Originally posted by zanta
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
-
-
Originally posted by mr81 View PostSiis vertasin saksan verollista auton hintaa suomen verottomaan. Hinnastot löytyy verottomana ja verojen kera molempien maitten www sivuilta.
Suomessa peritään autovero+ siihen piilotettu alv.
Suomen autovero on vaan niin perseestä.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Osaakos joku sanoa, että onko lukkoperät tehnyt paluuta BMW-perusmallistoon, kun tuossa uusimassa Top Gear-tuotannon pätkässä Jeremy Clarkson ajelee F11 535d:tä ja molemmat pyörät vetää, ja auto menee kuin M-sarjalainen konsanaan.
Olikos E60/E61-sarjassa ollenkaan perusmallistossa lukkoperiä ja miten on nyt F10/11 tuotannon laita?Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostOsaakos joku sanoa, että onko lukkoperät tehnyt paluuta BMW-perusmallistoon, kun tuossa uusimassa Top Gear-tuotannon pätkässä Jeremy Clarkson ajelee F11 535d:tä ja molemmat pyörät vetää, ja auto menee kuin M-sarjalainen konsanaan.
Olikos E60/E61-sarjassa ollenkaan perusmallistossa lukkoperiä ja miten on nyt F10/11 tuotannon laita?
Sähkönen lukko aika varmasti.
Last edited by ///Jone; 28-11-2011, 21:37.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostOsaakos joku sanoa, että onko lukkoperät tehnyt paluuta BMW-perusmallistoon...
Olikos E60/E61-sarjassa ollenkaan perusmallistossa lukkoperiä ja miten on nyt F10/11 tuotannon laita?BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Kirjoitellaanpa hiukan kokemuksia.
Elikkä aikaisemmin taksissa ollut e60 530xdA lähti kiertoon huhtikuussa ja tilalle tuli F10 530xd Sport A.
Nyt 71000km takana ja kertaakaan ei ole vituttanut lähteä viikonlopuksi tolpalle töihin. Äärimmäisen mukava ja hiljainen auto ajaa. 8-portainen automaatti toimii kuin ajatus ja sport+ asetuksella kivan napakka. Rattivaihteetkin toimivat kivasti. Kaiken kaikkiaan omasta mielestäni loistava kulkupeli. Voimapuolta on ihan riittävästi(258hv/560Nm). Kelpaa töissä ajellaBMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostSamoin kiinnostaa kokemukset noista F10 4-koneisesti bensoista jos joku niitä ajelee.
Tästäkin huolimatta on sanottava, että niin paljon kuin haluaisinkin F10/F11:sta tykätä, tämä koeajo vahvisti sitä kuvaa mikä jo F10 535iA:ta ajettaessa tuli. Eli F10/F11 on iso, hieno ja mukava auto, mutta ei oikeastaan ollenkaan sellainen auto mikä minua itseäni kiinnostaa. Ajokokemus on kokonaisuutena aivan liian etäinen. Ohjaus ei talvirenkailla (Nokian Hakkapeliitta 7 225/55R17) kerro tienpinnan tapahtumista paljoakaan. Hämmästyttävästi myös rengasmelu moottoritienopeudella oli omaa E39:ä suurempi, tai ainakin sellaisen vaikutelman autosta sai mun lisäksi myös muut kyydissä olijat. Sisustus autossa on upea ja ajoasennosta sai aivan loistavan.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Summasit hienosti ton uuden vitosen vaikutelman, joka myös itelle jäänyt:
- kooltaan aivan liian iso
- laatikon ja koneen yhteispeli on hidasta
- tuntuma tiehen etäinen
- sisämelu ainakin "spektriltään" paljon enemmän häiritsevä esim vs. E39
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostTulipa nyt xDrive Tourilla hätäisesti ajettua tuollainen F11 528iA xDrive Touring.
Minusta tuntuu, että BMW:n malleista vain F30 328 on sellainen auto jota jossain vaiheessa voisi vakavasti harkita E39:n tilalle.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostOnko tuo xDrive Tour nyt kuitenkin tänäkin vuonna? Mistähän löytyisi aikataulu?
Minusta tuntuu, että BMW:n malleista vain F30 328 on sellainen auto jota jossain vaiheessa voisi vakavasti harkita E39:n tilalle.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostOnko tuo xDrive Tour nyt kuitenkin tänäkin vuonna? Mistähän löytyisi aikataulu?
Originally posted by teropa View PostTuuppa harkitseen toi mun E90 itelles nyt ekaks.Last edited by Petri.Kekkonen; 29-01-2012, 21:40.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostSitä minäkin voisin harkita jos lompakko kestäis.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostSummasit hienosti ton uuden vitosen vaikutelman, joka myös itelle jäänyt:
- kooltaan aivan liian iso
- laatikon ja koneen yhteispeli on hidasta
- tuntuma tiehen etäinen
- sisämelu ainakin "spektriltään" paljon enemmän häiritsevä esim vs. E39
Tero
Moottoritiellä auto seilaa jatkuvasti ja vaatii ohjausta. Olen ajanut F10-F11 malleja 520d:stä 535:een ja kaikissa sama homma. Ylivoimaisesti rasittavin piirre autossa.
Viikko sitten nasahti transmission failure tauluun ja pakkovaihde päälle. Syynä joku sähköhäikkä eli "flexray"-väylä vaati ctrl-alt-del:n. Ei ole palannut sen jälkeen.
Laatikon ja moottorin yhteispeli on aivan loistava verrattuna johonkin E60:een, puhuttamakaan E39:n laatikoista.
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostMoottoritiellä auto seilaa jatkuvasti ja vaatii ohjausta. Olen ajanut F10-F11 malleja 520d:stä 535:een ja kaikissa sama homma. Ylivoimaisesti rasittavin piirre autossa.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostOnko tähän tullut selvyyttä, mistä voisi johtua? Mitä rengaskokoja oli ja oliko runflatit kaikissa? Onko paineita kokeiltu laittaa yläkanttiin?
Muuten auton laatuvaikutelma on ollut kohdallaan, melkein 1 1/2 vuotta meni ilman mitään ongelmaa tai edes kosmeettista haittaa. Sitten nasahti tuo transmission failure.
Comment
-
Comment