Originally posted by eeneljäkuus46
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by eeneljäkuus46 View Postmikähän vois olla kun oma 728 vm -96 lähtee toisinaan käyntiin "kuin palmun alta" eli siis hyvä kun tarvii avainta ees kääntää niin auto käynnistyy. mutta toisinaan taas joutuu sahaamaan vähän turhankin kauan käyntiin? veteleekö startin hiilet viimesiiään vai missä mättää? jos sillä tiedolla on merkitystä niin autolla ajettu 215 tkm ja ainakaan huolto kirjan mukaan starttia ei ole ikinä vaihdettu.:think
Comment
-
-
Originally posted by vette69 View Postostin tuossa tuommosen -95 vuoden 730 automaatti bmw:n. heräsi tuossa kysymys että kuuluuko laatikon tuntua samalta kun manuaalissa että kun painaa vauhdissa vedon päälle niin nykäsee ja kun löysää kaasun niin tuntuu samalta kuin manuaalissa pienellä vaihteella löysää kaasun kovilta kierroksilta? tarpeeksi epäselvästi kysytty? no joo mut tuo "vika" häviää kun laatikko lämpenee. t. eka automaatti bmwpatte.525im
Comment
-
-
Originally posted by eeneljäkuus46 View PostAirbagin valo palaa kun käynnistän auton ja sammuu noin kilometrin ajelun jälkeen. Vikakoodit herjasi jotakin repsikan penkkiin liittyen?
Lonkalta heitän kuitenkin, että tunnistinmatto kaput. Uusia saa kaupasta, mutta vanhan voi myös ohittaa, jolloin bagi laukeaa kolaritilanteessa vaikka penkillä ei kukaan istuisikaan.
EDIT:
Älä kuitenkaan missään tapauksessa ohita mattoa siihen hommaan valmiiksi saatavalla boksilla tai muuten kaikki kuolee.Last edited by ihi; 17-03-2015, 19:30.
Comment
-
-
Originally posted by ihi View PostLonkalta heitän kuitenkin, että tunnistinmatto kaput. Uusia saa kaupasta, mutta vanhan voi myös ohittaa, jolloin bagi laukeaa kolaritilanteessa vaikka penkillä ei kukaan istuisikaan.
jos niissä turvavarusteissa on jotain vikaa, niin ne pitää korjata asiaankuuluvasti. Todennäköisin vika on liitin/johdot, seuraavana sitten tunnistinmatto. Molemmissa tapauksissa korjaaminen on ihan helppo juttu, jälkimmäisessä vain vähän aikaa vievää.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postei, ei, ei ja vielä kerran ei. Näistä hengenvaarallisista viritysneuvoista pitäisi antaa banaania ihan automaattisesti. Tätä asiaa on käsitelty toisessa threadissa jo melko syväluotaavasti, eikä ole MITÄÄN järjellistä syytä tehdä tuollaisia harakirivirityksiä.
jos niissä turvavarusteissa on jotain vikaa, niin ne pitää korjata asiaankuuluvasti. Todennäköisin vika on liitin/johdot, seuraavana sitten tunnistinmatto. Molemmissa tapauksissa korjaaminen on ihan helppo juttu, jälkimmäisessä vain vähän aikaa vievää.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by beamr View Posthuh, äkkiä tarkistamaan seiskan penkkiä
:d:d:dNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment