En kyllä maksaisi käytetystä saatika rikkinäisestä syylarista penniäkään. Tarkoitatko osanumero 17111723468?
Näyttää maksavan Saksan marmorilla alle 900€.
Aeromotors:
Profiteile:
Sanoisin, että halvemmallakin selviää kuin 300€.
Bmw 800 sarja E31 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Rikkonainen, mutta vuotava automaatin syylari halvalla
Moi, Mulla meni syylari vaihtoon, kun se alkoi vuotaa vasemman alakulman saumoista. Jos joku haluaa korjilla, niin mun vanha on noudettavissa Hupi-Auton korjaamolta lähipäivinä kohtuullisen halvalla. Hinta pitää sopia Hupi-Auton kanssa.
Eihän noita kannata korjata, jollei osaa ja omaa oikeita vehkeitä. Tarvikecyylarin saa noin 300 € ja lastulevy"marmorillakin" maksaa noin tonnin.
VAROITUS: ebay ehdottaa noin 89€ hintaisia, mutta ne ovat manuaaliseen E34-koppaan, jonka automaatti käytti samaa kuin Kasi, mutta eBay osaa kusettaa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PappaST View PostMihin tarkalleen kannattaa kyselyä laittaa, että hoksivat alkaa
osia tekemään uudestaan, mikäli kysyntää on?
Minäkin mielelläni uusisin kuskinpuolelle muutaman sivulasien tiivisteen.:think?
Leave a comment:
-
-
Mihin tarkalleen kannattaa kyselyä laittaa, että hoksivat alkaa
osia tekemään uudestaan, mikäli kysyntää on?
Minäkin mielelläni uusisin kuskinpuolelle muutaman sivulasien tiivisteen.:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostMoi,
Mulla alkaa olla toivoton tapaus tuo tiiviste. Onko kenelläkään hajua, mistä löytyisi?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/part...&q=51361970059
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PappaST View PostJoo, ja oon koittanut tuota tiivistettä metsästää väliin aika aktiivisestikin, tuloksetta.
Onneksi omakaan ei nyt toivoton ole, mutta ehjää silti kaipailisin.
Moi,
Mulla alkaa olla toivoton tapaus tuo tiiviste. Onko kenelläkään hajua, mistä löytyisi?
Leave a comment:
-
-
Onko kukaan törmänny, tai onko kokemuksia, dinanin automaattiaskin ohjainboksin lastuun?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostTuskin kukaan ilmaiseksi tulee, mutta jos saat ajettua Konalaan, niin Hupi-Auto Oy lukee ja tulkitsee viivakoodit halvalla. Tai todella halvalla verrattuna Laakkoseen tai Autokeskukseen.
Ilmaista palveluahan ei ole.... Mutta kiitti vinkistä, ajelen joku päivä tonne Hupi-Autoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Onicle View PostOlisiko Helsingin alueella henkilöä kuka voisi tulla lukemaan mun autosta vikakoodit? Auto Pukinmäki/Kumpula alueella yleensä.
Ilmaista palveluahan ei ole...
Leave a comment:
-
-
Vikakoodien luku e31
Olisiko Helsingin alueella henkilöä kuka voisi tulla lukemaan mun autosta vikakoodit? Auto Pukinmäki/Kumpula alueella yleensä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: