Perhana sentään, en tiedä kumman ottais. Youtuben videot aiheesta katseltu mutta kun kaikissa tuntuu olevan se x-pipe eikä tiedä mitä se tekee äänelle. Kun tietäisi ihan oikeasti miltä se race kuulostaa. Lisäksi mietityttää että onko se jo häiritsevän äänekäs autoon sisään. Toisaalta taas jos sävel on hyvä niin saahan se kuuluakin jonkin verran fiilistä omalta osaltaan tuomaan.
Taidan kallistua kyllä sittenkin enemmän tuon race version suuntaan itsekin.
Ihmeellistä vaikka vanhenee niin pörinäputki pitää autoon saada
Mistä saisi Eisenmanniin sopivia x-pipeja? Supersprint toki. EPDM:llähän oli Englen putkisto koko matkalta ja soundi oli kiva. Siitä on ääninäytekin.
Martelius tekee kanssa noita X-haaroja resonaattorin tilalle!
Tilataan sullekkin race-äänitasolla, on aikapaljon rouheemman kuulonen kun sport?
Kimppatilauksesta sen verran että onnistuu toimitukset suoraan kotioville, mutta maksaa 40 € / kpl lisää, mutta jatketaanpa tilauksen tiimoilta privalla.
Makuasioita. Moni maailmalla noin tekee ja pitää kuulemastaan. En ole itsekään kuullut livenä ja noista äänitetyistä ei oikein voi sanoa varmaksi.
Tottahan tämäkin. Tässä foorumilla ainakin Moutine deletoi tuon takapönttöjen vaihdon lisäksi ja taisipa ehkä jotakin kommentointia putkiasiasta laittaa. Jenkkifoorumilla löytyy tuosta resonaattorista lisää juttua ja itsellä kelkka kallistunut siihen suuntaan että resonaattori on hyvinkin tarpeellinen kapistus.
:think Kyllä mää mahdan jättää tilaamatta.
Minusta tuohon M70 ei saa niin kaunista ääntä, että viittisin laittaa toistatonnia putkeen, ja kun orkkiskin on hyväkuntoinen.
Tehoihinkaan se ei vaikuta, niin kyllä minä taidan sijoittaa
itse tonneroisen vaikka syttyjohtoihin yms romuihin ennemmin
Älä huijaa itseäsi. Kyllä se eisenmanni ääntä parantaa. Lisää siihen sitten vielä vaikka x-pipen.
Toki sitten tulee se tilanne että auto näyttää ripeältä, kuulostaa ripeältä, mutta ei ole.
Jos PappaST ja Onicle tilaavat, lupaan tilata toisenkin itselleni, jos tonnilla saadaan !
Haaste mikae34 !?
:think Kyllä mää mahdan jättää tilaamatta.
Minusta tuohon M70 ei saa niin kaunista ääntä, että viittisin laittaa toistatonnia putkeen, ja kun orkkiskin on hyväkuntoinen.
Tehoihinkaan se ei vaikuta, niin kyllä minä taidan sijoittaa
itse tonneroisen vaikka syttyjohtoihin yms romuihin ennemmin
Leave a comment: