Onneksi omakaan ei nyt toivoton ole, mutta ehjää silti kaipailisin.
Bmw 800 sarja E31 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Joo, ja oon koittanut tuota tiivistettä metsästää väliin aika aktiivisestikin, tuloksetta.
Onneksi omakaan ei nyt toivoton ole, mutta ehjää silti kaipailisin.
-
Näyttäisi tosiaan olevan lopetettu. Vaikeaksi alkaa mennä iän puolesta jo näiden kasienkin kanssa. Jonkun foorumilaisen pitäisi ostaa varaosa autoksi joku halpa mistä muut saisi osia
Leave a comment:
-
edit: kysyin tuota pielmeieriltä about 5kk sitten ja sillon ainakin myytiin eioota.Originally posted by PappaST View PostKuskinpuolen takaikkunan pystytiiviste, eli siis se, joka on etulasin ja takalasin välissä.
Osanro: 51361970083
Samaan syssyyn uusisin mielelläni myös osanro: 51361970059
En nyt tähän hätään saanut kuvaa BMWFANSsta..
Leave a comment:
-
Kuskinpuolen takaikkunan pystytiiviste, eli siis se, joka on etulasin ja takalasin välissä.
Osanro: 51361970083
Samaan syssyyn uusisin mielelläni myös osanro: 51361970059
En nyt tähän hätään saanut kuvaa BMWFANSsta..
Leave a comment:
-
Tämä oli perätön huhu. Tyyppi, joka kertoi sen minulle, muisti (taas) väärin.Originally posted by Hantte View PostJärvenpäässä on kuulema yksi Kasi romiksella. En tiedä tarkemmin, mutta moinen muovijööti voisi olla nokkakolarittomassa ehkä ehjä. :think
Tyyppi linkkasi minulle "romiksen" pitäjän tiedot, mutta romiksella ei ole Kasia näkynyt kuin asiakasparkissa ja kehoitti etsimään Ruåtsista.
Leave a comment:
-
Koitan muistaa Hane katsoa, löytyisikö koneelta kuvia kilpitaustasta.
Minuakin kiinnostaisi se hajottamo, Pitäisi löytää muutama ikkunatiiviste.
Leave a comment:
-
Onko sinulla kuvia siitä kilpitaustasta asennettuna. Aiemmin löysin vain kilpitaustattomia kuvia autostasi.Originally posted by PappaST View PostItseasiassa sen normi kilpitaustan saa CSI lärväkkeeseen istumaan melko tarkoin, kunhan malttaa askarrella huolellisesti.
Ite en raaskinut sitä taustanlärväkettä ostaa koska sillä oli muistaakseni aika railakas kilohinta. Käytän sen rahan ennemmin muuhun huoltoon
Tänään tuli tilattua vakionopeusnivel ja vaihekepinnuppi/pussi yhdistelmä.
Julkisesti tai privana, mutta olisi kiva nähdä lopputulos ennen rempan alkamista.
Leave a comment:
-
Itseasiassa sen normi kilpitaustan saa CSI lärväkkeeseen istumaan melko tarkoin, kunhan malttaa askarrella huolellisesti.Originally posted by mikae34 View PostTilasithan myös 2kpl noita nro11
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=51_2090
Siihen saa sopimaan sen alkuperäisen puskurin kilventaustan kyllä ja ne ritilät sen viereen. Se kilventausta ei istu "täydellisesti" csi puskurin muotoihin mutta on kuitenkin suht siisti. Itse olen pedantti ja tilasin koko läjän toistamiseen.
Ite en raaskinut sitä taustanlärväkettä ostaa koska sillä oli muistaakseni aika railakas kilohinta. Käytän sen rahan ennemmin muuhun huoltoon
Tänään tuli tilattua vakionopeusnivel ja vaihekepinnuppi/pussi yhdistelmä.
Leave a comment:
Leave a comment: