Originally posted by Miqo993
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F01 ostamassa
Collapse
X
-
Originally posted by Miqo993 View PostHarkinnassa olisi vm 09 750i, onko kellään kokemuksia kyseisestä koneesta.. Kaikki tuntuu tuota n63 konetta pitävän surkeena. Jos kellään kyseisestä koneesta omia kokemuksia ottaisin vinkit mieluusti vastaanLast edited by HTK12; 06-02-2018, 21:27.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View PostItseäkin tuo 750 kiinnostaisi.. mutta tosiaan lueskellut että tuo moottori olisi täysin susi.. minun kilometreillä kun ei välttämättä dieseliä tarvihtis vaikka dieselillä nyt ajankin
Silti kyllä polttelee kyseinen peli edelleen, näinköhän joutuu unohtamaan jären käytön ja ostamaan :thinkLast edited by Miqo993; 06-02-2018, 20:59.F11 M550d -13
Ex- F11 535xD M-sport
Ex- E61 530d
Comment
-
-
Moro,
Mikähän tuossa snap-in adapterissa on, kun ei millään aukea. Sen päällä näyttäisi olevan painonappi, jonka pitäisi ainakin youtube-videoiden painua alas ja koko höskän irrota. Tässä on varmaan joku kaksivaiheinen irroitus. Toinen kysymys tähän liittyen, samaisessa videossa irroitettavan osan tilalle asennetaan adapteri, johon itse puhelin sitten kiinnitetään. Pitäisikö tämä tulla auton mukana vai pitääkö hankkia erikseen ja onko joka valmistajalle/merkille omansa?
Toinen kysymys - saako aktiivivakkaria käytettyä normivakkarina ilman mitään ohjelmointia/modaamista?
Ja kolmas - saako takakontin avattua auton sisältä?
Ja viimeinen, auto on 740xDrive 08/2014, onko joku löytänyt tähän netistä käyttöohjeen/manuaalin (Lontoonkielinen käy)?
Tästä mallista puuttuu kokonaan ketju pikkukysymyksille.
Thanks,Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostMoro,
Mikähän tuossa snap-in adapterissa on, kun ei millään aukea. Sen päällä näyttäisi olevan painonappi, jonka pitäisi ainakin youtube-videoiden painua alas ja koko höskän irrota. Tässä on varmaan joku kaksivaiheinen irroitus. Toinen kysymys tähän liittyen, samaisessa videossa irroitettavan osan tilalle asennetaan adapteri, johon itse puhelin sitten kiinnitetään. Pitäisikö tämä tulla auton mukana vai pitääkö hankkia erikseen ja onko joka valmistajalle/merkille omansa?
Toinen kysymys - saako aktiivivakkaria käytettyä normivakkarina ilman mitään ohjelmointia/modaamista?
Ja kolmas - saako takakontin avattua auton sisältä?
Ja viimeinen, auto on 740xDrive 08/2014, onko joku löytänyt tähän netistä käyttöohjeen/manuaalin (Lontoonkielinen käy)?
Tästä mallista puuttuu kokonaan ketju pikkukysymyksille.
Thanks,
2. Aktiivivakkarin saa normiksi painamalla jompaa kumpaa etäisyys nappulaa muutaman sekunnin pohjassa. Sitä en tiedä miksi sitä aktiivista ei käyttäisi :think
3. Kuten edellä sanottiin, niin konepellin vieressä olevasta nappulasta aukeaa kontti. Kiinni meneminen samasta nappulasta vaatii koodauksen.
Comment
-
-
Originally posted by akzuh View Post1. Kiinnitys on joka puhelimessa omansa. Löydät erimallit esim realoem.
2. Aktiivivakkarin saa normiksi painamalla jompaa kumpaa etäisyys nappulaa muutaman sekunnin pohjassa. Sitä en tiedä miksi sitä aktiivista ei käyttäisi :think
3. Kuten edellä sanottiin, niin konepellin vieressä olevasta nappulasta aukeaa kontti. Kiinni meneminen samasta nappulasta vaatii koodauksen.Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostTulee mieleen joku hiljainen maantie, jossa ei ole muuta liikennettä ja haluaisi ajaa vakkari päällä, mutta ei halua, että tutkat skannaa "turhaan" tietä.
Joo, tämä löytyi.
Normimaanteillä ihan kunkku varuste.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostMotarilla on kivampi ajaa normivakkarilla, kun ei tartte pelätä koko ajan, että auto lyö liinat kiinni rekkoja ohitellessa/pujotellessa. Silmät toimii paremmin kuin tutka.
Normimaanteillä ihan kunkku varuste.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Postkaistanvaihto täytyy tehdä ajoissa....Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostTulee mieleen joku hiljainen maantie, jossa ei ole muuta liikennettä ja haluaisi ajaa vakkari päällä, mutta ei halua, että tutkat skannaa "turhaan" tietä.
Joo, tämä löytyi.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostMotarilla on kivampi ajaa normivakkarilla, kun ei tartte pelätä koko ajan, että auto lyö liinat kiinni rekkoja ohitellessa/pujotellessa. Silmät toimii paremmin kuin tutka.
Normimaanteillä ihan kunkku varuste.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostBemarin aktiivivakkarista ei itsellä ole kokemusta, mutta tuossa toissa viikolla ajelin Saksassa tuhatkunta kilometriä uudella S90-Volvolla, ja siinä aktiivivakkari tuntui toimivan yllättävänkin hyvin autobaanallakin. 170kmh kun laittoi vakkariin niin ei tarvinnut koskea kaasuun eikä jarruun muuta kuin niissä tilanteissa kun oli joku kiireisempi perässä ja edessä vasemmalla kaistalla joku paku. Silloin piti lyödä itse lappu lattiaan että ehtii pakun edestä siirtyessä kohtuudella takaisin marssivauhtiin, itsekseen kiihdytteli melko verkkaisesti. Tai ei se nyt paljon muuta kuin verkkaista tuollaisella dieselillä ollut lappu lattiassakaan.
Comment
-
-
En viitsinyt omaa topicia tämän takia perustaa. Eikös tähän voi turinoida kuulumisia seiskoihin liittyen yleisestikin.
Kävin Valkeakoskella Harisella ohjelmoimassa 2011 vuosimallin 740 xd:n. Erinomaista palvelua ja koneesta saatiin 350 heppaa ja 680 Nm vääntöä, mikä teki autosta aika pirun miellyttävän ajaa. Alkaa oikeasti maisema vaihtua, kun täytyy päästä ohi tms. Voi suositella kaikille, ei pahan hintainenkaan 570 euroa.
Comment
-
-
Originally posted by akzuh View PostHienosti se toimii BMWlläkin tai omasta mielestä. Omalla seiskalla tullut ajettua saksan baanaa 180kmh vakkarilla, sen mitä aktiiviin saa vauhtia. Hyvin pelaa ja käytän sitä kyllä voi sanoa että aina, taajamassa ja isollakin tiellä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment