Täälläkin humpailee kierrokset. Varmaan Inpalla adaptaation nollaukset ensin ja lukaista koodit. Sen jälkeen Maf johtoa testata? Siekkisellä 2v sitten mekatroniikka laiteltu ja myös 10tkm sitten vaihdettiin vielä 1 ja 5 vaihteiden "venttiilit" sekä painevaraaja(t).
60tkm laatikon öljyillä ajeltu ja vaihdettu aikanaan Laakkosella Kuopiossa. Epäilen onko huuhdeltu? Pitäisiköhän suosiolla vaihtaa huuhtelun kera, jos ei asetu nollaus+maf testauksella? +300tkm jo mittarissa.
Mulla tosiaan on maanantaisen adaptaatioiden nollauksen jälkeen on tullut 9 lähtöä kylmänä, ja kertaakaan ei enää ole ollut tuota ongelmaa
Jännä juttu, mistä tuossa oikein on kysymys? Siis miksi tuollainen ongelma edes tulee, ja miten tuo nollaus moiseen voi auttaa?
Ihan tavallistahan tämä näille alkupään oppiville laatikoille vissiin on. Ajotavasta kait se on kiinni. Jotenkin se laatikko vain oppii väärille tavoille..luistattamaan liikaa tietyllä vaihteella tai jotain.
Ihan tavallistahan tämä näille alkupään oppiville laatikoille vissiin on. Ajotavasta kait se on kiinni. Jotenkin se laatikko vain oppii väärille tavoille..luistattamaan liikaa tietyllä vaihteella tai jotain.
Gen2 laatikko kysyjällä, ei alkupään gen1.
Onko laatikon softa uusin?
Kuinka oikeaoppisesti toimitaan Inpalla tehdyn adaptaatioiden nollauksen jälkeen ? Tehdäänkö ns. erillinen opetusajo laatikolle vai normaali käyttöä jatkaen samoin tein?
Kuinka oikeaoppisesti toimitaan Inpalla tehdyn adaptaatioiden nollauksen jälkeen ? Tehdäänkö ns. erillinen opetusajo laatikolle vai normaali käyttöä jatkaen samoin tein?
ensimmäisessä postauksessa muutama linkki aiheesta :
on kokemusta, kokelin kaikilla tavoilla aikoinaan.
Hankaluutena tossa pysähtely-opettamisessa oli että piti löytää tarpeeks pitkä tie, missä voi rauhassa kiihdytellä ja sit rauhassa jättää sivuun kesken leikin.
ts. lempäälässä ajelin vanhaa moottoritien pohjaa iltahämärässä.
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Kyllä näyttää hummailu jatkuvan, vaikka hiukka paremmin toimii. Teki yllättäen Transmission failsafen kerran. MAF tai öljynvaihto ei liene tässä nyt se taikasana? Mekatroniikka tai turbiini?
Pitää lukaista vikakoodit josko jotain tarkennusta niistä. Tämän jälkeen jatkotoimenpiteet eli taalat tiskiin?
Comment