Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikä malli,nelikko?Etupään voimansiirrosta?Vai olisiko toisen puolen laakeri sitten menossa,jos vaan yhden vaihdoit?Kiviä jossain väärässä paikassa?Tuntuuko yhtään välyksiä missään.
-
-
Onkos muilla valmistunu noita pyöränlaakereita kuinka nopeesti? Vaihdoin tossa ehkä 4tkm sitten kuskin puolen etulaakerin ja kauhee jurnutus taas kun ajaa vähä reippaammin oikealle kaartuvaan ramppiin. Eikä oo mikään motonetin laakeri kun niitä kumminkin heti epäillään. Voiko siellä olla joku muu mistä moinen meteli johtuu? Pientä vapinaa rattiinkin on havaittavissa kun kovista vauhdeista kevyesti jarruttaa. Tiedä sitten onko osaa tuohon ääneen... Nostan auton jokatapauksessa nosturille viikonloppuna niin pitää vähä ihmetellä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mnederst View PostMielenkiintoinen juttu. Oma autoni on ensirekisteröity 12/2008, jolloin se on rekisteröity Laakkoselle. Soitin tänään sinne ja varmistin asian.
Mutta VIN-koodin mukaan auto on tullut ulos tehtaalta jo 30.4.2007. Missä se on tuon ajan pyörinyt?
Vai onko tuollainen reilun vuoden viive normaali Baijerista Suomeen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mnederst View PostMielenkiintoinen juttu. Oma autoni on ensirekisteröity 12/2008, jolloin se on rekisteröity Laakkoselle. Soitin tänään sinne ja varmistin asian.
Mutta VIN-koodin mukaan auto on tullut ulos tehtaalta jo 30.4.2007. Missä se on tuon ajan pyörinyt?
Vai onko tuollainen reilun vuoden viive normaali Baijerista Suomeen?
Leave a comment:
-
-
Mielenkiintoinen juttu. Oma autoni on ensirekisteröity 12/2008, jolloin se on rekisteröity Laakkoselle. Soitin tänään sinne ja varmistin asian.
Mutta VIN-koodin mukaan auto on tullut ulos tehtaalta jo 30.4.2007. Missä se on tuon ajan pyörinyt?
Vai onko tuollainen reilun vuoden viive normaali Baijerista Suomeen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zdömii View PostFindieselin sivulla on listattu autot, joihin he ovat tehneet softan. Sattui silmään tällainen:
BMW 530dA E60 -03: 210hv/510Nm -> 260hv ja 580Nm. Tässä mallissa ei hiukkassuodatinta ja pienemmät suuttimet vakiona kuin DPF-malleissa. Ahdin on alipainekellolla eikä servolla ja vanhempi GT2260V eikä GTB2260VK.
Onkos nuita alkupään(2003?) kuuskymppejä tehty tosiaan vielä alipaineohjatulla turbolla ja ilman hiukkassuodatinta vai onko jostain syystä vaihdettu jälkeenpäin tuo vanhempi puhallin?
Leave a comment:
-
-
Terve,
Olen törmännyt nyt muutamaan otteeseen tällaiseen mielenkiintoiseen ongelmaan viimeisen 4tkm aikana, eli kun auto on reilusti lämmennyt ( ajoa reippaat 150km+ ), ja auton pysäyttää, tärähtää tauluun Low oil pressure, stop engine - herja. Jos auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen, ilmoitusta ei tule enää. Näkyviä öljyn falskauksia ei ole, öljyn tasot ok. Muilla vastaavasta kokemusta ? Mittarissa kohta 200tkm, E60 520i.
Leave a comment:
-
-
Findieselin sivulla on listattu autot, joihin he ovat tehneet softan. Sattui silmään tällainen:
BMW 530dA E60 -03: 210hv/510Nm -> 260hv ja 580Nm. Tässä mallissa ei hiukkassuodatinta ja pienemmät suuttimet vakiona kuin DPF-malleissa. Ahdin on alipainekellolla eikä servolla ja vanhempi GT2260V eikä GTB2260VK.
Onkos nuita alkupään(2003?) kuuskymppejä tehty tosiaan vielä alipaineohjatulla turbolla ja ilman hiukkassuodatinta vai onko jostain syystä vaihdettu jälkeenpäin tuo vanhempi puhallin?
Leave a comment:
-
-
Ei todellakaan pomppaa farkun takaluukku ylösasti kun napista painaa jos ei ole automaattista takaluukkua (jossa on hydraulipumppu)...
Luukku kyllä nousee ylös asti kun luukkua on avattu joku 3/4 jos kaasut on tallella alle sen luukku painuu alas tai jää paikalleen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MarkM View PostKyllä se luukku ylös asti aukeaa, jos kaasujouset kunnossa.
Täytyykin sitten korjata tuo saman tien. Jos tässä on yhtä fiksu systeemi kuin Volvossa, niin iso plussa baijerilaisen suuntaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mnederst View PostOmassa farkussa (E61) alkaa ilmeisesti olla takaluukun kaasujouset lopussa. Kädellä joutuu nostamaan luukun loppuun. Vastaavia laiskoja luukkuja on näkynyt enemmänkin, eli taitaa olla tyyppivika.
Onko tuo mahdollista fiksata itse? Jousethan ei paljoa näytä maksavan.
Leave a comment:
-
-
Omassa farkussa (E61) alkaa ilmeisesti olla takaluukun kaasujouset lopussa. Kädellä joutuu nostamaan luukun loppuun. Vastaavia laiskoja luukkuja on näkynyt enemmänkin, eli taitaa olla tyyppivika.
Onko tuo mahdollista fiksata itse? Jousethan ei paljoa näytä maksavan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: