Ja toi orkkis sähköinenkin toimii koodaamattakin mutta herjaa sitä koukun asennon lukitusta ajotietokoneessa oli koukku sitten piilossa tai vetoasennossa. Mutta koukku siis kyllä liikkuu koodaamatyakin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 vetokoukku?
Collapse
X
-
Originally posted by joko View PostSamaan väylään kun kytkee niin ei kyllä oikein voi olle merkitystä mistä kohtaa johdinta liitoksen tekee.Ajossa: F10 520d SE (2012)
Comment
-
-
Noniin kauampa se sähkökoukku sit toimi. Jäi jumiin puoliväliin j alkoi palaa punainen valo napissa. Nappia pohjassa pitämällä suostui liikkumaan puskurin taakse mutta herjaa lukituksen puutetta ja napissa palaa kokoajan punainen valo. Mistähän lähtis vikaa etsimään?F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Käväisin lukemassa koodit, herjasi open circuit motor ja hall anturilta. Luultiin että moottori on rikki mutta olikin halpa vika. Kun vaihdoin ne rattaat niin moottorin päässä oleva johto liitin ei ollut naksahtanut lukkoon asti ja tuo liitin oli sitten lähtenyt liikkumaan irti. Eipä olis kyllä uskonut että se sieltä miiinkään voi irrota, toki en tiedä olisko se jäänyt kiireessä vain "huulille" sitten. Mut vika löytyi ja syyllinen kun käväisi peilin edessä. Nämä markan miehet on vähän tälläisiä....F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Jaksoin sitten vihdosta viimein koittaa että ilmoittaako koukku palaneista kärryn polttimoista. Näyttää tuo Trail-tecinkin johtosarja ilmoittavan niistä ilman koodaamista. Samoin PDC kytkeytyy pois.
Taidan jättää koodausharjoitukset suorittamatta...F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Eräs foorumilainen oli laittamassa autoonsa (- 2013/06) koukkua ja kyseli että voiko kytkeä koukun johtosarjan aikaisemmin kuvissa esiintyneisiin väylänjohtoihin kuten olin tehnyt faceliftissä.
Väyläjohtojen värithän poikkeavat toisistaan vanhemmassa (- 2013/06) ja uudemmassa(2013/07+). Vanhemmassa vetokoukun moduli kytketään K-CANiin ja uudemmassa kytkentä tehdään K-CAN2:n. K-CAN värit ovat vihreä - vihreä/oranssi. K-CAN2 värit taas kelta-punainen ja kelta-ruskea.
Vanhempi väylä kulkee kuten kuvassa näkyy ja myös tuo väyläjohto pitäisi löytyä takaluukusta f11:ssa. Olisko sitten ollut tuolla johtonipussa mikä kulkee tuolla kotelossa ja jatkaa alaspäin? Johonkin tuonne olen sen joskus vanhemmassa kytkenyt mutten vain muista ulkoa minne. Kuitenkaan vanhemman johtosarjaa ei saa kytkeä eri väylään eikä sitä tarvi myöskään F11:ssa viedä auton etupäähän saakka.
K-CAN väylä vanhemmassa
K-CAN2 väylä uudemmassa
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Onko kokemusta miten esim. tuo Westfalian koukku istuu F11 jossa M-performance takadiffuusori? Koukku pitäisi saada, mutta toki toiveena, että sen saisi niin piiloon kuin mahdollista ja että pitäisi rikkoa niin vähän kuin mahdollista.
Ja olisiko täällä osaavaa tekijää joka voisi työn korvausta vastaan suorittaa? Itse asun Vantaalla joten mielellään täältä päin Suomea. Olen toki lukenut mm. Koukkupajasta, mutta mieluummin veisin auton jollekin tietylle henkilölle, enkä firmalle. Saa laittaa privaviestiä jos osaat homman ja tekisit sen ”kuin omaasi”. Tarvittaessa ajelen pidemmällekin.
Liitteenä (jos onnistuin) muutama kuva tosta takapäästä.F11 535xda M-sport -17
Ex:E91 330xda -07 283hv/686nm (AJ Tech)
Comment
-
-
Originally posted by JulleW View PostOnko kokemusta miten esim. tuo Westfalian koukku istuu F11 jossa M-performance takadiffuusori? Koukku pitäisi saada, mutta toki toiveena, että sen saisi niin piiloon kuin mahdollista ja että pitäisi rikkoa niin vähän kuin mahdollista.
Ja olisiko täällä osaavaa tekijää joka voisi työn korvausta vastaan suorittaa? Itse asun Vantaalla joten mielellään täältä päin Suomea. Olen toki lukenut mm. Koukkupajasta, mutta mieluummin veisin auton jollekin tietylle henkilölle, enkä firmalle. Saa laittaa privaviestiä jos osaat homman ja tekisit sen ”kuin omaasi”. Tarvittaessa ajelen pidemmällekin.
Liitteenä (jos onnistuin) muutama kuva tosta takapäästä.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
No niin, Westfalia mallikohtaisella johtosarjalla tilattu ja asennus itse.
Pakko oli rohkaistua tähän kun niin moni on sanonut homman olevan helppo. Josko se itsellekin olisi vähintäänkin mahdollinen.
Sellainen kyssäri, että mitä työkaluja ja tarvikkeita tuohon operaatioon on syytä varata? Kaverin hallille kun tuota menen tekemään niin olisi hyvä olla kaikki tarvittava mukana. Iso kiitos jos joku viitsii listata nämä.F11 535xda M-sport -17
Ex:E91 330xda -07 283hv/686nm (AJ Tech)
Comment
-
-
Originally posted by JulleW View PostNo niin, Westfalia mallikohtaisella johtosarjalla tilattu ja asennus itse.
Pakko oli rohkaistua tähän kun niin moni on sanonut homman olevan helppo. Josko se itsellekin olisi vähintäänkin mahdollinen.
Sellainen kyssäri, että mitä työkaluja ja tarvikkeita tuohon operaatioon on syytä varata? Kaverin hallille kun tuota menen tekemään niin olisi hyvä olla kaikki tarvittava mukana. Iso kiitos jos joku viitsii listata nämä.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostTarvittavat työkalut näkee jotakuinkin kuvista mitä olen tuonne laittanut, esim 8, 10, 13, 17/19mm hylsyä/lenkkiä. Muovin leikkaa sitten parhaaksi katsomallaan tavalla.mutta kysymys lähinnä juuri siksi, että onko perus rälläkän, kiintolenkkien ym lisäksi jotain ”must have” työkalua, niin ei jäisi siitä kiinni siinä kohtaa kun puskuri puoliksi irti. Jotkut järeät pihdit näytti kuvissa myös olevan.
F11 535xda M-sport -17
Ex:E91 330xda -07 283hv/686nm (AJ Tech)
Comment
-
-
Originally posted by Kesäromu View PostOta myös johtosarjan läpiviennin tekemiseen (ellei valmista reikää ole käytettävissä) sopiva poranterä, maalaa sitten suojaamaton pelti ja laita läpiviennin kumi paikoilleen tiiviisti.F11 535xda M-sport -17
Ex:E91 330xda -07 283hv/686nm (AJ Tech)
Comment
-
Comment