Oma F10 x-drive 535D on ihan riittävä matala.
Lumikolat jne. laitteet ovat eri härveleitä, tällä nautitaan..
Ei ole kivirekimäistä menoa ja ei m-sport keula hajoa joka talvi jääkokkareisiin. Mutta ehkä sekin vaikuttaa asiaan kun ikä lähempänä puolvuosisataa niin on mukavuus ehdoton ykkönen..
Onkos siulla minkäkokoiset kesävanteet?? Jos isommat kuin 18” niin olisko kuvaa laittaa...
Samanlaisen vaivan siinä niiden kanssa näkee. Jos on EDC eli sähköisesti ohjatut iskarit (jäykkyys) niin ei pysty käsittääkseni laittamaan.
- Antti -
Niin ajattelinkin... edelleen oon vähän pihalla tuon oman auton hienouksista mutta siinä pitäisi kyllä olla ihan normi alusta...
Jos madallan auton niin siihen on PAKKO silloin hommata isommat vanteet... vakioalustalla kehtaisi ajaa pienemmilläkin eli säästyisi isot rahat... :think
Kyllähän tuo F10:n vakioalusta kieltämäti keulii hiukan mutta ei tosiaan näytä yhtään pahalta nuo 20” vanteetkaan alla !!
Tuo vannemalli on ehkä hienoin mitä näihin vehkeisiin saa... mikäs tämä olikaan malliltaan ja löytyykö noita replicoina miten helposti/edullisesti ??? Aidot maksaa kuitenkin mirhamia...
Vanne on koodilla, S2NC BMW LA wheel, M Double Spoke 350, auton vin tiedoista kopioituna.
Nuo on tuollaiset —-> http://www.bmwstylewheels.com/bmw/350 jotka ovat olleet varmaan siun autossa tehtaalta lähtiessä... ovat 18” ja samat mikä miulla omassa autossa kesärenkailla...
Kannattaako samalla vaihtaa M-sport alustan pohjaanlyöntikumit jos vaitaa madallusjouset eteen sähköiskarilliseen alustaan? M-sport pohjaanlyöntikumit on lyhemmät niin ei kohtaisi niin herkästi madallettuna, mutta riittääkö sähköiskarissa liikevara :think
Onko ok ajaa tuolla normi alustalla ja 20" vanteilla, lienee replicat? Mitkä on kumien speksit?
Vanteet on orkkikset.
Ihan ok on ajella x-drivella, vaikka "vain" normi alustalla ja runfläteillä merkkinä Bridgestone. Ei sitä enään ratakireetä tiehöylää kaipaa kun ikää puolenvuosisataa. Eikä tuo ole sallainen laite että sillä kumia ryppyyn viitsisi edes lähteä laittamaan, ennemmin letkeetä cruisailua. Vaikka voimaa on ihan riittävästi, 370hv ja väätöä sopivasti 750nm, riippuen kuinka täynnä dpf pönttö on.
Edessä 245-35/20 ja takana 275-30/20.
Seuraavat renkaat eivät tule olemaan runflat ominaisuudella.
Vakioalustalla oleva 525d xDrive näyttäisi hieman keulivan edestä sekä takaa taitaa uida hieman matalammalla kuin edellinen 520d. Eteen vaihdettiin juuri vetarit molemmille puolille. Onko edessä jotain, jota säätämällä autoa saisi laskettua? Takaa saanee koodattua pitämään hieman korkeammalla, koska pussit eivät vuoda? Tänne kysymykset nyt ensin, ennenkuin ajelen vakiopajalle ihmettelemään.
Vakioalustalla oleva 525d xDrive näyttäisi hieman keulivan edestä sekä takaa taitaa uida hieman matalammalla kuin edellinen 520d. Eteen vaihdettiin juuri vetarit molemmille puolille. Onko edessä jotain, jota säätämällä autoa saisi laskettua? Takaa saanee koodattua pitämään hieman korkeammalla, koska pussit eivät vuoda? Tänne kysymykset nyt ensin, ennenkuin ajelen vakiopajalle ihmettelemään.
Edessä mahdollista laskea madallusjousilla tai madaltavilla jousilautasilla. Jousilautaset ei onnistu sähköiskareiden kanssa. F11 onnistuu takaa koodaamalla.
Comment