Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi 5-sarjalainen //code name F10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TurboT
    Bimmer Rookie
    • Dec 2009
    • 106
    • .

    BMW-Suomi sivuille on ilmestynyt uutta suomenkielistä F10 materiaalia. Hinnasto tosin vielä puuttuu.

    Comment

    • b mutteri kasa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 1462
      • Area 03

      Originally posted by teropa View Post
      Mulla on E60, ja musta se on ruma verrattuna F10:iin ja E39:iin. Itse kuolaan F10:iä jo nyt, samalla tiedostaen, että en saa semmosta moneen vuoteen. Voi mikä kohtalo .

      Tero
      Itse mitä enemmän katselen tuota uutta 5 sarjaa,niin enemmän siitä pidän.

      Täytyy sanoa,että kun noita F10:siä rupeaa olemaan markkinoilla 2-3 vuotta vanhoina,niin auto tulee vaihtumaan F10:seen.Tosin jos hyvän haluaa,niin Saksan markkinoilta täytyy luultavammin käydä hekemassa.Kun muistelee 4 vuotta sitten kun ostin käytettynä E60 mallia,niin kaikki Suomessa myytävät olivat erittäin huonolla varustelutasolla!

      Toivottavasti rahamiehet ketkä näitä F10 ostelevat 1/2 vuoden päästä uutena,muistavat vähän ruksailla lisävarustelistoja...
      BMW F11 530 dA VOLL
      Carbon-schwarz Metallic

      BMW E30 325i Sport

      Comment

      • TurboT
        Bimmer Rookie
        • Dec 2009
        • 106
        • .

        Originally posted by b mutteri kasa View Post
        Täytyy sanoa,että kun noita F10:siä rupeaa olemaan markkinoilla 2-3 vuotta vanhoina,niin auto tulee vaihtumaan F10:seen.Tosin jos hyvän haluaa,niin Saksan markkinoilta täytyy luultavammin käydä hekemassa.Kun muistelee 4 vuotta sitten kun ostin käytettynä E60 mallia,niin kaikki Suomessa myytävät olivat erittäin huonolla varustelutasolla!

        Toivottavasti rahamiehet ketkä näitä F10 ostelevat 1/2 vuoden päästä uutena,muistavat vähän ruksailla lisävarustelistoja...
        Suomessa taidetaan uusien autojen varustelussa ottaa mukaan vain ne lisävarusteet, joita oikeasti ostaja katsoo tarvitsevansa. Siitä pitää myöskin verotus huolen, ettei niitä kalliita herkkuja suomalaisissa vaihtoautoissa näy.

        Comment

        • Antinontoxic
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 447
          • Vantaa

          Originally posted by TurboT View Post
          Suomessa taidetaan uusien autojen varustelussa ottaa mukaan vain ne lisävarusteet, joita oikeasti ostaja katsoo tarvitsevansa. Siitä pitää myöskin verotus huolen, ettei niitä kalliita herkkuja suomalaisissa vaihtoautoissa näy.
          Juurikin näin.

          Taitaa olla maahantuoja ainoa jolla on varaa laittaa auto täyteen varusteita. Ei ihan karvalakkeja näyttäny nuo essarit olevan

          Comment

          • Ramzez
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2009
            • 6104
            • Jyväskylä

            Minua ei niin haittaa hakea autoa Saksasta, kun on sitä tullut niin paljon harrastettua. Valikoimaa ja niitä varusteitakin on niin paljon enemmän, että en ihan äkkiä harkitse ostavani autoa Suomesta. N. 4 vuotta F10:n ilmestymisen jälkeen voisin sellaisen harkita hommaavani. Taitaa kuitenkin käydä niin, että vartoilen siihen asti, että F10 M5 on järkevässä hintaluokassa.

            Jos nyt pitäisi auto hankkia, niin ei se kyllä tuo uusi F10 olisi. Nyt saisi Saksasta kohtuuhintaan E66 750Li:n, jossa niitä varusteita on enemmän, kuin 5-sarjan omistajat jaksavat kuvitellakaan.

            Comment

            • TurboT
              Bimmer Rookie
              • Dec 2009
              • 106
              • .

              Originally posted by Ramzez View Post
              Jos nyt pitäisi auto hankkia, niin ei se kyllä tuo uusi F10 olisi. Nyt saisi Saksasta kohtuuhintaan E66 750Li:n, jossa niitä varusteita on enemmän, kuin 5-sarjan omistajat jaksavat kuvitellakaan.
              Mutta näyttää olevan nyky 7-sarjan omistajilla kova parku ja itku, kun uuteen F10:een saa paljon enemmän lisävarusteita kuin 7-sarjaan:



              Yleensähän 7-sarja on aina ollut teknologian huippu, mutta tällä kertaa on toisin, ja 5-sarja edustaakin teknologian huippua.

              Comment

              • Ramzez
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2009
                • 6104
                • Jyväskylä

                Originally posted by TurboT View Post
                Mutta näyttää olevan nyky 7-sarjan omistajilla kova parku ja itku, kun uuteen F10:een saa paljon enemmän lisävarusteita kuin 7-sarjaan:



                Yleensähän 7-sarja on aina ollut teknologian huippu, mutta tällä kertaa on toisin, ja 5-sarja edustaakin teknologian huippua.
                Eipä hätää, uusi seiska tulee markkinoille kohtapuoliin ja siinä onkin sitten taas kaikkea uutta kivaa. Top Gearin uusimman kauden ensimmäisessä jaksossa olikin jo arvostelu tästä F02:sta. Esim. 760Li:ssä on sitten 6.0 V12 Biturbo 555hv, joka on ilmestyessään tehokkain BMW:n valmistama sarjatuotantomalli.

                Comment

                • Eemeli
                  BTCF Member
                  • Jul 2003
                  • 1605
                  • pk-seutu

                  ^Eikös tuossa X5 M:ssäkin ole se 555hp?

                  Toi M5 rendering näyttää kyllä aivan helvetin hienolta. Samanlainen WAU-fiilis kuin E39 M5 aikoinaan.

                  Comment

                  • Tomi T
                    BTCF Member
                    • Apr 2003
                    • 3844
                    • Nokia

                    Originally posted by Ramzez View Post
                    Eipä hätää, uusi seiska tulee markkinoille kohtapuoliin ja siinä onkin sitten taas kaikkea uutta kivaa. Top Gearin uusimman kauden ensimmäisessä jaksossa olikin jo arvostelu tästä F02:sta. Esim. 760Li:ssä on sitten 6.0 V12 Biturbo 555hv, joka on ilmestyessään tehokkain BMW:n valmistama sarjatuotantomalli.
                    Niin, F01/F02 on ollut markkinoilla jo jonkin aikaa..

                    Ja se teho on 544hv. X5/X6 M:ssä 555hv.
                    Last edited by Tomi T; 17-12-2009, 22:53.
                    BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
                    ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                    ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                    BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
                    BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

                    ex. 53*BMW

                    Comment

                    • Ramzez
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2009
                      • 6104
                      • Jyväskylä

                      Originally posted by Eemeli View Post
                      ^Eikös tuossa X5 M:ssäkin ole se 555hp?
                      Viittasin vain James Mayn puheisiin BMW:n arvostelussa. Eli jos ei pidä paikkansa, niin syyt hänen niskoilleen.

                      EDIT: @Tomi T: Mikä se malli nyt lieneekään nykyään, mielestäni tämä vanha oli F01 ja uusi F02, mutta ota näistä nyt sitten selvää.

                      Comment

                      • Tomi T
                        BTCF Member
                        • Apr 2003
                        • 3844
                        • Nokia

                        Originally posted by Ramzez View Post
                        Viittasin vain James Mayn puheisiin BMW:n arvostelussa. Eli jos ei pidä paikkansa, niin syyt hänen niskoilleen.

                        EDIT: @Tomi T: Mikä se malli nyt lieneekään nykyään, mielestäni tämä vanha oli F01 ja uusi F02, mutta ota näistä nyt sitten selvää.
                        Vanha on E65/E66, nykyinen F01/F02.

                        Jälkimmäiset ovat langeja, ekat "lyhyitä".
                        BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
                        ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                        ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                        BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
                        BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

                        ex. 53*BMW

                        Comment

                        • Anzafin
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2006
                          • 3747
                          • Kajaani

                          Originally posted by Ramzez View Post
                          Viittasin vain James Mayn puheisiin BMW:n arvostelussa. Eli jos ei pidä paikkansa, niin syyt hänen niskoilleen.

                          EDIT: @Tomi T: Mikä se malli nyt lieneekään nykyään, mielestäni tämä vanha oli F01 ja uusi F02, mutta ota näistä nyt sitten selvää.
                          Kyllä uusi seiska on F01. F02 on sitten sama mutta pidemmällä akselivälillä.

                          Comment

                          • Ramzez
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2009
                            • 6104
                            • Jyväskylä

                            EDIT: No joo nyt selvisi... Täytyy syödä omia sanoja, kun nyt tuli selattua tota nettiä vähän tarkemmin. Ilmeisesti tuo V12 tuplaturbo ja 8-vaihteinen vaihteisto tuli mahdolliseksi ostaa tämän vuoden aikana.
                            Last edited by Ramzez; 17-12-2009, 23:24.

                            Comment

                            • TurboT
                              Bimmer Rookie
                              • Dec 2009
                              • 106
                              • .

                              Uuden 5-sarjan esite lontooksi:

                              Comment

                              • JNIJNI
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2006
                                • 1485

                                Jenkkipoika on jo suunnitellut maukkaan pakkauksen uudesta 550:stä ja 535sta:

                                - The Racing Dynamics BMW 550i R50S will boast 620hp (up from factory 407hp).
                                - The Racing Dynamics BMW 535i R35 with its N55 single turbo inline engine will receive extra boost to produce 410hp and 383lb-ft torque, achieving 0-60 in an estimated 5.3 sec (.70 seconds faster than the factory model).
                                - Racing Dynamics full custom exhaust system.
                                - 21" Racing Dynamics 1-piece forged lightweight wheels.
                                - Custom suspension setup tuned for proper mating of maximum handling properties and comfort. Will lower the F10 by approximately 35mm.
                                - 2 gas struts for the front / 2 gas-pressurized shock absorbers for the rear
                                - New rear-locking differential.
                                - Racing Dynamics aerodynamic parts for performance and cosmetic improvements.
                                - Custom interiors with choices of carbon fiber, exotic woods, patterns and surfaces.


                                G21 LCI 330e xDrive 2022
                                E93 M3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎