Originally posted by Joni_p
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Hifien asennus
Onkohan minkälainen homma asentaa jälkikäteen joku parempi bmwn oma hifipaketti autoon? Autossa joku peruspaketti ilman vahvistinta. Tuleeko johdotukset valmiiksi vai pitääkö vetää? Auto e60
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostToteamaan ei oikein helposti pysty. Linttaamalla EGR-jäähdyttimen nestelinjat ongelman voi kuitenkin rajata, kun siellä ei enää kierrä nesteet.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jjanii View Postpystyykö mistään toteamaan vuotaako egrltä jäähdytinnestettä? usein saa lisäillä mutta lätäkköjä ei jätä
Tosin voihan se häkä sinne päätyä muualtakin kuin egr-jäähdyttimeltä mutta sitten puhutaan paljon kalliimmasta ongelmasta...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jjanii View Postpystyykö mistään toteamaan vuotaako egrltä jäähdytinnestettä? usein saa lisäillä mutta lätäkköjä ei jätä
Leave a comment:
-
-
pystyykö mistään toteamaan vuotaako egrltä jäähdytinnestettä? usein saa lisäillä mutta lätäkköjä ei jätä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ceeray View PostJoskus kävi ihan satunnaisesti muuten että kun kännykkä soi taskussa alkoi auton kajareista kuulumaan mun oma hälytysääni, eli bluetoothin kautta streamasi sterkkoihin sen musan. Ihan täysin satunnaisesti kävi ja äänenlaatu oli persiistä, mutta jotenki se vain toimi.. Liekö avannut jo olevinaan puhelu ja kaikki mitä kännykkä toisti kajareista -->tuli sitte auto kajareista..
Tää mun kokemus E61 bluetooth streamauksesta..
toisinaan soi floor janssenkin, cd laadulla
posken soidessa vaihdan asemaa. En siis koko ccctä, mut käännän rullasta
Leave a comment:
-
-
Joskus kävi ihan satunnaisesti muuten että kun kännykkä soi taskussa alkoi auton kajareista kuulumaan mun oma hälytysääni, eli bluetoothin kautta streamasi sterkkoihin sen musan. Ihan täysin satunnaisesti kävi ja äänenlaatu oli persiistä, mutta jotenki se vain toimi.. Liekö avannut jo olevinaan puhelu ja kaikki mitä kännykkä toisti kajareista -->tuli sitte auto kajareista..
Tää mun kokemus E61 bluetooth streamauksesta..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mikiis View PostKertokaas oliko se nyt niin, ettei E6x lci malleissa bluetoothin kautta saanut toistettua musiikkia. Kyseessä alkupään lci, prof hifeillä.
Leave a comment:
-
-
Kertokaas oliko se nyt niin, ettei E6x lci malleissa bluetoothin kautta saanut toistettua musiikkia. Kyseessä alkupään lci, prof hifeillä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: