Originally posted by Joma
View Post
02 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Joma View PostMistä sais 02sen zenderin levikkeisiin sopivan etulipan? Tarvis siis olla pidemmät päädyt kun normissa. Kuitunen tai muovinen ei väliä. :think
oliskohan tuolla passeli?
Leave a comment:
-
Mistä sais 02sen zenderin levikkeisiin sopivan etulipan? Tarvis siis olla pidemmät päädyt kun normissa. Kuitunen tai muovinen ei väliä. :think
Leave a comment:
-
Jos kovasti matalaa haluaa niin vakiota lyhyempi iskari ja tolpan lyhennys on paikallaan. Itsellä oli joskus sellaiset Koni classicit missä oli pohjassa noin 40 mm pitkä rautajatke. Sen kun sahasin pois sain lyhennettyä tolppaa samanverran + rallyracen kierreholkit niin tuli aika hyvä. Iskarin runko tosin vaati alapäästä vähän naputtelua että mahtui ohenevan tolpan sisään.
Jenkit tekee yleensä VW Rabbitin eli 1-koppa Golfin bilsteineilla. Se mahtuu tolppaan ja on mukavan lyhyt. Minä en tykkää Bilsteineista kun on niin kovat, varsinkin sisäänvaimennus.
Ilman erillistä korkeussäätöä pärjää hyvin kun käyttää sopivaa apujousta.
Leave a comment:
-
Minkälaiset coilover alustat kenelläkin mahtaa olla? Ei nuo konin iskarit ja HRän ilmeisesti? laikatut jouset oikein ollut se paras vaihtoehto.
Lähinnä sitä että ite varmaan joutuu kasaamaan osista, ellei osta jotain tyyliin 3k€ alustaa ja ei oikeen nappais.
Rallyracelta säädettävät iskarit? kun olisi ihan hyvä jos pystyisi tolpassa säätämään esijännitystä ja korkeutta erikseen edessä ainakin. Saako tähän jotain rakentelutarpeita?
Onko tässä nyt joku oikotie onneen vai pitääkö se vaan ite mittailla ja tilata jonkun muun malliset "sopivat".
Tai sitten kerralla oikeen mittaiset iskarit ettei vaadi korkeussäätöä. :think
Ideoita ja omia toteutuksia otetaan vastaan, tonttiinhan se on helppo lykätä mutta haluis jonkun näköisen ajettavuudenkin kaupan päälle.
Leave a comment:
-
2002 kaikki tiivisteet muovi/kumi osat
Moro!
Tarvisin kaikki auton tiivisteet muovi/kumiosat projektiini.
Eli konepellin alle pari, tuulilasi, takalasi, ovet, takaikkunat, peräkontti... mitä vielä...
Mutta kysymys, onko jotain mestaa mistä saisi ostettua kaikki kerralla, vai pitääkö ebaysta etsiä kaikki erikseen?
Olisiko muita halukkaita tiivisteiden etsijötä, jos otetaan kimpassa?
Voisin ostaa parisarjaa itselle.
Panu
2002/1502
Leave a comment:
-
Oli muuten hyvä vinkki. En tiennytkään että joku diilaa IE:n tavaraa Euroopassa.
Leave a comment:
-
Tuolta näyttäis saavan ja vastattiin jopa spostiin, 25€ toimituskulut joten laitan tilaukseen. Kiitokset vinkistä!Originally posted by Maikkeli View Post
Leave a comment:
-
Mulle kans jos näitä jostain saa kohtuudella.
Originally posted by Joma View PostHäkki asia ratkaistu, löyty tästä läheltä. Mutta mutta olin tilaamassa ireland engineering bumpsteer/camber speicerit mutta postit oli 175$
Tietääkö joku jotain toista paikkaa mistä voisi saada taikka onko kenelläkään piirrustuksia että vois jostain pajalta kysyä? Ei olis nyt oikeen aikaa alkaa jyrsimään itse. Eikä noin älyttömiä posteja viitsi maksaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Kysypä Lee:ltä. ->
Mutta kyllä Kanadastakin rahtikuluja kertyy + huomioi tullit ja alvit, niin saattaa kannattaa tehdä itse tai teettää.
Leave a comment:
-
Häkki asia ratkaistu, löyty tästä läheltä. Mutta mutta olin tilaamassa ireland engineering bumpsteer/camber speicerit mutta postit oli 175$
Tietääkö joku jotain toista paikkaa mistä voisi saada taikka onko kenelläkään piirrustuksia että vois jostain pajalta kysyä? Ei olis nyt oikeen aikaa alkaa jyrsimään itse. Eikä noin älyttömiä posteja viitsi maksaa.
Leave a comment:
-
Itse tapellut juuri saman asian kanssa, just tänään sain vastaukset kahdelta puljulta.
Beuckelaere importin kautta se safety devicesin 6piste häkki yhdellä diakonaaliputkella ja vöitten poikkipalkilla olis 833€ mikä ei sinänsä mikään ryöstöhinta, mutta rahdit heidän kautta 355€
Sama häkki gsm performancen kautta 800€, ja rahdeista ei vielä tullut selvyyttä.
Olisko kiinnostusta kimppatilaukseen jos sillä sais toimituksia alaspäin?
Leave a comment:
-
Joo katotaan nyt mistä löytyis, aika nihkeesti tuntuu ketään vastaavan mihinkään sähköpostiin.
Leave a comment:
Leave a comment: