Kumpaan leiriin porukka kallistuu, calixin RE808 vai TT-Thermon 1000W kiertovesipumppuun (sulake ei kestä 1500W thermoa ja 1700W sisälämppäriä) ?
TT-Thermon aspasta sanottiin, että huonolla tuurilla syttyy vikavaloa tauluun, kun nesteen lämpö aiheuttaa hämmennystä ecussa ? Onko näin, vai selviääkö ilman vikavaloja ?
TT-Thermo ilmeisesti tehokkaampi tuon kierron takia ja lämmittää konetta tasaisemmin ?
Lämmitin F10/11?
Collapse
X
-
Sehän se on.Originally posted by Sisäänajettu View PostMikä tuon lämmittimen malli on ? Calixin sivut antaa lämppäriksi tuolle motille RE808 ?
Jos TT-Thermon saa koko setin 300€, niin pitäisi edullisempi tuon olla, jotta olisi järkevämpi.
Taitaa joku 250€ maksaa Calixin lämmitysrojut sisähaaran kanssa.
Leave a comment:
-
Mikä tuon lämmittimen malli on ? Calixin sivut antaa lämppäriksi tuolle motille RE808 ?Originally posted by kooma View PostHuomaa että B47 saa ainakin Calixilta ihan oikein perinteistä lohkolämmitintä. Tulee siis vastus suoraan vesitilaan.
Jos TT-Thermon saa koko setin 300€, niin pitäisi edullisempi tuon olla, jotta olisi järkevämpi.
Leave a comment:
-
Jep, ehdottomasti tuollainen säteilijän sijaan, ensinnäkin todella helppo asentaa ja toisaalta tehokin on selvästi parempi...Originally posted by kooma View PostHuomaa että B47 saa ainakin Calixilta ihan oikein perinteistä lohkolämmitintä. Tulee siis vastus suoraan vesitilaan.
Leave a comment:
-
Huomaa että B47 saa ainakin Calixilta ihan oikein perinteistä lohkolämmitintä. Tulee siis vastus suoraan vesitilaan.Originally posted by Sisäänajettu View PostMikä lämmittimeksi F10 LCI 518d:hen (B47) ? Ei webastolle tarvetta, mutta suht tehokas pitäisi olla ja hinta kohtalainen. Alunperin oli defan säteilylämppäri tarkotus laittaa, mutta olisiko esim. defan letkulämmitin parempi vaihtoehto ?
Leave a comment:
-
Näyttää olevan.Originally posted by Sisäänajettu View Posthttps://www.mtt-trading.fi/cat/p3098...nsarja-fi.html Tuollainen setti olisi ilmeisesti sopiva ?
Leave a comment:
-
https://www.mtt-trading.fi/cat/p3098...nsarja-fi.html Tuollainen setti olisi ilmeisesti sopiva ?Originally posted by JaniLap View PostItse laittaisin esim. PTC-vastuksellisesta XC-sarjasta suurempitehoisen, mallin 1500XC. Kyseinen XC-sarja on myös Defa-yhteensopiva. Huomaa, ettei lämmitysteho ole lähelläkään webastoa, mutta 1,5 kW on kuitenkin ihan ok.
Leave a comment:
-
Itse laittaisin esim. PTC-vastuksellisesta XC-sarjasta suurempitehoisen, mallin 1500XC. Kyseinen XC-sarja on myös Defa-yhteensopiva. Huomaa, ettei lämmitysteho ole lähelläkään webastoa, mutta 1,5 kW on kuitenkin ihan ok.Originally posted by Sisäänajettu View PostOsaatko yhtään sanoa mikä noiden mallistosta olisi passeli ? Kaveri asentaa tuon, itsellä ei näistä paljoakaan tietoa. Sisähaara pitäisi olla myös
Leave a comment:
-
Osaatko yhtään sanoa mikä noiden mallistosta olisi passeli ? Kaveri asentaa tuon, itsellä ei näistä paljoakaan tietoa. Sisähaara pitäisi olla myösOriginally posted by JaniLap View PostLetkulämmitin on säteilijää tehokkaampi. Joku TT-Thermo tai vastaava voisi mennä hyvin B47 kaveriksi.
Leave a comment:
-
Letkulämmitin on säteilijää tehokkaampi. Joku TT-Thermo tai vastaava voisi mennä hyvin B47 kaveriksi.Originally posted by Sisäänajettu View PostMikä lämmittimeksi F10 LCI 518d:hen (B47) ? Ei webastolle tarvetta, mutta suht tehokas pitäisi olla ja hinta kohtalainen. Alunperin oli defan säteilylämppäri tarkotus laittaa, mutta olisiko esim. defan letkulämmitin parempi vaihtoehto ?
Leave a comment:
-
Mikä lämmittimeksi F10 LCI 518d:hen (B47) ? Ei webastolle tarvetta, mutta suht tehokas pitäisi olla ja hinta kohtalainen. Alunperin oli defan säteilylämppäri tarkotus laittaa, mutta olisiko esim. defan letkulämmitin parempi vaihtoehto ?
Leave a comment:
-
Juurikin näin. Minulla 12/14 mallinen 530d euro6 auto jossa ei ole ureahimmeleitä.
Kaverilla vuoden uudempi neliveto jossa ureat.
Leave a comment:
-
Nelivetoja varmaan tarkoitat ureasysteemin kanssa?Originally posted by peeämvee View PostOn urea (ad-blue) systeemillä kaikki euro6:set. Eli jos urean täyttö korkki tankin korkin vieressä ni euro6.
EURO6 on myös ilman SCR-järjestelmää, riippuen moottoriversiosta ja vetotavasta.
Leave a comment:
Leave a comment: