Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 17537
    • Turku

Originally posted by Arppa View Post
    Ei ketään kiinnostaisi Styling 37 e38/e31 specseillä, eli takavanne on 9,5 tuumaa leveä.
    Kiinnostaa, jos hinta on sopiva.
    Näillä mennään:
    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• Arppa
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2006
      • 1054
      • Lumbriver

Mikä noille ois se oikea hinta? :think
      Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
      Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
      Kauppakassina: Hyundai i30 -21
      -Raahe Connection-
      -Team Kärppä- limited edition

Comment

• rgaweer
        BTCF Member
        • May 2012
        • 1670
        • Vantaa

Originally posted by Arppa View Post
        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=339006

Mikä noille ois se oikea hinta? :think
        Mielestäni hinta on kyllä ihan kohdallaan:think
        E34 x2, E12 x2, E30
        E28 520i -82 & 520iA -86
        Ex: 2xE30, 1x39, E36 318i -91, E34 530iA Touring -94

Comment

• EPDM
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2005
          • 4623
          • Lahti.

Originally posted by rgaweer View Post
          Mielestäni hinta on kyllä ihan kohdallaan:think

On...älä myy lakulla ainakaan sillä hinnalla....
          Viviendo en Lahiti
          BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
          Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
          Vw Corrado vr6

Comment

• Arppa
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2006
            • 1054
            • Lumbriver

Originally posted by EPDM View Post
            On...älä myy lakulla ainakaan sillä hinnalla....

Eikai sitä voi enää vedättää enempää hintaa Hinta pitäisi kyllä kestää vertailun...
            Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
            Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
            Kauppakassina: Hyundai i30 -21
            -Raahe Connection-
            -Team Kärppä- limited edition

Comment

• P-J
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2005
              • 491
              • Hervanta

Originally posted by MYM5 View Post
              Tänään ja eilen sitten pääsi hiukan tutkimaan mitä sitä tulikaan ostettua.

Onhan tuolla hiukan ollut tapahtumia viimeisellä omistajalla.

On ajettu liikennekäytöstä poistettuna, väärillä kilvillä, anastettu kerran jne..

Ylättävän hyvä ryhti vielä säilynyt ja osat kuitenkin paikallaan. Huoltokirja, työkalut jne löytyy kaikki.

Takakyljessä on lommo ja pitää sen takia peltisepälle viedä. Kone käy hiukan epätasaisesti, ihan kuin toisella puolella ei olisi ketään kotona. Noo pitää tutkia..tai itse asiassa toiselta puolen ei tule pakokaasua samalla tavalla.

Hinta-laatu oolrait

Onhan tuo vihree väri kasiin hiukan....mutta on siinä sentään kunnon vaihteisto

Kuvia kiinnostuneille tässä.
              Kurkkaapa virranjakajat.

Edit: Ja jos ei muu auta, niin hae ruottista vaihtokone. Pitäis kyllä melkein hakea itekin ihan vaan ku halavalla saa. Kuka lähtee, joko mennään?
              Last edited by P-J; 15-01-2016, 11:44.
              sigpic

xenonled.com

Comment

• P-J
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2005
                • 491
                • Hervanta

Originally posted by Laku View Post
                Ok, se ei ollutkaan julkisessa myynnissä nyt. Olette tehneet kauppaa privalla .

Onnea kaupoista! Hyväähän autossa on kunto ja Eisenmannin putkisto sekä sporttipenkit. Meinaatko keulaa maalailla, sehän oli hieman kärsinyt alkusyksyllä auton nähneenä totesin?

Edit: Eri auto, kaikki edellä kirjoitettu on ihan höpöä.
                Joojoo...
                sigpic

xenonled.com

Comment

• mikae34
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 4994
                  • Forssa

Kertokaahan kasiharrastajat mielipiteenne. Pohdin tässä laittaisinko kasin keulalle Csi vai Alpina lipan... En osaa sanoa kummasta tykkään enemmän. Alpinan lipassa minua houkuttaisi enemmän sen harvinaisuus ja paremmat maavara ominaisuudet kuin Csi:n lipassa. Autoni on madallettu aika reilusti H&R jousilla ja asento on todella hyvä. Tästä en halua tinkiä ja tätä ajatellen tuo Csi lipan etuylitys hirvittää.
                  Auto on liikkumaväline.

Comment

• Morkai
                    BTCF Member
                    • Sep 2005
                    • 3197
                    • Saarijärvi

Erilainen nuori laittas MK-motorsportin
                    sigpic
                    E23 728iA V8-projekti
                    E38 730D -projekti
                    E39 540iA -projekti
                    I01 i3 -projekti

Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

Comment

• jori
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 1011
                      • Vantaa

Originally posted by mikae34 View Post
                      Kertokaahan kasiharrastajat mielipiteenne. Pohdin tässä laittaisinko kasin keulalle Csi vai Alpina lipan... En osaa sanoa kummasta tykkään enemmän. Alpinan lipassa minua houkuttaisi enemmän sen harvinaisuus ja paremmat maavara ominaisuudet kuin Csi:n lipassa. Autoni on madallettu aika reilusti H&R jousilla ja asento on todella hyvä. Tästä en halua tinkiä ja tätä ajatellen tuo Csi lipan etuylitys hirvittää.
                      Kumpaakaan ei näe usein ja Alpina tietenkin vielä harvinaisempi. Molemmat oli mun kasissa kiinni, jotenkin kuitenkin tykkäsin enemmän CSi:n lipasta. Alpinan huomaa mutta on vaatimattomampi kun se jää niin sisälle.

Ja toinen juttu on saatko hommattua alkup.Alpina lippaa. Yksi on Schmiedmannilla Konalassa jos eivät ole myyneet sitä vielä. Se on se mikä mulle piti tulla, ja jota odotin puoli vuotta kunnes peruin tilauksen ja Laku hommas mulle CSi:t eteen ja taakse. Olin silloin suoraan yhteydessä Alpinaan ja eivät tee niitä yksittäis tilauksena, täytyy olla vähintään kaksi tilauksessa.
                      Vaikka tilaus oli peruttu niin Schmiedmannilta soitettiin et nyt se sit kuitenkin tuli, onko tarvetta Sanottiin silloin mulle (4 vuotta sitten) et saa joku sen sisäänosto hintaan jos vaan saa myytyä jollekkin.
                      Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
                      Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

Comment

• mikae34
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 4994
                        • Forssa

Originally posted by jori View Post
                        Kumpaakaan ei näe usein ja Alpina tietenkin vielä harvinaisempi. Molemmat oli mun kasissa kiinni, jotenkin kuitenkin tykkäsin enemmän CSi:n lipasta. Alpinan huomaa mutta on vaatimattomampi kun se jää niin sisälle.

Ja toinen juttu on saatko hommattua alkup.Alpina lippaa. Yksi on Schmiedmannilla Konalassa jos eivät ole myyneet sitä vielä. Se on se mikä mulle piti tulla, ja jota odotin puoli vuotta kunnes peruin tilauksen ja Laku hommas mulle CSi:t eteen ja taakse. Olin silloin suoraan yhteydessä Alpinaan ja eivät tee niitä yksittäis tilauksena, täytyy olla vähintään kaksi tilauksessa.
                        Vaikka tilaus oli peruttu niin Schmiedmannilta soitettiin et nyt se sit kuitenkin tuli, onko tarvetta Sanottiin silloin mulle (4 vuotta sitten) et saa joku sen sisäänosto hintaan jos vaan saa myytyä jollekkin.
                        On se lippa vielä siellä schmiedmannilla kun kysyin. Alpina toki jää sisemmälle mutta tästä on hyötyä hidasteiden yli ajaessa kun lipan alareuna ei raapaise niin kaukaa maata vasten.

Mitäs mieltä Laku on kun hänellä on kumpaakin versiota autoissaan?
                        Auto on liikkumaväline.

Comment

• Laku
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2007
                          • 17537
                          • Turku

Originally posted by mikae34 View Post
                          On se lippa vielä siellä schmiedmannilla kun kysyin. Alpina toki jää sisemmälle mutta tästä on hyötyä hidasteiden yli ajaessa kun lipan alareuna ei raapaise niin kaukaa maata vasten.

Mitäs mieltä Laku on kun hänellä on kumpaakin versiota autoissaan?
                          Mulla on molemmat autot madallettuja. Kasi hieman enenemmän kuin H&R:llä, edessä säädettävät. Csi taas on K.A.W.:lla todella matala, joten ihan vertailukelpoisia ne eivät ole. Olen samaa mieltä kuin Jori, ALPINA-lippa jää hieman auton alle ja taakse, mutta toisaalta omani kultaisella teippauksella näkyy kauempaa edestä hyvin ja näyttää upealta.

Csi:n puskuri on Bemarin M-sportmaisen alati tyylikäs ja mielestäni varma valinta. ALPINA on erottuvan miehen valinta. Molempien kanssa saa olla todella varovainen, kun pysäköi nokka kadunreunaan päin. Myös ALPINA-lippa makaa alhaalla, vaikkei sitä heti huomaakaan, kun on niin takana etupuskurin alla.

Mikae34: Onko sinulla hommattuna aito ALPINA-helma?
                          Näillä mennään:

Comment

• mikae34
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 4994
                            • Forssa

Originally posted by Laku View Post
                            Mulla on molemmat autot madallettuja. Kasi hieman enenemmän kuin H&R:llä, edessä säädettävät. Csi taas on K.A.W.:lla todella matala, joten ihan vertailukelpoisia ne eivät ole. Olen samaa mieltä kuin Jori, ALPINA-lippa jää hieman auton alle ja taakse, mutta toisaalta omani kultaisella teippauksella näkyy kauempaa edestä hyvin ja näyttää upealta.

Csi:n puskuri on Bemarin M-sportmaisen alati tyylikäs ja mielestäni varma valinta. ALPINA on erottuvan miehen valinta. Molempien kanssa saa olla todella varovainen, kun pysäköi nokka kadunreunaan päin. Myös ALPINA-lippa makaa alhaalla, vaikkei sitä heti huomaakaan, kun on niin takana etupuskurin alla.

Mikae34: Onko sinulla hommattuna aito ALPINA-helma?
                            Ei ole Alpinaa hommattuna mutta niinkuin tuossa ylempänä kävi ilmi niin sellainen olisi Schmiedmannilla varastossa. Soitin sinne ja he sanoivat että sellainen siellä olisi, ilmeisesti siis juurikin se alunperin Jorille tilattu. Tuollainen uusi ja alkuperäinen Csi puskuri minulla kyllä on hommattuna ollut jo vaikka kuinka kauan mutta kuten sanoin niin olen hieman pohtinut myös Alpinan lippaa. Alpinassa tosiaan etuna olisi se maavara ominaisuus etenkin esimerkiksi hidastetöyssyistä poistumisessa kun etuylitys on pienempi niin helman huuli ei ole niin kaukana raapaisemassa asfalttiin. Hieman taidan kallistua tuohon Csi lippaan kuitenkin ulkonäön puolesta. Livenä en ole Alpinaa nähnyt niin en osaa sanoa miltä se sitten luonnossa näyttäisi. Nettikuvien perusteella jää tosiaan hieman piiloon keulan alle lähempää katsottaessa...
                            Auto on liikkumaväline.

Comment

• Laku
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 17537
                              • Turku

Jos joku harkitsee mietoa madallusta ja jousien päivitystä, nyt saisi sopivasti Eibachin vieterit:

Näillä mennään:

Comment

• JTMD
                                Bimmer Fanatic
                                • Apr 2006
                                • 834
                                • Helsinki

Entä ehkä hieman hankalasti saatavilla oleva, mutta erilainen Racing dynamics?
                                -10 e93 325i
                                -04 e46 320i
                                -92 e31 850i 6speed
                                -92 e30 325 cab
                                -93 e36 M3
                                -91 e36 325

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢