Eniten se että siitä ei saanut mitään ajamisen iloa. Regenerointi, ajoavustimet ja kuljettajan antama inputti ajamiseen oli yhtälönä ihan kamala show. Sama kuin kokoaisi bändin ja laittaisi Kimi Räikkösen laulamaan, Tik Takin Nean pärisyttämään rumpuja ja Heikki Silvennoisen taustatanssijaks. Mikään ei sopis keskenään yhteen ja kuulostaisi hirveältä. Lisäksi näyttäisi ihan paskalta
Eniten se että siitä ei saanut mitään ajamisen iloa. Regenerointi, ajoavustimet ja kuljettajan antama inputti ajamiseen oli yhtälönä ihan kamala show. Sama kuin kokoaisi bändin ja laittaisi Kimi Räikkösen laulamaan, Tik Takin Nean pärisyttämään rumpuja ja Heikki Silvennoisen taustatanssijaks. Mikään ei sopis keskenään yhteen ja kuulostaisi hirveältä. Lisäksi näyttäisi ihan paskalta
No en olisi noista asioista huolissani, ominaisuudet jotka sähköautoon tulee iX3 pohjalta lupaa kuitenkin hyvää. Auto käyttää korkeaksi autoksi sähköä hyviä säästeliäästi, joten käytännön range on loistava moneen sähkökiikottimeen nähden. Pikalaturi on ok. Kun tuo paketti laitetaan oikeeseen koriin ja autoon (esim i4) niin hyvä tule. IX3;sta pitää muistaa, että sen piti alunperin olla vain Kiinan markkinalle tarkoitettu kärry.
No en olisi noista asioista huolissani, ominaisuudet jotka sähköautoon tulee iX3 pohjalta lupaa kuitenkin hyvää. Auto käyttää korkeaksi autoksi sähköä hyviä säästeliäästi, joten käytännön range on loistava moneen sähkökiikottimeen nähden. Pikalaturi on ok. Kun tuo paketti laitetaan oikeeseen koriin ja autoon (esim i4) niin hyvä tule. IX3;sta pitää muistaa, että sen piti alunperin olla vain Kiinan markkinalle tarkoitettu kärry.
Täytyy käydä polettaa tuota i4 jahka saadaan autot tänne Suomeen :think
Eniten se että siitä ei saanut mitään ajamisen iloa. Regenerointi, ajoavustimet ja kuljettajan antama inputti ajamiseen oli yhtälönä ihan kamala show. Sama kuin kokoaisi bändin ja laittaisi Kimi Räikkösen laulamaan, Tik Takin Nean pärisyttämään rumpuja ja Heikki Silvennoisen taustatanssijaks. Mikään ei sopis keskenään yhteen ja kuulostaisi hirveältä. Lisäksi näyttäisi ihan paskalta
Ymmärrän, mutta tätäpä se nykyään autoilu alkaa olemaan. Kisaillaan siitä kuinka autonomista autoilu voikaan olla. Ulkonäkö nyt on makuasia. Autohan on muutamaa yksityiskohtaa lukuunottamatta kuin X3 ulkonäöllisesti. Ix3:ssa täytyy kyllä kehua kulutusta joka on hyvin lähellä sitä mitä tehdaskin lupaa. Tämä voi enteilee hyvää ajatellen tulevia sähköisiä malleja joita BMW:llä alkaa tulemaan lähivuosina kuin sudelta paskaa.
Itte kyllä pidin iX3 jopa parempana kuin id4. HUD parempi, vakkari parempi, tottakai nämä on tottumiskysymyksiä. Taloudellinenkin se oli. Tosin nyt off topikkii i4 foorumulla. Niin ja ekonahka, oikeesta eläimestä tehty on mielestäni ekologisempi, kuin dinon nahasta tehty. Mut jotkut pitää sitä "vegaanisena" niin pitäköön.
Sisäkuvia näyttää löytyvän ja vähän tylsän näköinen. Ei mitään sellasta mistä tulisi olo että on arvokkaampi auto kyseessä. Alkaa mietityttää onko toi se mitä ite haluaa. Satkulla pitäisi saada vähän jotain mikä laittaa hymyilee kun oven avaa.
Samaa mieltä kyllä nahasta. Mikä on ekologisempaa kun käyttää naudasta joka osa. Ruhosta ei montaa palikkaa kaatopaikalle mene kun oikein käytetään.
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
BMW i4:n tuotannon odotetaan käynnistyvän jossain vaiheessa vuotta 2021 ja malli tulee saataville samana vuonna. BMV ei ole kertonut vielä auton hintaa, mutta sen odotetaan olevan lähellä 43,000€.
Jos tohon hintaan saa muun kuin savimallin tästä esitellystä pistän tilaukseen kaksi kappaletta.
BMV ei ole kertonut vielä auton hintaa, mutta sen odotetaan olevan lähellä 43,000€.[/I]
Jos tohon hintaan saa muun kuin savimallin tästä esitellystä pistän tilaukseen kaksi kappaletta.
Alkaisi kiinnostaa tuolla hinnalla tosin vain yhdellä kappaleella .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Autoihin on tehty hinnastoon 4 eri varustepakettivariaatiota joissa on ihan asiallinen asiakasetu. Toimitukset joskus ensi vuoden alussa, tarkempaa aikataulua ei vielä tiedossa. Jos jotakuta kiinnostaa, niin mielelläni kerron lisää.
Eli ei mitään mullistavaa vaan tavallista hypeylihinnoittelua, tesla on taas voittaja. I4 hinnan olisi pitänyt alkaa 40-45k€ jotta olisi varteen otettava kilpailija huonolaatuiselle teslokille(kaan).
Autoihin on tehty hinnastoon 4 eri varustepakettivariaatiota joissa on ihan asiallinen asiakasetu. Toimitukset joskus ensi vuoden alussa, tarkempaa aikataulua ei vielä tiedossa.
Autoihin on tehty hinnastoon 4 eri varustepakettivariaatiota joissa on ihan asiallinen asiakasetu. Toimitukset joskus ensi vuoden alussa, tarkempaa aikataulua ei vielä tiedossa. Jos jotakuta kiinnostaa, niin mielelläni kerron lisää.
Nyt on ensikäden infoo foorumilla. Kiitos!
Osaatko noista varustepaketeista heittää jotain hintoinfoja ja mitä siellä on sisällä? Entä tuon m50 kiihtyvyys onko siitä virallista tietoa?
Comment