Nyt ei ole tarkoitus kysyä mitään, vaan jakaa kanssa harrastajien kanssa.
Useammassa paikassa kirjoitettu fakta on se että N57 käyttää samaa jakopäätä surullisen kuuluisan N47 kanssa, tästä asiasta motivoituneena nostin omasta F11 535d:stä moottorin pois ja jakopään vaihtoon.
Oletin että jakopää kaikesta huolimatta olisi ollut kunnossa, mutta toisin kävi. Nokassa kiinni oleva ratas oli kulunut ihan piikiksi ja piikkien kärjistä lohkeillut jo paloja pois, vaikea arvioida kuinka kauan tuo olisi vielä kestänyt... Itse veikkaan että olisi 20-80tkm sisään ollut moottori valmis.
Muuten vaikutti olevan jakopää vielä siedettävässä kunnossa.
Osathan tähän projektiin ei paljoa maksa, Inan sarjat tarvikkeena n. 200-300e, moottorin tiivistesarja 100e (niin pääsee samalla stefat, öljynsuodatin jalan yms. tiivisteet uusimaan)
Tähän voisi kerätä minkälaisessa kunnossa muilla on jakopäitä ollut yms.
Autona siis F11 535d -11 299hp 240tkm ajettu
Useammassa paikassa kirjoitettu fakta on se että N57 käyttää samaa jakopäätä surullisen kuuluisan N47 kanssa, tästä asiasta motivoituneena nostin omasta F11 535d:stä moottorin pois ja jakopään vaihtoon.
Oletin että jakopää kaikesta huolimatta olisi ollut kunnossa, mutta toisin kävi. Nokassa kiinni oleva ratas oli kulunut ihan piikiksi ja piikkien kärjistä lohkeillut jo paloja pois, vaikea arvioida kuinka kauan tuo olisi vielä kestänyt... Itse veikkaan että olisi 20-80tkm sisään ollut moottori valmis.
Muuten vaikutti olevan jakopää vielä siedettävässä kunnossa.
Osathan tähän projektiin ei paljoa maksa, Inan sarjat tarvikkeena n. 200-300e, moottorin tiivistesarja 100e (niin pääsee samalla stefat, öljynsuodatin jalan yms. tiivisteet uusimaan)
Tähän voisi kerätä minkälaisessa kunnossa muilla on jakopäitä ollut yms.
Autona siis F11 535d -11 299hp 240tkm ajettu
Comment