Announcement

Collapse
No announcement yet.

X5 e53 yleistä keskustelua.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomba87
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 4029
    • Imatra

    #46
    Originally posted by KKBimmer View Post
    Itsellä samaa ongelmaa. Saiskohan ne istuinosat vaihdettua apukuskin kanssa päittäin? Olis iskemättömät ulkoreunat sen jälkeen molemmilla.
    Hyvä pointti. Uusi maksaa realoemissa 168 taalaa niin eipä sekään mahdottoman hintainen olisi. Itsellä 2-värinen nahkasisusta niin veikkaan että turha koittaa etsiä parempi kuntoista jakkaraa..
    Luukku auki ja risut kyytiin

    Comment

    • -Dobermann-
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 1021
      • Jyväskylä

      #47
      -01 e53:sesta löytyy takamatkustamosta av in pistoke. Onko tämän kautta mahdollista saada musiikki soimaan puhelimesta normaalisti? Nopealla kokeilulla äänenlaatu on surkea ja kuuluu vain diskanteista. Ilmeisesti tarkoitettu johonkin videon tms. pyöritykseen kun toimii tv:n kautta, puhelinta käytettäessä tätä tuskin helpolla toimimaan saa?

      Aiheesta varmasti löytyy jo paljon juttua, anteeksi että kyselen uudestaan tyhmiä.

      Comment

      • Tomba87
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 4029
        • Imatra

        #48
        Originally posted by Tomba87 View Post
        Kellään ollut 255/65/17 renkaita äksässä? Tykkääkö vaihteisto kyttyrää kasvaneesta halkaisijasta? Olisi vain kaverilla sopivasti tuollaiset nokian talvipyörät tarjolla ja voisihan ne olla härskin näköiset donitsit.
        Originally posted by EPDM View Post
        joku kertoi täälä että x-drive eli faceliftin 6 lovinen vaihteisto osaisi kompensoida, en sitten tiedä vahempaa pre fl 5 lovinen versiosta...kokeille ja kerro...
        No nyt on pyörät alla, en ole vielä yli 80km/h ajanut mutta sitä pienemmissä vauhdeissa ainakin toimii ihan normaalisti. Vanteetkin on mustat ja 5-sarjan offsetilla niin luukki on aika redneck.
        Luukku auki ja risut kyytiin

        Comment

        • Roito
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2009
          • 3921
          • Tavastila/Kotka

          #49
          Originally posted by Tomba87 View Post
          No nyt on pyörät alla, en ole vielä yli 80km/h ajanut mutta sitä pienemmissä vauhdeissa ainakin toimii ihan normaalisti. Vanteetkin on mustat ja 5-sarjan offsetilla niin luukki on aika redneck.
          Laitahan kuva
          BMW E70 X5 käyttismöhkö
          MB W639 Kummisetä

          Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

          Comment

          • Tomba87
            BTCF Member
            • Oct 2004
            • 4029
            • Imatra

            #50
            Originally posted by Roito View Post
            Laitahan kuva


            En tiedä sopiiko nuo kenenkään muun silmään, eikä kiinnosta, mutta itse diggailen kyllä. Äsken ajelin vähän motarillakin eikä ainakaan vielä mitään ongelmaa vaihteiston toiminnan kanssa.
            Luukku auki ja risut kyytiin

            Comment

            • kama
              BTCF Member
              • Dec 2002
              • 1264
              • Savonmua

              #51
              Originally posted by -Dobermann- View Post
              -01 e53:sesta löytyy takamatkustamosta av in pistoke. Onko tämän kautta mahdollista saada musiikki soimaan puhelimesta normaalisti? Nopealla kokeilulla äänenlaatu on surkea ja kuuluu vain diskanteista. Ilmeisesti tarkoitettu johonkin videon tms. pyöritykseen kun toimii tv:n kautta, puhelinta käytettäessä tätä tuskin helpolla toimimaan saa?

              Aiheesta varmasti löytyy jo paljon juttua, anteeksi että kyselen uudestaan tyhmiä.
              Joo tuosta pistokkeesta menee vain monoääni videon lisäksi eli ei sovellu musan kuunteluun. Jos sinulla on riittävän uusi radiomoduli niin siihen voi kyllä liittää AUX IN:n.
              E24 - M88/3 N/A
              E85 - M54 Supercharged
              G26 - M50 Supercharged
              IG:kamamikko

              Comment

              • cook
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2006
                • 374
                • Piilossa

                #52
                ei pitäs lueskella näitä ja katella. kasvaa vaan X kuume!

                Comment

                • Tomba87
                  BTCF Member
                  • Oct 2004
                  • 4029
                  • Imatra

                  #53
                  Kuskinoven kahva pitää nostaa todella ylös ja siltikin vaivalloisesti aukeaa ovi, sisältä toimii normaalisti. Oliko tuossa jotain säätöä vai onko se lukkomekanismi menossa rikki? Muut ovet toimii normaalisti. No repsikan kahvakin vähän vaikeammin kuin takaovet.
                  Luukku auki ja risut kyytiin

                  Comment

                  • Roito
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2009
                    • 3921
                    • Tavastila/Kotka

                    #54
                    Tulihan tuosta sun rengastuksesta aika härski!

                    Pitäisköhän lyyä tohon emännän X5 jotkut boggerit alle ja kattoa joutuisko ulkoruokintaan
                    BMW E70 X5 käyttismöhkö
                    MB W639 Kummisetä

                    Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

                    Comment

                    • buksin-1
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2003
                      • 4592
                      • Keski-Pohjanmaa

                      #55
                      Originally posted by Tomba87 View Post
                      Kuskinoven kahva pitää nostaa todella ylös ja siltikin vaivalloisesti aukeaa ovi, sisältä toimii normaalisti. Oliko tuossa jotain säätöä vai onko se lukkomekanismi menossa rikki? Muut ovet toimii normaalisti. No repsikan kahvakin vähän vaikeammin kuin takaovet.
                      Menossa on rikki...tyyppivika.
                      Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                      Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                      SISUSTAT modaukset

                      Comment

                      • EPDM
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2005
                        • 4623
                        • Lahti.

                        #56
                        Minulla on kuskinpuolin mekanismi uutena. Myyjä lähetti vahingossa väärä puolinen ja sitten nyt lähetti apukuskinpuolinen.

                        Saat ne postikulujen hinnalla jos on tarvetta...
                        Viviendo en Lahiti
                        BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                        Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                        Vw Corrado vr6

                        Comment

                        • EPDM
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2005
                          • 4623
                          • Lahti.

                          #57
                          Miten painavia lastia x5 (4.4l) saa vetää jarruttomana? 2000kg?
                          Viviendo en Lahiti
                          BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                          Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                          Vw Corrado vr6

                          Comment

                          • jussi_r
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2004
                            • 1655
                            • Nurmijärvi

                            #58
                            Originally posted by EPDM View Post
                            Miten painavia lastia x5 (4.4l) saa vetää jarruttomana? 2000kg?
                            Lastin määrä riippuu kärryn painosta, mutta peräkärryn+kuorman suurin sallittu massa on luokkaa 750kg ilman kärryn jarruja. Kirjoitin "luokkaa" siksi, koska ihan kuin hiljattain olisi uutisoitu jostain mitättömän pienestä muutoksesta tuohon lukuun.:think

                            Ilman auton jarruja ei saa ajaa ollenkaan.
                            M3 Cabrio Individual
                            530d GT xDrive
                            GL420 CDI
                            ZX-12R

                            Comment

                            • Kim
                              Bimmer Rookie
                              • May 2003
                              • 151
                              • Uusimaa

                              #59
                              Originally posted by Tomba87 View Post
                              Kuskinoven kahva pitää nostaa todella ylös ja siltikin vaivalloisesti aukeaa ovi, sisältä toimii normaalisti. Oliko tuossa jotain säätöä vai onko se lukkomekanismi menossa rikki? Muut ovet toimii normaalisti. No repsikan kahvakin vähän vaikeammin kuin takaovet.
                              Kahvan sisämekanismi menossa rikki. Kannattaa korjata ennenkuin hajoaa kokonaan, sillä sen jälkeen ovi aukeaa vain sisäpuolelta. Vaihdoin itselleni saman osan juuri äsken.

                              Helppo homma, mutta suht työläs. Täältä löytyy erinomaiset ohjeet:
                              https://www.youtube.com/watch?v=D0-HTcupH6U
                              Airbag-modulin virtaliitintä ei ole pakko irroittaa, sen voi myös ripustaa roikkumaan remontin ajaksi. Näin ei tarvitse irroittaa akkua.

                              Työkaluiksi tarvitaan:
                              - Torx 20 Avain
                              - Hex 4mm Avain
                              - 8mm kiintoavain
                              - 10mm kiintoavain tai hylsy
                              - PH2 ristipäämeisseli
                              - setti muovisia "purkurautoja" ovipahvin purkuun
                              E53 X5 3.0d Sport Individual '07

                              Comment

                              • Tomba87
                                BTCF Member
                                • Oct 2004
                                • 4029
                                • Imatra

                                #60
                                Originally posted by Kim View Post
                                Kahvan sisämekanismi menossa rikki. Kannattaa korjata ennenkuin hajoaa kokonaan, sillä sen jälkeen ovi aukeaa vain sisäpuolelta. Vaihdoin itselleni saman osan juuri äsken.

                                Helppo homma, mutta suht työläs. Täältä löytyy erinomaiset ohjeet:
                                https://www.youtube.com/watch?v=D0-HTcupH6U
                                Airbag-modulin virtaliitintä ei ole pakko irroittaa, sen voi myös ripustaa roikkumaan remontin ajaksi. Näin ei tarvitse irroittaa akkua.

                                Työkaluiksi tarvitaan:
                                - Torx 20 Avain
                                - Hex 4mm Avain
                                - 8mm kiintoavain
                                - 10mm kiintoavain tai hylsy
                                - PH2 ristipäämeisseli
                                - setti muovisia "purkurautoja" ovipahvin purkuun
                                Minä kiitän.
                                Luukku auki ja risut kyytiin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎