Originally posted by Mik@
View Post
E65 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mutta onhan dieseleissä aika paljon muutakin...halkeavat pakosarjat, suutinongelmat, turbot, mitä ihmeellisemmät öljyvuodot ym ym ym...kyllä noistakin äkkiä muutaman tuhannen laskut saa aikaan.
-
tuota pinnoitteen irtoamista sylintereistähän ei varmaankaan voi mitenkään todeta onko ne sieltä ruennut jo irtoamaan? :thinkOriginally posted by pexodus View PostKäyttökulut on vähän Corollaa isommat ja ajolleen varmasti yksi parhaista, tosin en tiedä kuinka pilalla tuollainen auto on säädettävilla tolpilla, EDC:llä täydellinen!
kummassakin koneessa niin dieselissä kuin bensassakin on omat vikansa, dieselissä ehkä ne vähän helpommat kuten yllä jo oli mainittukin
Hienohan tuo on, hintakin on vähintään sopiva
ei tuo enää kallis olisi! ja vielä saisin muutaman touhutonnin rahaa välissä
Leave a comment:
-
No vaihteiston toimintaan kaiketi kannattanee kiinnittää huomiota...hyvä verrokihan sinulla on tuo oma E61 jos automaatilla on....Originally posted by jjanii View Postmitäs tuosta nyt kannattaa lähteä katsomaan ja mitä tarkkailla koeajolla jos sinne asti pääsee?
Sen verranhan näissä kaikenlaista sähköboxia on että vikakoodien luku ei varmaankaan olisi koskaan haitaksi ostettaessa.
Edit:
Ahaa tuohonhan onkin jo mekatroniikka remontti vaihteistoon tehty. No se (jos on asiallisella pajalla tehty) luo tietysti varmuutta.
Tuo airbag ongelma voi olla muutakin kuin kosketushäiriö...ja pahahan se on jos sattuu katsastuksessa tulemaan päälle.
Leave a comment:
-
Käyttökulut on vähän Corollaa isommat ja ajolleen varmasti yksi parhaista, tosin en tiedä kuinka pilalla tuollainen auto on säädettävilla tolpilla, EDC:llä täydellinen!Originally posted by jjanii View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/745/6848719
mitähän tämmöistä hankkiessa kannattaa ottaa huomioon? onko koneessa mitä tyyppivikoja ja kestäävätkö ne?
kummassakin koneessa niin dieselissä kuin bensassakin on omat vikansa, dieselissä ehkä ne vähän helpommat kuten yllä jo oli mainittukin
Hienohan tuo on, hintakin on vähintään sopiva
Leave a comment:
-
dieselille ei sinällään olisi tarvetta tälläkään hetkellä mutta ei sekään pois suljettu vaihtoehto ole.. ja tuo oma e61 olisi menossa vaihdossa vaikka ei siitäkään ole pakko luopua
tuo linkkaamani yksilö vain kuvissa näyttää siistille ja onhan tuohonkin huoltoja/korjauksia tehty. tässä 530d;ssä on jo hyvin tullut korjattua kaikki tyyppiviat, ei itseä haittaa kun onnistuu itse laittaa kaikki niin tulee vain osien hinnat maksamaan.
mitäs tuosta nyt kannattaa lähteä katsomaan ja mitä tarkkailla koeajolla jos sinne asti pääsee?
Leave a comment:
-
Huonolla tuurilla valvetronic vikaa, tai sylinteristä pinnoitteet irti niin sen jälkeen lohko roskis kamaa. Minusta nuo ainakin on pahempia kuin vaihtaa dieselistä esim hehkut tai dampperi. Tietysti riippuu Ihan tuuristakin millainen yksilö sattuu aina kohdalle Ihan kummallakin polttoaineellaOriginally posted by TheRipper View PostEipä koneessa mitään pahempia...
Leave a comment:
-
Eipä koneessa mitään pahempia...tuo jäähdytysputken rikkoutuminen jossain vaiheessa kait on kaikissa edessä...Muuten aika varmoja patarautojahan nämä vanhat kasit vielä on. Kyllähän tästäkin ketjusta juttua löytyy.Originally posted by jjanii View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/745/6848719
mitähän tämmöistä hankkiessa kannattaa ottaa huomioon? onko koneessa mitä tyyppivikoja ja kestäävätkö ne?
Itse en ehkä laatikon takia noin paljon ajettua uskaltaisi ostaa ellen tietäisi että öljyjä on varmasti vaihdettu.
Itseltä on mennyt ilmamassamittari, ilmastoinnin flekti, toisen ajovalon ohjausboxi...
Dieseleistä pysyisin kaukana...niissä niitä tyyppivikoja löytyy sitten oikein olan takaa...on sitten seiska vitonen tai kolmonen...tosin V8 dieselistä en tiedä...se voi olla parempikin.Last edited by TheRipper; 17-12-2014, 15:46.
Leave a comment:
-
Yhden tuollaisen omistaneena jättäisin hankkimatta.Originally posted by jjanii View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/745/6848719
mitähän tämmöistä hankkiessa kannattaa ottaa huomioon? onko koneessa mitä tyyppivikoja ja kestäävätkö ne?
Mieluummin dieseli, esim tuo pexoduksen auto on myynnissä ja varmasti hyvä.
Leave a comment:
-
http://www.nettiauto.com/bmw/745/6848719
mitähän tämmöistä hankkiessa kannattaa ottaa huomioon? onko koneessa mitä tyyppivikoja ja kestäävätkö ne?
Leave a comment:
-
Eipä tietenkään kannata, vaan pirun hyvin toimii tällä paskallakinOriginally posted by exautisti View PostEbaystä valurautainen kopio tilalle.
Tuo hajoaa kaikista ennemmin tai myöhemmin,eikä samanlaista kannate enään tilalle laittaa.
Vaikka tuosta tilalle
http://www.ebay.de/itm/Auspuffkrumme...item2a47e7cb88
Luultavasti vielä sen +250tkm
Leave a comment:
-
Ebaystä valurautainen kopio tilalle.
Tuo hajoaa kaikista ennemmin tai myöhemmin,eikä samanlaista kannate enään tilalle laittaa.
Vaikka tuosta tilalle
Originally posted by pexodus View PostJotain rosteriseosta voisi olla, ei ehkä ihan peltiä. M57 motissahan tuo on ilmeisesti valurautaa ja kestää paremmin siis
lie siksi vaihdettu tälläiseen että saadaan tuloja valmistajalle 
Leave a comment:
-
aivan. Seos mömmöjä on aika vaikea saada pysymään enään uudestaa ja onko se vaivan väärti siten kumminkaan.Originally posted by pexodus View PostJotain rosteriseosta voisi olla, ei ehkä ihan peltiä. M57 motissahan tuo on ilmeisesti valurautaa ja kestää paremmin siis
lie siksi vaihdettu tälläiseen että saadaan tuloja valmistajalle 
Leave a comment:
-
Jotain rosteriseosta voisi olla, ei ehkä ihan peltiä. M57 motissahan tuo on ilmeisesti valurautaa ja kestää paremmin siisOriginally posted by Elevator67 View Postniin havannollistinkin tuon kuvan
onko tuo sarja jotain seos paskaa vai "peltiä"
lie siksi vaihdettu tälläiseen että saadaan tuloja valmistajalle
Leave a comment:
-
niin havannollistinkin tuon kuvanOriginally posted by pexodus View PostMeni
tuo vuoti siis rajusti koska laippa joka näkyy ylemmässä kuvassa kiinni turbossa on kiinteänä pakosarjassa, ei tosin tässä koska koko laippa oli murtunut irti pakosarjasta (alemmassa kuvassa kädessä)! Joten saattoi ne ahdot hieman seilata kun pakokaasua meni ahtimelle vähän miten sattuu 
onko tuo sarja jotain seos paskaa vai "peltiä"
Leave a comment:
-
MeniOriginally posted by Elevator67 View Postmenikö mulla ohi vai vaikuttiko pakosarjan kuluneisuus \paskasuus pakopuolella vaihteiden hunppaamiseen ja näihin ns laatikko vikoihin :think
tuo vuoti siis rajusti koska laippa joka näkyy ylemmässä kuvassa kiinni turbossa on kiinteänä pakosarjassa, ei tosin tässä koska koko laippa oli murtunut irti pakosarjasta (alemmassa kuvassa kädessä)! Joten saattoi ne ahdot hieman seilata kun pakokaasua meni ahtimelle vähän miten sattuu
Leave a comment:
Leave a comment: