Originally posted by jiivee530d
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 madaltavat jousilautaset sekä eri jousivaihtoehdot
Collapse
X
-
Originally posted by Heimola View PostVaihdoin jonkun aikaa sitten omaan F10 nuo madaltavat jousilautaset h&r -35mm pudottavien jousien kaveriksi. Jäi nimittäin keulimaan häiritsevästi noilla jousilla tuo etupää. Lautasilla sai n. 13mm tiputuksen ja nyt on omaan silmään hyvin balanssissa.
tollaset itsellä suunnitteilla laittaa. tulee yläpäähän. oliko sulla tälläset ?
Comment
-
-
Originally posted by Heimola View PostVaihdoin jonkun aikaa sitten omaan F10 nuo madaltavat jousilautaset h&r -35mm pudottavien jousien kaveriksi. Jäi nimittäin keulimaan häiritsevästi noilla jousilla tuo etupää. Lautasilla sai n. 13mm tiputuksen ja nyt on omaan silmään hyvin balanssissa.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Posthttps://www.google.com/search?q=mada...iKpQMj0-Uz23mM
tollaset itsellä suunnitteilla laittaa. tulee yläpäähän. oliko sulla tälläset ?
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostJännä, miten nämä vaihtelevat laatuvalmistajasta huolimatta. Itselläni samat etujouset ja ei edes takapäätä tarvinnut vakio m-sportista pudottaa. Sopiva korkeus minulle, auto helpompi ajaa kuin ex E61 H&R -50mm.
Comment
-
-
Originally posted by Heimola View PostJuurikin nuo supersportin tekeleet. Eihän sulla oo EDC-alustaa? Normialustan ja M-sport alustan kanssa menee heittämällä alle, mutta ilmeisesti edc-iskareiden kanssa ei välttämättä istu.
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postonkos tämä edc nyt tämä sähköisesti jäykkyys säätyvä iskari?? on mulla ainaki keskikonsolissa se nappi josta saa säädettyä olikohan sport,eco,comfort tjsp.F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postonkos tämä edc nyt tämä sähköisesti jäykkyys säätyvä iskari?? on mulla ainaki keskikonsolissa se nappi josta saa säädettyä olikohan sport,eco,comfort tjsp.F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by TON-III View PostJos sinun tarvitsee tiedustella tuota mahdollisen varusteen olemassa oloa niin sanoisin että silloin sitä ei ole - on se sen verran paljon säätyvä iskarien osalta.
ei ainakaa varustelistassa lukenu siihen viittaavaa. eikös tollasessa iskarissa ole sellaset "mollukat" iskarin kyljessä? ei mulla ainakaa sellasia ole.
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Posteikös tollasessa iskarissa ole sellaset "mollukat" iskarin kyljessä? ei mulla ainakaa sellasia ole.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostOn "mollukat" jos EDCLast edited by jiivee530d; 09-08-2021, 20:51.
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Posttälläset iskarit omassa xdrive f11. eikös nämä oo ihan normi iskarit eli kävis noi mdaltavat jousilautaset mistä laitoin linkin aikasemmin? iskarin tolppa mitattuna 53mm paksu.
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View PostJep normaali iskarit on
edit: lautaset vaihdettu ja tippui juuri sopivasti 12mm nyt on korkeus kohdillaan. hieman oli väljä se lautanen siihen iskaritolppaan mut kuitenkin toppas siihen kohti mihin pitikin eli lie asia ihan ok?Last edited by jiivee530d; 25-03-2020, 18:06.
Comment
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postkiitos. sit jousilautaset tilaukseen
edit: lautaset vaihdettu ja tippui juuri sopivasti 12mm nyt on korkeus kohdillaan. hieman oli väljä se lautanen siihen iskaritolppaan mut kuitenkin toppas siihen kohti mihin pitikin eli lie asia ihan ok?F10 520d lci xdrive -13 Schwarz II
E90 330d -06 Black saphire metallic
E46 320i - 98 Hellrott
Comment
-
-
Originally posted by H3nkka View PostTerve, minua kiinnostaa myös tämä.. Sigun autoon laitettiin h&r-35 jouset ja keula tippui vain n. 20mm nyt itselläkin hankintalistalla supersportin jousilautaset, mites onko takavetoisiin malleihin asennetussa ko. jousilautaset olleet väljät vaimentimeen nähden?
Comment
-
Comment