Announcement

Collapse
No announcement yet.

E65 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • *PexU*
    replied
    Loistavaa, ISOkiitos!
    Jossain vaiheessa herjasi läppärillä vesiventtiiliä, mutta kun ei mielestäni vaikuttanut mihinkään niin annoin olla..
    Missähän tuo vesiventtiili mahtaa olla, jos kuitenkin antaisi "hovikorjaamon" tehdä sen.


    Originally posted by pexodus View Post
    Minulla sama vika oli kesällä! Ainut vaan että kuskinpaikka hyytyi ja muualle tarjosi kylmää vielä. Tuli kuntoon kun vaihtoivat jonkun vesiventtiilin marmorilla ja puhdistivat jonkin ilmanlaatutunnistin anturin kuskin puolen tuuletus säleikön takaa

    Ei maksanut oikein mitään, kaikkineen 200euroa että ei lienee kannata ruveta itse jumppaamaan.

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    AnyOne:think

    Jaahas, mikähän mahtaisi aiheuttaa moisen että pitkillä matkoilla ~+100km, ilmastoinnin teho alkaa hiipumaan, ei auta vaikka laittaa auton manuaaliksi, puhalluksen voimakkuus tippuu automaatilla, vaikka autossa lämpötila tuntuisi nousevan. Manuaalille vaihdettaessa puhallusteho nousee mutta kylmän ilman määrä ei..
    Ja hauskinta on se että kun auto on seissyt jonkin aikaa~30min, niin kaikki tuntuisi olevan ihan ok, kylmää tulee ja puhallus ok myös automaatilla.

    Kylmästöinti tarkistettu ja täytetty maaliskuussa, ei vuotoja.

    ISOHMMMMH

    :think
    Minulla sama vika oli kesällä! Ainut vaan että kuskinpaikka hyytyi ja muualle tarjosi kylmää vielä. Tuli kuntoon kun vaihtoivat jonkun vesiventtiilin marmorilla ja puhdistivat jonkin ilmanlaatutunnistin anturin kuskin puolen tuuletus säleikön takaa

    Ei maksanut oikein mitään, kaikkineen 200euroa että ei lienee kannata ruveta itse jumppaamaan.

    Leave a comment:


  • rattiandy
    replied
    Tarkoitetaanko resonaattorilla tuota linkin kuvan numeroa 1? Pirssinä siis 745i -02.

    Last edited by rattiandy; 26-08-2014, 06:12.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Tuo on kyllä aikas käsittämätön ongelma...

    Ainoana tulee mieleen että josko sensorit olisivat menneet sököksi ja ilmastointi tunnistaa sisäilman liian kylmäksi jolloin vähentää ilmastointia ja lisää lämmitystä.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    AnyOne:think

    Jaahas, mikähän mahtaisi aiheuttaa moisen että pitkillä matkoilla ~+100km, ilmastoinnin teho alkaa hiipumaan, ei auta vaikka laittaa auton manuaaliksi, puhalluksen voimakkuus tippuu automaatilla, vaikka autossa lämpötila tuntuisi nousevan. Manuaalille vaihdettaessa puhallusteho nousee mutta kylmän ilman määrä ei..
    Ja hauskinta on se että kun auto on seissyt jonkin aikaa~30min, niin kaikki tuntuisi olevan ihan ok, kylmää tulee ja puhallus ok myös automaatilla.

    Kylmästöinti tarkistettu ja täytetty maaliskuussa, ei vuotoja.

    ISOHMMMMH

    :think

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    Originally posted by raven82 View Post
    Tuota koodausta voisi miettiä. Mahtaa olla kuitenkin kaikista helpoin tapa edetä.
    Löytyy myös ledejä jotka ei herjaa. Herjat saa kyllä pois mutta lukittuuko valomoduuli ajan kans... En tiedä...

    Leave a comment:


  • raven82
    replied
    Tuota koodausta voisi miettiä. Mahtaa olla kuitenkin kaikista helpoin tapa edetä.

    Leave a comment:


  • repsa
    replied
    Originally posted by raven82 View Post
    Rekisteri Kilven valot. Pitäis saada LED malliset. Takaluukkua varten.

    Onko kukaan löytänyt järkevää ratakaisua ongelmaan. Nykyiset vastuksella varustetit LED valot palaa.

    Ilman vastusta olevat herjaa virhettä. Eli toimivat muuten mutta ilmoitus palaneista valoista ilmestyy info ruutuun.

    Jotain moduleita olisi ilmeisesti tarjolla jossain päin maailmaa.

    Ajattelin tässä vielä Googletella. Mutta jos on kokemusta kyseisestä ongelmasta. Niin vinkkejä otetaan ilolla vastaan.
    mites ois ncs-expert, lma koodaus missä maininta rekisterikilven valon tunnistuksesta virrallisena ja virrattomana ?

    Leave a comment:


  • raven82
    replied
    Rekisteri Kilven valot. Pitäis saada LED malliset. Takaluukkua varten.

    Onko kukaan löytänyt järkevää ratakaisua ongelmaan. Nykyiset vastuksella varustetit LED valot palaa.

    Ilman vastusta olevat herjaa virhettä. Eli toimivat muuten mutta ilmoitus palaneista valoista ilmestyy info ruutuun.

    Jotain moduleita olisi ilmeisesti tarjolla jossain päin maailmaa.

    Ajattelin tässä vielä Googletella. Mutta jos on kokemusta kyseisestä ongelmasta. Niin vinkkejä otetaan ilolla vastaan.
    Last edited by raven82; 18-08-2014, 20:12.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Jaahas, mikähän mahtaisi aiheuttaa moisen että pitkillä matkoilla ~+100km, ilmastoinnin teho alkaa hiipumaan, ei auta vaikka laittaa auton manuaaliksi, puhalluksen voimakkuus tippuu automaatilla, vaikka autossa lämpötila tuntuisi nousevan. Manuaalille vaihdettaessa puhallusteho nousee mutta kylmän ilman määrä ei..
    Ja hauskinta on se että kun auto on seissyt jonkin aikaa~30min, niin kaikki tuntuisi olevan ihan ok, kylmää tulee ja puhallus ok myös automaatilla.

    Kylmästöinti tarkistettu ja täytetty maaliskuussa, ei vuotoja.

    ISOHMMMMH

    :think
    Last edited by *PexU*; 23-08-2014, 13:33. Reason: poistelua

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Janza182 View Post
    OK.
    Eli ihan vanhanaikaisesti
    Eikun mietin pitääkö jotain tietokonejuttuja tuohonkin sotkea tms.

    Kiitosta taas!
    Hahah...ei kait nyt sentään...tai voithan tietokoneella tilata ajan jostain korjaamolta toki!

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Siellähän on se kiristyspyörä jarrulevyn sisällä...siitä vain...takapyörät toki otetaan pois ja pultinreiästä sitten meisselillä tms.

    Tuossa kuvassa siis osa 6:


    Vaikeahan tuota ihan käsipelillä on arvioida koska on riittävän tiukassa, mutta pääasia ettei jää laahaamaan...
    OK.
    Eli ihan vanhanaikaisesti
    Eikun mietin pitääkö jotain tietokonejuttuja tuohonkin sotkea tms.

    Kiitosta taas!

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Janza182 View Post
    Miten seisontajarrua saa kiristettyyn?

    Leimalla alkoi olla rajoilla että menee hyväksyttävään.. Eli olisi aika vähän kiristellä.
    Siellähän on se kiristyspyörä jarrulevyn sisällä...siitä vain...takapyörät toki otetaan pois ja pultinreiästä sitten meisselillä tms.

    Tuossa kuvassa siis osa 6:


    Vaikeahan tuota ihan käsipelillä on arvioida koska on riittävän tiukassa, mutta pääasia ettei jää laahaamaan...

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Miten seisontajarrua saa kiristettyyn?

    Leimalla alkoi olla rajoilla että menee hyväksyttävään.. Eli olisi aika vähän kiristellä.

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    JES!

    Hyvä että noin yksinkertainen

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎