Originally posted by repsa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kierrokset seilaa?
Collapse
X
-
Täälläkin humpailee kierrokset. Varmaan Inpalla adaptaation nollaukset ensin ja lukaista koodit. Sen jälkeen Maf johtoa testata? Siekkisellä 2v sitten mekatroniikka laiteltu ja myös 10tkm sitten vaihdettiin vielä 1 ja 5 vaihteiden "venttiilit" sekä painevaraaja(t).
60tkm laatikon öljyillä ajeltu ja vaihdettu aikanaan Laakkosella Kuopiossa. Epäilen onko huuhdeltu? Pitäisiköhän suosiolla vaihtaa huuhtelun kera, jos ei asetu nollaus+maf testauksella? +300tkm jo mittarissa.E65 730dA -03 (ex)
M135i Xdrive -13 (ex)
Comment
-
-
Originally posted by AlliumPorrum View PostMulla tosiaan on maanantaisen adaptaatioiden nollauksen jälkeen on tullut 9 lähtöä kylmänä, ja kertaakaan ei enää ole ollut tuota ongelmaa
Jännä juttu, mistä tuossa oikein on kysymys? Siis miksi tuollainen ongelma edes tulee, ja miten tuo nollaus moiseen voi auttaa?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostIhan tavallistahan tämä näille alkupään oppiville laatikoille vissiin on. Ajotavasta kait se on kiinni. Jotenkin se laatikko vain oppii väärille tavoille..luistattamaan liikaa tietyllä vaihteella tai jotain.
Onko laatikon softa uusin?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostGen2 laatikko kysyjällä, ei alkupään gen1.
Onko laatikon softa uusin?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKyllä facelifteissä on aina gen2F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by iGz View PostKuinka oikeaoppisesti toimitaan Inpalla tehdyn adaptaatioiden nollauksen jälkeen ? Tehdäänkö ns. erillinen opetusajo laatikolle vai normaali käyttöä jatkaen samoin tein?
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Jep nuo tuli jo luettua. Ihan mukava 10 kerran jumppa. Onko omakohtaisia kokemuksia noin tehtynä? TIS yritin löytää ohjetta tähän, mutta tuloksetta.
Originally posted by repsa View Postensimmäisessä postauksessa muutama linkki aiheesta :
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=290934E65 730dA -03 (ex)
M135i Xdrive -13 (ex)
Comment
-
-
on kokemusta, kokelin kaikilla tavoilla aikoinaan.
Hankaluutena tossa pysähtely-opettamisessa oli että piti löytää tarpeeks pitkä tie, missä voi rauhassa kiihdytellä ja sit rauhassa jättää sivuun kesken leikin.
ts. lempäälässä ajelin vanhaa moottoritien pohjaa iltahämärässä.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Kyllä näyttää hummailu jatkuvan, vaikka hiukka paremmin toimii. Teki yllättäen Transmission failsafen kerran. MAF tai öljynvaihto ei liene tässä nyt se taikasana? Mekatroniikka tai turbiini?
Pitää lukaista vikakoodit josko jotain tarkennusta niistä. Tämän jälkeen jatkotoimenpiteet eli taalat tiskiin?E65 730dA -03 (ex)
M135i Xdrive -13 (ex)
Comment
-
-
no vikakoodit nyt eka.
Sit vähän miettien että mikä on se kokonaisedukkain vs. aika - ratkaisu. Sonnaxin kitti, vaihto-mekatroniikka, vai joku xxxxx ?
Omat taidotkin tietysti vähän määrittelee minkälaiseen jumppaan kannattaa lähteä.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
Comment