Originally posted by Clavurion
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Enemmän siihen ajokäytökseen vaikuttaa sillä kuinka hyvin sen kärryn lastaa, eli massa mahdollisimman hyvin akselin päälle, kuitenkin pienellä aisapainolla. Pahimmillaan laitetaan paino liian perään ja aisanosto on sellainen tilanne mihin ei mikään ajonvakautus auta kun vaikka jarrutuksissa tai väistöissä kärry työntää auton perää sivulle.
En sano että olisi turhaa tehdä kaikki viimeisen päälle niin että auto ymmärtää vetävänsä kärryä, mutta jos edes westfalian autokohtainen sähkösarja ei kommunikoi auton kanssa mitenkään niin se vahvistaa minun näkemystä siitä että kovin isoja muutoksia se ei tee ajonvakautuksen toimintaan... toki ärsyttäväähän se on aina parkkitutkaa olla kytkemässä pois.
 
							
						 Vaihdot pyritään mahdollisuuksien mukaan ajoittamaan muualle kuin mutkaan...
 Vaihdot pyritään mahdollisuuksien mukaan ajoittamaan muualle kuin mutkaan... 




Comment