Aikaisemmista keskusteluista on jäänyt sellainen kuva että F-mallien jakolaatikoista pitää imeä pumpulla vanhat öljyt pois, koska boxista puuttuu tyhjennystulppa. Omassa autossani olin kyllä huomaavinani pohjalevyn välistä että kyseinen tyhjennystulppa löytyy :think Ja ilmeisesti näin onkin jos boxi ATC350-tyyppinen (--> Sep/2011). Boxi näyttää olevan samalla sapluunalla toteutettu kuin E60 X-Drivessä. Uudemmissa 2012> jakolootan tyyppi onkin sitten "ATC35L" josta tyhjennysproppu ilmeisesti uupuu, kuten TÄSTÄ kuvasta voi tarkalla silmällä todeta.
Alkoi myös hieman kiinnostamaan, että mikä on noiden "ATC350" ja "ATC35L" -laatikoiden todellinen eroavaisuus? Onko molemmat lopulta samaa meksikossa valmistettua kuraa? Vai onko tuo valmistusmaa urbaanilegenda?
Mahtaako kahteen kertaan tehty vaihto olla jo liioittelua jos autosta löytyy tuo tyhjennysproppu? Tuleeko sieltä oikeasti kaikki pihalle?
Alkoi myös hieman kiinnostamaan, että mikä on noiden "ATC350" ja "ATC35L" -laatikoiden todellinen eroavaisuus? Onko molemmat lopulta samaa meksikossa valmistettua kuraa? Vai onko tuo valmistusmaa urbaanilegenda?
Mahtaako kahteen kertaan tehty vaihto olla jo liioittelua jos autosta löytyy tuo tyhjennysproppu? Tuleeko sieltä oikeasti kaikki pihalle?
Comment