Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Originally posted by JNIJNI View Post
Comment
-
-
Originally posted by JNIJNI View PostE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Minua ihmetyttää tuo F10:n ratin nappuloiden sijoittelu.. Miksi ihmeessä ne piti vaihtaa väärinpäin, siis cruisen napit on vasemmalla ja volume yms. oikealla?
Onkohan ne oikeanpuoleisella ohjauksella varustetuissa autoissa myös noin vai saisiko "ongelman" korjattua ostamalla sellaisiin maihin tarkoitetut nappulat. (tämä nyt toki on taas ihan teoreettista pohtimista, enhän minä F10:ntä ole ihan pian ostamassa)
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostOnko niissä varusteissa jo mukana tuo Integral Active Steering?
Ainoastaan enää pientä hienosäätöä tarvittaessa tehdään, kuten tuo aiemmin mainittu takalasin aurinkoverho/tummennus, jota vielä arvon edelleenkin.
Comment
-
-
Tajuttoman hyvännäköinen tuo farkku, aivan vannoutunutta sedanijätkääkin pistää mietityttämään seuraava automalli...:think
Tais tulla parhaimman näköinen farkku mitä on ikinä tehty minkään merkin toimesta, toi eteenpäin nouseva takavalojenvalojen rajapinta taitaa olla tässä se juju.sigpic
F01 730d -09
Ex
E70 x5 3.0d-08
e39 M5-99
e60 535da M-Sport -07 380hp/710nm(Ego)
e39 530da-03 219hp/500nm(Eco)
e39 528ia -97 200hp/290nm
e36 320i -94
e30 320i -89
Comment
-
-
Originally posted by Kaivo View PostFarkku kyllä toimii todella. joku kiva väri tohon päälle, niin se on siinä. nam nam.
Photoshoppaajat HUOM!"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostJumalauta että on hieno farkku. On kyllä ihan totta, että tässä puhutaan nyt liki hienoimmasta farkusta ever.
Tero"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimann View PostNäinpä niin ja perintöä odotellessa
Comment
-
Comment