Originally posted by Mik@
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E65 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by pexodus View PostKäyttökulut on vähän Corollaa isommat ja ajolleen varmasti yksi parhaista, tosin en tiedä kuinka pilalla tuollainen auto on säädettävilla tolpilla, EDC:llä täydellinen!
kummassakin koneessa niin dieselissä kuin bensassakin on omat vikansa, dieselissä ehkä ne vähän helpommat kuten yllä jo oli mainittukin
Hienohan tuo on, hintakin on vähintään sopiva
ei tuo enää kallis olisi! ja vielä saisin muutaman touhutonnin rahaa välissä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jjanii View Postmitäs tuosta nyt kannattaa lähteä katsomaan ja mitä tarkkailla koeajolla jos sinne asti pääsee?
Sen verranhan näissä kaikenlaista sähköboxia on että vikakoodien luku ei varmaankaan olisi koskaan haitaksi ostettaessa.
Edit:
Ahaa tuohonhan onkin jo mekatroniikka remontti vaihteistoon tehty. No se (jos on asiallisella pajalla tehty) luo tietysti varmuutta.
Tuo airbag ongelma voi olla muutakin kuin kosketushäiriö...ja pahahan se on jos sattuu katsastuksessa tulemaan päälle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jjanii View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/745/6848719
mitähän tämmöistä hankkiessa kannattaa ottaa huomioon? onko koneessa mitä tyyppivikoja ja kestäävätkö ne?
kummassakin koneessa niin dieselissä kuin bensassakin on omat vikansa, dieselissä ehkä ne vähän helpommat kuten yllä jo oli mainittukin
Hienohan tuo on, hintakin on vähintään sopiva
Leave a comment:
-
-
dieselille ei sinällään olisi tarvetta tälläkään hetkellä mutta ei sekään pois suljettu vaihtoehto ole.. ja tuo oma e61 olisi menossa vaihdossa vaikka ei siitäkään ole pakko luopua
tuo linkkaamani yksilö vain kuvissa näyttää siistille ja onhan tuohonkin huoltoja/korjauksia tehty. tässä 530d;ssä on jo hyvin tullut korjattua kaikki tyyppiviat, ei itseä haittaa kun onnistuu itse laittaa kaikki niin tulee vain osien hinnat maksamaan.
mitäs tuosta nyt kannattaa lähteä katsomaan ja mitä tarkkailla koeajolla jos sinne asti pääsee?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEipä koneessa mitään pahempia...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jjanii View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/745/6848719
mitähän tämmöistä hankkiessa kannattaa ottaa huomioon? onko koneessa mitä tyyppivikoja ja kestäävätkö ne?
Itse en ehkä laatikon takia noin paljon ajettua uskaltaisi ostaa ellen tietäisi että öljyjä on varmasti vaihdettu.
Itseltä on mennyt ilmamassamittari, ilmastoinnin flekti, toisen ajovalon ohjausboxi...
Dieseleistä pysyisin kaukana...niissä niitä tyyppivikoja löytyy sitten oikein olan takaa...on sitten seiska vitonen tai kolmonen...tosin V8 dieselistä en tiedä...se voi olla parempikin.Last edited by TheRipper; 17-12-2014, 14:46.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jjanii View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/745/6848719
mitähän tämmöistä hankkiessa kannattaa ottaa huomioon? onko koneessa mitä tyyppivikoja ja kestäävätkö ne?Mieluummin dieseli, esim tuo pexoduksen auto on myynnissä ja varmasti hyvä.
Leave a comment:
-
-
mitähän tämmöistä hankkiessa kannattaa ottaa huomioon? onko koneessa mitä tyyppivikoja ja kestäävätkö ne?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by exautisti View PostEbaystä valurautainen kopio tilalle.
Tuo hajoaa kaikista ennemmin tai myöhemmin,eikä samanlaista kannate enään tilalle laittaa.
Vaikka tuosta tilalle
http://www.ebay.de/itm/Auspuffkrumme...item2a47e7cb88Luultavasti vielä sen +250tkm
Leave a comment:
-
-
Ebaystä valurautainen kopio tilalle.
Tuo hajoaa kaikista ennemmin tai myöhemmin,eikä samanlaista kannate enään tilalle laittaa.
Vaikka tuosta tilalle
Originally posted by pexodus View PostJotain rosteriseosta voisi olla, ei ehkä ihan peltiä. M57 motissahan tuo on ilmeisesti valurautaa ja kestää paremmin siislie siksi vaihdettu tälläiseen että saadaan tuloja valmistajalle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pexodus View PostJotain rosteriseosta voisi olla, ei ehkä ihan peltiä. M57 motissahan tuo on ilmeisesti valurautaa ja kestää paremmin siislie siksi vaihdettu tälläiseen että saadaan tuloja valmistajalle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Elevator67 View Postniin havannollistinkin tuon kuvanonko tuo sarja jotain seos paskaa vai "peltiä"
lie siksi vaihdettu tälläiseen että saadaan tuloja valmistajalle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pexodus View PostMenituo vuoti siis rajusti koska laippa joka näkyy ylemmässä kuvassa kiinni turbossa on kiinteänä pakosarjassa, ei tosin tässä koska koko laippa oli murtunut irti pakosarjasta (alemmassa kuvassa kädessä)! Joten saattoi ne ahdot hieman seilata kun pakokaasua meni ahtimelle vähän miten sattuu
onko tuo sarja jotain seos paskaa vai "peltiä"
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Elevator67 View Postmenikö mulla ohi vai vaikuttiko pakosarjan kuluneisuus \paskasuus pakopuolella vaihteiden hunppaamiseen ja näihin ns laatikko vikoihin :thinktuo vuoti siis rajusti koska laippa joka näkyy ylemmässä kuvassa kiinni turbossa on kiinteänä pakosarjassa, ei tosin tässä koska koko laippa oli murtunut irti pakosarjasta (alemmassa kuvassa kädessä)! Joten saattoi ne ahdot hieman seilata kun pakokaasua meni ahtimelle vähän miten sattuu
Leave a comment:
-
Leave a comment: