Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
BeiSSi: Laitatko privalla, mikä rekkari sun E31:ssä on?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Soitin Schmiedmanille ja huomiseksi lupasivat tarjousta sieltäkin, uskoisin kuitenkin että halvimmalla saadaan suoraan tehtaalta, kun sieltä hinta 1300€ sisältää rahdit.
Smiidin tarjouksesta riippuen kysyn vielä tehtaalta saako laskun "jaettua" kolmeen osaan, mutta normaalisti toimii kun kaikki maksaa oman osansa samalla viitteellä, mutta varmistan tämän kuitenkin vielä etukäteen ja toki kuljetuksen tingin kolmeen osoitteeseen..
Nyt rupee sitten olemaan kiire ilmoittautua jos joku muukin meidän kolmen lisäksi haluaa päivittää V12/V8 äänentoistoa!!
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Aktivoidutaas itsekkin foorumilla pitkästä aikaa. Pitkän autottoman ja bemarittoman ajan jälkeen menin ostamaan 850:n. Auto oli halpa, mutta laittoa siinä riittää nyt hetkeksi. Pitäisi seuraavat asiat ainakin tehdä:
- Vanteet: löytää ajan henkeen paremmin sopivat tai alkuperäiset vanteet esim. heittotähdet. Minulle voi laittaa tarjousta jos jollakin on ylimääräisenä. Nyt alla jotkut M5 -kopiot 2000 luvun loppupuolelta.
- Maali: Hellrot on parhaat päivänsä nähnyt. Myllytys/maalaus edessä
- Ajotietokoneen pikselit sökönä
- Nahkojen huolto.
- Huoltoa, auto seisonut lähes viimeiset 2 vuotta.
Auto tosiaan hellrot -91. Sporttipenkit ainakin löytyy varustelistalta.
Aktivoidutaas itsekkin foorumilla pitkästä aikaa. Pitkän autottoman ja bemarittoman ajan jälkeen menin ostamaan 850:n. Auto oli halpa, mutta laittoa siinä riittää nyt hetkeksi. Pitäisi seuraavat asiat ainakin tehdä:
- Ajotietokoneen pikselit sökönä
Mulla ajotietokoneen näytön - MID (Media Information Display) - korjaus toimi kuin junan vessa ennen muinoin.
Aktivoidutaas itsekkin foorumilla pitkästä aikaa. Pitkän autottoman ja bemarittoman ajan jälkeen menin ostamaan 850:n. Auto oli halpa, mutta laittoa siinä riittää nyt hetkeksi. Pitäisi seuraavat asiat ainakin tehdä:
- Vanteet: löytää ajan henkeen paremmin sopivat tai alkuperäiset vanteet esim. heittotähdet. Minulle voi laittaa tarjousta jos jollakin on ylimääräisenä. Nyt alla jotkut M5 -kopiot 2000 luvun loppupuolelta.
- Maali: Hellrot on parhaat päivänsä nähnyt. Myllytys/maalaus edessä
- Ajotietokoneen pikselit sökönä
- Nahkojen huolto.
- Huoltoa, auto seisonut lähes viimeiset 2 vuotta.
Auto tosiaan hellrot -91. Sporttipenkit ainakin löytyy varustelistalta.
Pitkään auto oli myynnissäkin. Onnittelut hankinnasta ja tervetuloa joukkoon!
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
- Vanteet: löytää ajan henkeen paremmin sopivat tai alkuperäiset vanteet esim. heittotähdet. Minulle voi laittaa tarjousta jos jollakin on ylimääräisenä. Nyt alla jotkut M5 -kopiot 2000 luvun loppupuolelta.
Multa löytyy monenlaisia vanteita E31:een. Millaista olisi kiinnostus laittaa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Jotain kyseiselle aikakaudelle sopivia vanteita, en kuitenkaan ajatellut BBS RS -hintaluokaa. Jotain kohtuullista jos löytyisi siis, 17"/18" koko hakusessa. Kaaria en halua mennä mankeloimaan eli pitäisi mahtua pyörimään vakioiden alle.
Kiitos vinkistä, laitan Guidolle mailia kunhan saan auton takaisin!
Jotain kyseiselle aikakaudelle sopivia vanteita, en kuitenkaan ajatellut BBS RS -hintaluokaa. Jotain kohtuullista jos löytyisi siis, 17"/18" koko hakusessa. Kaaria en halua mennä mankeloimaan eli pitäisi mahtua pyörimään vakioiden alle.
Mulla olisi OZ Mitot täysin kunnostettuna ja Work Rezaxit kunnostamattomana. Molemmat vanteet ovat 10 ja 8½ x 18". Workien ET on isompi.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Minä se olin GT-turneella. Kasilla yön yli ajaen norjaan, 8 päivää tunturissa ja taas yötä myöten Keski-Suomeen takasin.
No jos arvannut oisin niin oikein olisi mennyt että Mr. Piippuhan se On siellä hienoja maisemia. Me ajeltiin Muoniosta päiväseltään Tromssassa, kävästiin jollain rannalla kahlaamassa mutta ei uskaltanu munia kastella kun oli kylmää vettä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment