E32 vispaus..
No niin tuli tuohon omaan M60B30 vaihdettua tuplamassa vauhtia (Uusi) täs viikonloppuna. Ja äsken sain auton nippuun..
No mitähän muuta tuolta nyt mahtaa olla paskana..
Vanhalla vauhtipyörällä auto nakutti, tärisi ja vispasi Vit...i mutta kun kytkimen painoi pohjaan niin lakkasi. No olihan se ihan entinen se tuplamassa.
No tänään laitoin sitten auton tilille ja ei mitään tärinää eikä kolkotuksia kuulunut sekä kytkin toimi hienosti. Noh pienen testi Lenkin jälkeenkin auto oli Ok!
Mutta kun Lähdin kotia niin 80km/h jälkeen auto alkaa täristä ja sama tärinä (ei lisäänny) vaikka ajaa 120km/h.
No pihaan kun pääsin niin se kolkottava ääni taas kuuluu ja kytkimen kun painaa pohjaan niin loppuu.. ???
Olisikohan vika nyt sitten Vaihdelaatikon sisällä?
Kardaanin kannatinlaakeri on vaihdettu 2-vko sitten..
Edit: testerillä antaa koodin
210 can interface, Gearbox intervention
Edit: vaikuttaisi kardaanin vialta.. vauhtia 100-lasiin ja kytkin pohjaan niin tärinä jatkuu kunnes vauhti alle 80 niin loppuu..
No niin tuli tuohon omaan M60B30 vaihdettua tuplamassa vauhtia (Uusi) täs viikonloppuna. Ja äsken sain auton nippuun..
No mitähän muuta tuolta nyt mahtaa olla paskana..
Vanhalla vauhtipyörällä auto nakutti, tärisi ja vispasi Vit...i mutta kun kytkimen painoi pohjaan niin lakkasi. No olihan se ihan entinen se tuplamassa.
No tänään laitoin sitten auton tilille ja ei mitään tärinää eikä kolkotuksia kuulunut sekä kytkin toimi hienosti. Noh pienen testi Lenkin jälkeenkin auto oli Ok!
Mutta kun Lähdin kotia niin 80km/h jälkeen auto alkaa täristä ja sama tärinä (ei lisäänny) vaikka ajaa 120km/h.
No pihaan kun pääsin niin se kolkottava ääni taas kuuluu ja kytkimen kun painaa pohjaan niin loppuu.. ???
Olisikohan vika nyt sitten Vaihdelaatikon sisällä?
Kardaanin kannatinlaakeri on vaihdettu 2-vko sitten..
Edit: testerillä antaa koodin
210 can interface, Gearbox intervention
Edit: vaikuttaisi kardaanin vialta.. vauhtia 100-lasiin ja kytkin pohjaan niin tärinä jatkuu kunnes vauhti alle 80 niin loppuu..
Comment