BMW i4
Collapse
X
-
Pitäisi hankkia uusi yhdellä vaiheella toimiva AC-laturi. Nykyinen, edellisestä Audista peräisin oleva tarjoaa yhdellä vaiheella 2kW lataustehon mutta tolpasta irtoaisi 3,6kW. BMW oma AC-laturi, jota ei siis tullut enää uuden auton mukana kustantaa 500€. Edullisempia tarvikelatureita näyttäisi olevan aika runsaasti tarjolla. Mitä arvon raati suosittelee, kun laturin pitäisi pystyä reilun 3kW lataustehoon ja sen tulisi olla vesitiivis, laturi on taivasalla aina käytössä ollessa?
-
Kyllä. Tässä se tonnin ero olikin listalta valitun Individual Frozen Portimao Bluen ero individual-värikatalogiin. Tämä ero on siis noin tonnin.Originally posted by itl View Post
Minulle myyjä kertoi individual värin kustantavan kuusi tonnia, kun mietin otanko auton jollakin noista perusväreistä jotka; valkea, musta, harmaa, sininen ja punainen vai jollain muulla.
Leave a comment:
-
Minulle myyjä kertoi individual värin kustantavan kuusi tonnia, kun mietin otanko auton jollakin noista perusväreistä jotka; valkea, musta, harmaa, sininen ja punainen vai jollain muulla.Originally posted by PNM2 View Post
Hieno laite tulossa. Mä vielä ehkä harkitsisin lisätonnilla ihan itse valittua individual-väriä, niin saisi ainakin Suomen teille todella uniikin auton.
Leave a comment:
-
Varmaan se että rullaan siihen enmmän kilometrejä kun toimtiusaika pidempi? Mun veikkaus vain. Joo kyllä se tolla frozen portimaollakin (toki muutama muukin herkku) kiipesi yli 92 tonninOriginally posted by JNIJNI View Post
Tästä olisi mielenkiintoista kuulla, miksi näin.
Itse tein eilen konfiguraattoriin Imola-värillä, hinta menikin jo sitten yli 90k
Leave a comment:
-
Samaa mietin minäkin, mutta myyjä sai motivoitua tähän. Olisi tullut ainakin 6 viikkoa lisää toimitusaikaan ja hyvitys nykyisestä pienempi. alistuin painoistuksen allaOriginally posted by PNM2 View Post
Hieno laite tulossa. Mä vielä ehkä harkitsisin lisätonnilla ihan itse valittua individual-väriä, niin saisi ainakin Suomen teille todella uniikin auton.
Frozen Tampa metallic olisi ollut kiikarissa
Leave a comment:
-
Hieno laite tulossa. Mä vielä ehkä harkitsisin lisätonnilla ihan itse valittua individual-väriä, niin saisi ainakin Suomen teille todella uniikin auton.Originally posted by volvostabemariin View PostAsiat etenee nopeasti kun ne etenemään lähtevät. Tilasin tänään I4 M60 xDrive Super Chargedin. Lisukkien vielä:
- Laajennettu BMW Individual nahkaverhoilu Ivory White
- Individual Frozen Portimao Blue metallic ulkoväri
- M Sport Pro -paketti
- M Teknologia -paketti
- 20" M Double-spoke 868 M Bicolour
- M Sisäkoristelistat 'Carbon Fibre'
Leave a comment:
-
Kiitos, Drivers Guidesta sen .pdf sai iPhoneen. Sieltä sen saa ladattua läppärille.Originally posted by kobluna View Post
Drivers guide sovellus kännykkään ja sieltä saa myös PDF:n, jos ei halua sitä digitaalista ohjekirjaa lukea suoraan kännykällä. Ainakin Android versiosta sai PDF:n helposti tietokoneelle ladattua.Last edited by itl; 31-03-2026, 05:49.
Leave a comment:
-
Onnittelut hankinnasta. Itse sain oman i4 M60 viime torstaina ja edelleen ajellaan hymy korvissa. Minulla tosin Fully Charged, parilla lisäoptiolla.Originally posted by volvostabemariin View PostAsiat etenee nopeasti kun ne etenemään lähtevät. Tilasin tänään I4 M60 xDrive Super Chargedin. Lisukkien vielä:
- M Sport Pro -paketti
- M Teknologia -paketti
Leave a comment:
-
Hieno laite sinnekin tulossa!Originally posted by miyli View Post
Onnea tilauksesta
mukavan oloinen paketti. Meille tuli fully charged mustana, oyster nahoilla ja lisäksi M sport pro paketti, harman-kardonit.
Leave a comment:
-
Onnea tilauksestaOriginally posted by volvostabemariin View PostAsiat etenee nopeasti kun ne etenemään lähtevät. Tilasin tänään I4 M60 xDrive Super Chargedin. Lisukkien vielä:
- M Sport Pro -paketti
- M Teknologia -paketti
mukavan oloinen paketti. Meille tuli fully charged mustana, oyster nahoilla ja lisäksi M sport pro paketti, harman-kardonit.
Leave a comment:
Leave a comment: