Olen tuon 850i:n bongannutkin jo pari viikkoa sitten tuolta. On omaan makuun vähän liian paljon ajettu, vaikkei sillä varmaan mitään merkitystä olekaan. Lisäksi kammoan hieman tuota edc alustaa kun sen tietää lähes varmasti että sen kanssa tulee ongelmia tämän ikäisissä. En ole kyllä suoraan sanoen ihan varma tuosta punaisesta väristäkään. Viime viikolla kun olin ostattelemassa sitä toista niin livenä nähtyäni sen punaisen värin niin en osaa sanoa pidänkö siitä vai en... Siinä autossa tosin oli pintakin susi. Nuo vanhat punaiset maalit yleensä livenä ovat aina kauhtuneita vaikka kuvissa hyville näyttäisivätkin. Tuossa on kyllä veroineen minusta liikaa hintaakin...
Minusta tuo ei ole paljoa ajettu. Samaa mieltä punaisesta, mutta erottuu kyllä hyvin hoidettuna ja kiillotettuna. Hintaahan voi tingata paikan päällä . EDC-alustasta en itsekään innostu.
Olen tuon 850i:n bongannutkin jo pari viikkoa sitten tuolta. On omaan makuun vähän liian paljon ajettu, vaikkei sillä varmaan mitään merkitystä olekaan. Lisäksi kammoan hieman tuota edc alustaa kun sen tietää lähes varmasti että sen kanssa tulee ongelmia tämän ikäisissä. En ole kyllä suoraan sanoen ihan varma tuosta punaisesta väristäkään. Viime viikolla kun olin ostattelemassa sitä toista niin livenä nähtyäni sen punaisen värin niin en osaa sanoa pidänkö siitä vai en... Siinä autossa tosin oli pintakin susi. Nuo vanhat punaiset maalit yleensä livenä ovat aina kauhtuneita vaikka kuvissa hyville näyttäisivätkin. Tuossa on kyllä veroineen minusta liikaa hintaakin...
Uskon sen ja ymmärrän . Ikävää, että myit omasi. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että sinun pitäisi palata kasikantaan. Ostat loppuelämän kesäauton hyvästä yksilöstä itsellesi :think.
Mikäs kingi sinä luulet olevasi jakamaan kirjoitusoikeuksia avoimelle foorumille? Forumit on paikkoja joissa esitetään mielipiteitä. Jos se ei sulle sovi tai mielipide poikkeaa omastasi niin voi voi.
Erikoisautojen hinnanmuodostus on varmaan asia josta voidaan jatkaa muussa kuin BMW E31 aiheen alla...
Arvasin, että tämä koira älähtää . Tällä foorumilla olen antanut itselleni kertoa, ettei negatiivisia nk. pahan ilman linnun mielipiteitä tai näkemyksiä saa ehdottaa
Joka tapauksessa IHAN VARMASTI E31 aiheen alla voidaan jatka em. ALPINAn ja E31 hinnanmuodostusspekulointia.
Kuten sanoin aiemmin, jatka kirjoittelua jatkossa muihin osioihin mielipiteitäsi, kiitos.
Leave a comment: