BMW i4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thetic
    replied
    Todella turha varuste. Sisätilat aina lämpimät joten tuolle ei mitään tarvetta lisäksi. Parissa autossa ollu ja ikinä en ole käyttänyt. Kokeillut vain joskus että toimii

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by Patriot View Post
    Millanenkohan homma on retrofitata i4 M50 autoon ratti, jossa on ratinlämmitin? Käytettyjä näyttäisi saavan 500-600 euroon. Olisi muuten hyvä yksilö, mutta tuo on ainoa varuste kun puuttuu. Sähköautossa ei ihan niin kriittinen, mutta periaatteesta jo vastustaa.
    Täytyy näin kohta kolmen vuoden kokemuksella sanoa, että ratinlämmitin on i4:n turhin ja huonoimmin toimiva varuste. Ratinlämmitystä ei voi säätää mitenkään eli aina esilämmittäessä ratti lämpenee ja se lämpenee aivan liian kuumaksi. Mulla aina ensimmäinen asia autoon istuessa on kytkeä ratinlämmitin pois päältä, koska esilämmitys itsessään toimii todella hyvin ja tehokkaasti eikä mulla ole auto ollut koskaan kylmä. Luulisi silti, että noitakin käytetyissä on runsaasti eli helpointa varmaan olisi vaan hankkia auto, jossa varuste jo on.

Leave a comment:

• Patriot
    replied
    Millanenkohan homma on retrofitata i4 M50 autoon ratti, jossa on ratinlämmitin? Käytettyjä näyttäisi saavan 500-600 euroon. Olisi muuten hyvä yksilö, mutta tuo on ainoa varuste kun puuttuu. Sähköautossa ei ihan niin kriittinen, mutta periaatteesta jo vastustaa.

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by nupaha View Post
    Moro!
    i40 M50 harkinnassa. Onkos näissä kaikissa jo lämmitys lämpöpumpulla eikä vastuksilla?
    Makuasiota, mutta mitä varusteita kannattaa ehdottomasti olla muuten? Adaptiivinen vakkari nyt ainakin, vetokoukku olis hyvä, kun asuu okt:ssa, hifit astetta paremmat ja Apple Carplay. Normivarusteiden lisäksi. Muuta nyt en itte heti keksi.
    Onko jotain varustetta erityisesti sähköautoiluun liittyvää, mikä
    on ehdoton?
    Ekaa täyssähkäriä harkitsen.
    M50:t on pääsääntöisesti aika hyvin varustetuja joipa Suomessa eli karvalakkia ei kannata missään nimessä hankkia. Suomessa autoa on vissiin alusta asti myytty Fully charged ja Supercharged -paketeilla eli itse ottaisin vähintään Fully chargedin. Ainakin alussa vetokoukku oli kaikissa vakiona, kuten taitaa olla lämpöpumppu ja CarPlaykin. Penkkeihin kiinnittäisin huomiota, vakiona tulevat "sportpenkit" ovat täysin manuaaliset, mikä on hieman nälkäistä muuten hyvässä autossa. Comfort accessista en tinkisi itse. Jossain vaiheessa joitain varusteita puuttui komponenttipulan vuoksi eli jos takaluukun avaus potkaisemalla kiinnostaa, kannattaa se tsekata, vaikka varausteiden puolesta pitäisi löytyä.

Autoja myytiin aika hyvällä yksityisleasing-diilillä Black Fridayssa 2021 ja niiden toimitukset alkoivat suurinpiirtein kolme vuotta sitten eli tässä loppuvuonna ja ensi alkuvuonna palautuu hyvä määrä maltillisesti ajettuja ja kaikki huollot ja korjaukset läpikäyneitä autoja myyntiin. Kuten esim mun yksilö.

Leave a comment:

• bittivirhe
    replied
    Ei taida DAPP toimia kärryn kanssa, ellei ole päivittynyt fiksumpaan uusimmissa malleissa. X5:ssä (45e) ei ainakaan toimi, mutta iX:ssä (LCI) toimii, jos perässä on pyöräteline. Kärrystä en tiedä, toimiiko sen kanssa.

Leave a comment:

Working...
X