Nyt on sit vahvistunut et 1.6.2021 lisätietoja luvassa. Ainakin vissii jenkkihintoja.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BMW View PostAsiaan mitenkään liittymättä totean että en kovin innoissani i4 ole. iX3 koeajaneena täytyy sanoa että ajamisen ilo oli kaukana. Puolet halvempi id3 on hauskempi auto ajaa. Toki kaksi eri tyylistä autoa kyseessä, mutta kyllä BMW pelinavaus sähkautoihin oli karvas pettymysMini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
Comment
-
-
Originally posted by ///Jone View PostModel 3 SR on 50k€ ja siinä on vakiona oikein kelvot varusteet: panoraama, perus autopilot, sähköpenkit, nahkasisusta, range 200 - 450km ja 0-100 5.x sekuntia.E30 4D schwarz M60
E30 2D zinnoberrot
E24 resedagrün M90
Comment
-
-
Originally posted by Negatroni View PostTeslahan ei tarjoa aitoa nahkaa vaan tätä "vegan leather" eli muovista tehtyä korviketta.
Björnin (se Norjan heppu, joka testaa sähköautoja) arvioissa youtubessa kertoi olevan aika hikoilevia noi jakkarat.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostAsiaan mitenkään liittymättä totean että en kovin innoissani i4 ole. iX3 koeajaneena täytyy sanoa että ajamisen ilo oli kaukana. Puolet halvempi id3 on hauskempi auto ajaa. Toki kaksi eri tyylistä autoa kyseessä, mutta kyllä BMW pelinavaus sähkautoihin oli karvas pettymys
Hauskuutta toki id3:sta on ollut omistajilleen, kun aamuisin saat jännityksellä odottaa lähdetäänkö autolla matkaan vai tilataanko torkkelia-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by tiko4tiko View PostIhan en saa logiikastasi kiinni, miten pystyt arvioimaan i4:sta iX3:n perusteella, mutta kai sitten jotenkin.Originally posted by Juh4 View PostVoiko näitä autoja edes oikein verrata keskenään? Molemmat kulkee sähköllä, mutta siihenhän se oikeastaan jääkin.
Hauskuutta toki id3:sta on ollut omistajilleen, kun aamuisin saat jännityksellä odottaa lähdetäänkö autolla matkaan vai tilataanko torkkeliaLast edited by BMW; 28-05-2021, 12:29.
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostNyt kun puhutaan vasta toisesta täyssähköisestä BMW:stä niin ei ole mun mielestä liian kaukaa haettua nostaa esiin miten ensimmäisessä painoksessa on onnistuttu vaikka puhutaankin eri tyyppisistä autoista. Tuo iX3 kuitenkin edustaa BMW sen hetkistä näkemystä millainen ajokokemus täyssähköautolla ajaminen voisi olla. Tulevaisuus näyttää mitä kehitetään, paljonko kehitetään, mihin suuntaan kehitetään ja millä aikataululla. Spekulaatiotahan tämä kaikki on loppujen lopuksi kunnes tuote on valmiina koeajoon. Bemaristina toivon että i4 suhteen onnituttaisiin toisin kuin iX3-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by ///Jone View PostNäinhän se on. Herätti se nahka vähän ristiriitaisia tunnelmia. Sellaista ohutta, toki osansa ongelmaa penkin pehmeys muutoinkin, samoin penkin muotoilu. Pidän noista Bmw:n sporttijakkaroista sen verran. Mietityttää kyllä kesto, tuskin noista tosielämän kokemusta on olemassa.
Björnin (se Norjan heppu, joka testaa sähköautoja) arvioissa youtubessa kertoi olevan aika hikoilevia noi jakkarat.
Tämä leatherette / vegan leather aka muovi on tullut tutuksi kuulokepuolelta kun jonkun tovin musiikin kanssa pelannut. Oikeaa nahkaa ihmisen käsistä tai vaikka korvista erittyvä rasva ravitsee ja auttaa pitämään kunnossa, ja oikea nahka meneekin pilalle pääosin siitä ettei sitä käytetä ja se pääsee kuivumaan. Oikea nahka myös hengittää hyvin. Tekonahat ei hengitä ei sitten niin yhtään ja niille tuo meistä ihmisistä irtoava tahmaisuus on myrkkyä.
Tekonahan ikä on pari vuotta kun oikealla nahalla se on helposti 40v hyvin hoidettuna. Ja onhan tämä vegan nahka oikeasti öljyjalostemuovi, ja taas oikea nahka on ainoa oikeasti 100% luomu asia.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostJos vegan nimellä kulkeva muovituote niin ei ihme.
Tämä leatherette / vegan leather aka muovi on tullut tutuksi kuulokepuolelta kun jonkun tovin musiikin kanssa pelannut. Oikeaa nahkaa ihmisen käsistä tai vaikka korvista erittyvä rasva ravitsee ja auttaa pitämään kunnossa, ja oikea nahka meneekin pilalle pääosin siitä ettei sitä käytetä ja se pääsee kuivumaan. Oikea nahka myös hengittää hyvin. Tekonahat ei hengitä ei sitten niin yhtään ja niille tuo meistä ihmisistä irtoava tahmaisuus on myrkkyä.
Tekonahan ikä on pari vuotta kun oikealla nahalla se on helposti 40v hyvin hoidettuna. Ja onhan tämä vegan nahka oikeasti öljyjalostemuovi, ja taas oikea nahka on ainoa oikeasti 100% luomu asia.
Nii maalia päälle ni johan ehostuu haljasnahka. Mutta eiköhän se tekonahkakin vinyylimaalilla kuntoon tule . Paskoja molemmat jos multa kysytään.
Comment
-
-
F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Originally posted by Vmatti View Post
Vmatin perse lepää merinoilla ni hyvä se on huudellaLast edited by duckland; 28-05-2021, 13:23.
Comment
-
-
Originally posted by duckland View PostSiellä se sanottii sama minkä kirjotin suomeksi. Näyttäisi nappa nahka olevan bemarilla pintavärjättyä, mutta toi merino alkaa olemaan sitten kunnon kamaa. Se kellä sellaset on ni hattu lähti päästä. Mutta tuossa ymmärtää hiukan mikä alpinassa maksaa. Nahkapenkit ja oikeat nahkapenkit niin ero on valtava.
Vmatin perse lepää merinoilla ni hyvä se on huudella
Merinosta tulee lisähintaa selvästi, ja toinen pumpsi lisäeuroja menee, jos vaaditaan, että sisustus on kokonaan aitoa nahkaa, ei vain penkin päälliset, vaan penkkien sivut, ovet ja kojelauta. Yleensä 'nahkasisustuksissa' on tekonahkaa/muovia kaikki paitsi nuo istuinosat.
Muistaakseni äksää osatessani oli, että vakiona oli tuolloin tuo Vernasca, siihen upgrade istuinosat Merino oli +1500eur ja kokonahka oli sitten vielä + 2500eur. Nykyisin autoa on 'halpuutettu' ja perusveriossa taitaa olla istuimissa keinonahka (Sensatec).Mini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
Comment
-
-
Sähköautoihin tämä 'ekologinen nahka' on tulossa myös Bemariin.
iX:ssä hinnat alkaen mallin istuimet on kestävänkehityksen ympäristöystävällistä muovia, vähän lisää niin saa kankaisena ja taas ekstraa niin sitten on tätä ympäristöä rasittavaa nahkaa. Varmaan i4:ssa tulee olemaan samat sävelet ja näin tuo on iX3:ssakin.Mini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
Comment
-
Comment