
Tänään pimeni toisen puolen drl ledi ja samalla myös auto herjaa saman puolen viiksen pimenemisestä..
Kun ajovalot syttyvät, tai kun avaa lukot niin syttyvät viiksetkin:thinkLast edited by *PexU*; 05-10-2014, 17:03.
Leave a comment:
-
-
onkohan niissö isoja eroja?
että uskaltasitko vaan eteen laittaa? Vai onko sulla tarkotus pompotella sitä ylös alas kylänraitilla
Leave a comment:
-
Leave a comment: