BMW-Suomi sivuille on ilmestynyt uutta suomenkielistä F10 materiaalia. Hinnasto tosin vielä puuttuu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Originally posted by teropa View PostMulla on E60, ja musta se on ruma verrattuna F10:iin ja E39:iin. Itse kuolaan F10:iä jo nyt, samalla tiedostaen, että en saa semmosta moneen vuoteen. Voi mikä kohtalo .
Tero
Täytyy sanoa,että kun noita F10:siä rupeaa olemaan markkinoilla 2-3 vuotta vanhoina,niin auto tulee vaihtumaan F10:seen.Tosin jos hyvän haluaa,niin Saksan markkinoilta täytyy luultavammin käydä hekemassa.Kun muistelee 4 vuotta sitten kun ostin käytettynä E60 mallia,niin kaikki Suomessa myytävät olivat erittäin huonolla varustelutasolla!
Toivottavasti rahamiehet ketkä näitä F10 ostelevat 1/2 vuoden päästä uutena,muistavat vähän ruksailla lisävarustelistoja...BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostTäytyy sanoa,että kun noita F10:siä rupeaa olemaan markkinoilla 2-3 vuotta vanhoina,niin auto tulee vaihtumaan F10:seen.Tosin jos hyvän haluaa,niin Saksan markkinoilta täytyy luultavammin käydä hekemassa.Kun muistelee 4 vuotta sitten kun ostin käytettynä E60 mallia,niin kaikki Suomessa myytävät olivat erittäin huonolla varustelutasolla!
Toivottavasti rahamiehet ketkä näitä F10 ostelevat 1/2 vuoden päästä uutena,muistavat vähän ruksailla lisävarustelistoja...
Comment
-
-
Originally posted by TurboT View PostSuomessa taidetaan uusien autojen varustelussa ottaa mukaan vain ne lisävarusteet, joita oikeasti ostaja katsoo tarvitsevansa. Siitä pitää myöskin verotus huolen, ettei niitä kalliita herkkuja suomalaisissa vaihtoautoissa näy.
Taitaa olla maahantuoja ainoa jolla on varaa laittaa auto täyteen varusteita. Ei ihan karvalakkeja näyttäny nuo essarit olevan
Comment
-
-
Minua ei niin haittaa hakea autoa Saksasta, kun on sitä tullut niin paljon harrastettua. Valikoimaa ja niitä varusteitakin on niin paljon enemmän, että en ihan äkkiä harkitse ostavani autoa Suomesta. N. 4 vuotta F10:n ilmestymisen jälkeen voisin sellaisen harkita hommaavani. Taitaa kuitenkin käydä niin, että vartoilen siihen asti, että F10 M5 on järkevässä hintaluokassa.
Jos nyt pitäisi auto hankkia, niin ei se kyllä tuo uusi F10 olisi. Nyt saisi Saksasta kohtuuhintaan E66 750Li:n, jossa niitä varusteita on enemmän, kuin 5-sarjan omistajat jaksavat kuvitellakaan.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostJos nyt pitäisi auto hankkia, niin ei se kyllä tuo uusi F10 olisi. Nyt saisi Saksasta kohtuuhintaan E66 750Li:n, jossa niitä varusteita on enemmän, kuin 5-sarjan omistajat jaksavat kuvitellakaan.
Yleensähän 7-sarja on aina ollut teknologian huippu, mutta tällä kertaa on toisin, ja 5-sarja edustaakin teknologian huippua.
Comment
-
-
Originally posted by TurboT View PostMutta näyttää olevan nyky 7-sarjan omistajilla kova parku ja itku, kun uuteen F10:een saa paljon enemmän lisävarusteita kuin 7-sarjaan:
Yleensähän 7-sarja on aina ollut teknologian huippu, mutta tällä kertaa on toisin, ja 5-sarja edustaakin teknologian huippua.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostEipä hätää, uusi seiska tulee markkinoille kohtapuoliin ja siinä onkin sitten taas kaikkea uutta kivaa. Top Gearin uusimman kauden ensimmäisessä jaksossa olikin jo arvostelu tästä F02:sta. Esim. 760Li:ssä on sitten 6.0 V12 Biturbo 555hv, joka on ilmestyessään tehokkain BMW:n valmistama sarjatuotantomalli.
Ja se teho on 544hv. X5/X6 M:ssä 555hv.Last edited by Tomi T; 17-12-2009, 22:53.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Eemeli View Post^Eikös tuossa X5 M:ssäkin ole se 555hp?
EDIT: @Tomi T: Mikä se malli nyt lieneekään nykyään, mielestäni tämä vanha oli F01 ja uusi F02, mutta ota näistä nyt sitten selvää.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostViittasin vain James Mayn puheisiin BMW:n arvostelussa. Eli jos ei pidä paikkansa, niin syyt hänen niskoilleen.
EDIT: @Tomi T: Mikä se malli nyt lieneekään nykyään, mielestäni tämä vanha oli F01 ja uusi F02, mutta ota näistä nyt sitten selvää.
Jälkimmäiset ovat langeja, ekat "lyhyitä".BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostViittasin vain James Mayn puheisiin BMW:n arvostelussa. Eli jos ei pidä paikkansa, niin syyt hänen niskoilleen.
EDIT: @Tomi T: Mikä se malli nyt lieneekään nykyään, mielestäni tämä vanha oli F01 ja uusi F02, mutta ota näistä nyt sitten selvää.
Comment
-
-
Jenkkipoika on jo suunnitellut maukkaan pakkauksen uudesta 550:stä ja 535sta:
- The Racing Dynamics BMW 550i R50S will boast 620hp (up from factory 407hp).
- The Racing Dynamics BMW 535i R35 with its N55 single turbo inline engine will receive extra boost to produce 410hp and 383lb-ft torque, achieving 0-60 in an estimated 5.3 sec (.70 seconds faster than the factory model).
- Racing Dynamics full custom exhaust system.
- 21" Racing Dynamics 1-piece forged lightweight wheels.
- Custom suspension setup tuned for proper mating of maximum handling properties and comfort. Will lower the F10 by approximately 35mm.
- 2 gas struts for the front / 2 gas-pressurized shock absorbers for the rear
- New rear-locking differential.
- Racing Dynamics aerodynamic parts for performance and cosmetic improvements.
- Custom interiors with choices of carbon fiber, exotic woods, patterns and surfaces.
G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
Comment