tässä järventakaa..
02 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mistä pultattava, hyväksytty 6p häkki suht edullisesti?
Jenkeistä asti ei viitsisi putkenpätkiä tilata ja mitenhyvin noi edes istuu?
Leave a comment:
-
-
Tämä?Originally posted by Joma View PostMistäs löytäisi vielä vanhanmallisen takahelman pyöreille valoille?
Leave a comment:
-
Max Heidegger Le Mans BMW 2002
Osaako kukaan sanoa mikä tämä ovessa numeron edessä oleva kormi osa on?
Leave a comment:
-
7 tuumaa leveänä offsetin kanssa on melko tarkkaa varsinkin jos haluaa 205/50 renkaan. Optimi on siinä ET27. Vaatii hienosäätöä jos haluaa ettei raavi mihinkään.
Kapeammat koot antaa enemmän toleranssia ET:lle. Leveys 6 - 6,5", ET30 ja 195/50 rengas on varma resepti.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
e12 pitkittäisvarsi istuu paremmin mutta ongelmaksi jää että tukivarren sisäpää haluaisi mennä jotain 20mm taaksepäin. Löysin ikivanhalta nettisaitiltani kuvankin mitä päädyin silloin tekemään. Toisessa kuvassa näkyy että muutin tangon etupään kiinnityksen uniballiksi mikä saattoi myöskin korjata hieman tuota ongelmaa.
Leave a comment:
-
E12 etuakseli löytyy tallilta että voishan noita huvikseen sovitella. Oliko sulla se pitkittäinen varsi E12 vai 02?
Leave a comment:
-
Olen käyttänyt mutta ei ne oikein hyvin istu. Kumipuslilla saa ehkä vängättyä paikalleen mutta on siinä ongelmansa. Tosin mun oli e12 mutta ne pitäisi olla mitoiltaan samat.
Leave a comment:
-
Juu, ei simpukassa mitään huonoa olekkaan omastakaan mielestä muutakuin tuo hitaus. Nopeammilla välityksillä niitäkin on, mutta hinnat ja saatavuus karkaa ihan uusiin ulottuvuuksiin.
Voishan tuonne laittaa vaikka kokonaan jonkun toisen auton etuakselinkin samantien jos hammastangolle lähtee päivittämään.
Oliko kellään kokemuksia E9 (E3?) tukivarsien käyttämisestä etupäässä? Jostain jenkkien foorumilta tuli luettua että suora swappi, ja 3 astetta miinuscamberia. :think
Leave a comment:
-
Mulla ollut hammastanko ohjaus mielessä ihan ahtaan konetilan takia, ei niinkään ajettavuuden..Originally posted by racing02 View PostEikä tuo nollakakkosen ohjaus simpukallakaan ole oikeasti mitenkään huono. Jos hammastankoon vaihdossa ei ole ajatus ihan täysillä mukana tulos on luultavasti heikompi. Esim. e21 hammastangolla ohjauksesta tulee paljon hitaampi jos ei kääntövarsia lyhennä. Ja mitä tapahtuu muulle geometrialle mikä on suunniteltu simpukan ympärille? Sen vähän mitä itse ajanut e21:llä ja e30:llä niin molemmissa on mielestäni huonompi ohjaus kuin -02:ssa.
Leave a comment:
Leave a comment: