Vallankin kun ei niillä edes tee mitään. Kerran yhdessä diesel-automaatissa oli semmoset ja parin päivän jälkeen ne jäi ihan rauhaan...
Sitäpä juuri... tommosista voisi ehkä mielenhäiriössä maksaa jonku satasen (jos uutta olis ostamassa, niinku suhteessa kokonaissijoitukseen). Mutta jos tuo pitää kutinsa tuo hinta normi stepin päälle, niin taitaa jäädä aika monelta "hyllyyn". Mitä ihmettä tommosella diisselissä edes tekee .
Kyllä siinä pitää jo olla eri vaihteisto, JOS 2400e tulee automaatin hinnan päälle. Ei tuossa ole muuten mitään järkeä.
Kyllä ainakin bmw.de konfiguraattori antaa valita sport-automatic Getrieben ilman automatic Getriebeä. Se vaan tahtoo silloin lisätä mukaan 140e sport-nahkaratin. Eli se ~2400e tulee kyllä manuaaliaskisen auton hintaan lisäksi, eikä automaatin.
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Onpa kyllä kalliit läpykät rattiin, jos vielä 2.5 tonnia pitää niistä erikseen maksaa!
Tero
Siinä tulee samalla Driving Dynamic Control-lisävaruste, joka on sitten mitä lie. Tämä siis suoraan hinnastosta. Hinnastossa on erikseen Dynamic Damper Control sekä Dynamic Drive...
Edit: Hinnastossa ei muuten ole muuta automaattivaihteisto-optiota kuin tuo Sports getriebe...
Jos nyt oikein tuota Saksan hinnastoa katselin, niin Dynamic Driveä ei ilmeisesti saa kuin 535i ja 550i malleihin, mikähän siihen on syynä? Muut Adaptive Driveen kuuluvat osat saa muihinkin malleihin erikseen.
Vallankin kun ei niillä edes tee mitään. Kerran yhdessä diesel-automaatissa oli semmoset ja parin päivän jälkeen ne jäi ihan rauhaan...
Itsellä on kyllä tullut käytettyä ihan arkiajossakin, puhumattakaan satunnaisesti radalla käydessä. Hintaansa nähden minusta hyvä varuste ainakin kolmosessa.
Eilen lähti oma F10 523:n tilaukseen riittävillä lisävarusteilla. Tänään tuli vielä ilmoitus, että luovutus on jo viikon 15 tietämillä Nyt ei muuta kuin odotellaan...
Rattiläpysköistä vielä, toinen jälleenmyyjä sanoi, että manuaalin päälle tuo Sportlaatikko 2400€. Saas nähdä mikä on oikea totuus, se selviää viimeistään siinä vaiheessa kun myyjä naputtelee sitä tilausjärjestelmään.
Hinnastossa Sport laatikko on merkitty esim. sarakkeessa 520d hinnaksi 2400€. Sarakkeessa 550i sen hinta on 160€.
Mitä nyt tuoreimmassa EVO:ssa oli mainittu tuosta F10:n ajettavuudesta, niin vakiona yllättävän nihkeä kokemus ja tuntui siltä kuin auto olisi enemmänkin joutunut menemään kurviin, kuin että se olisi halunnut sinne. Active Steering+Dynamic Drive paketilla fiilis oli ihan toinen.. (vai mitä ne paketit nykyään olikin nimeltään)
Siis onko noi lanseerausvärit tosiaan noi mitä konfiguraattorissa nyt on? Täytyy sanoa että kyllä voi olla tylsät vaihtoehdot..
Valkoinen, musta, harmaa, harmaampi jne... ja tumman sininen <-toi on varmaan se tän väripaletin räväkkä repäsy. Eikö tosiaan tätä muka saa kaupaksi minkään muun värisenä, vai onko tää joku lamamalli ettei vaan työtöntä naapuria rupea vituttamaan räyhäkkään näkönen BMW?
Siis onko noi lanseerausvärit tosiaan noi mitä konfiguraattorissa nyt on? Täytyy sanoa että kyllä voi olla tylsät vaihtoehdot..
Valkoinen, musta, harmaa, harmaampi jne... ja tumman sininen <-toi on varmaan se tän väripaletin räväkkä repäsy. Eikö tosiaan tätä muka saa kaupaksi minkään muun värisenä, vai onko tää joku lamamalli ettei vaan työtöntä naapuria rupea vituttamaan räyhäkkään näkönen BMW?
Rahalla saa varmaan värin kun värin, mutta on kyllä sääli jos ei Kimmo Keskiluokalle tarjota Laakkoselta muita värejä. Noita "harmaa tai harmaampi" pohjavärille jääneitä autoja on nykyäänkin jo niin paljon, että ei meinaa tien pinnasta erottaa.
Comment