BMW X5 E70 yleistä keskustelua II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Manukki
    replied
    Paitsi 40d joka kiertää reiluun viiteen tonniin iloisesti laatikko sportilla. Kuskin kanssa 2300kg painavan möhkön ei sen korkeammalle tarvi yltääkään, väännöllä mennään.

    Hyppäsin tähän lci 40d:hen A6 bi-tdi Audista ja ei tälläiseen malmikasaan kyllä yhtään vähempää ainakaan potkua haluaisi, ota vaan se 40d niin pääset edes rekasta ohi.

    Leave a comment:


  • TFV
    replied
    Ota 4.8 niin ei tarvi 8:aa pykälää😁
    Nakut puutuu sinne 4.5 tuhannen paikkeilla, kun tämä vasta aloittaa rähjäämisen.

    Leave a comment:


  • jokes911
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Tuossa edellä kyllä verrattiin pre-LCI 35d-malliin. LCI 40d:ssä uudempi 8-pykäläinen tomaatti.
    Tämä on kyllä tiedossa mutta se 30d ja 40d käytännön ero mietityttää. Ja onko se facelifitin käytännön ero vaan tuossa laatikossa.

    Leave a comment:


  • E39touring
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/x5/9364893

    Leave a comment:


  • karppa29
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Aika harvassa on 35i:t...
    Niin näkyy olevan... Muutama hassu näyttää olevan mobile.de... Mutta ois mukava välillä olla taas bensakuskina ja nimenomaan turbobensan.

    Ootko tuonut kertaakaan 35i e70 Suomeen?

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by jokes911 View Post
    Voitko hiukan detaljoida tuota 40d suositusta? Paljon käytännön eroa LCI 30d?
    Tuossa edellä kyllä verrattiin pre-LCI 35d-malliin. LCI 40d:ssä uudempi 8-pykäläinen tomaatti.

    Leave a comment:


  • jokes911
    replied
    Voitko hiukan detaljoida tuota 40d suositusta? Paljon käytännön eroa LCI 30d?

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Originally posted by karppa29 View Post
    Tuumailin jos ens talvelle laittais X5 lci. Mietinnässä 40d tai 35i. Tuon 40d uskon koeajamattakin mikä on miehiään mutta kiinnostais kokemukset tuosta tuplaturbobensa 35i koneesta jos niitä löytyis? 😎
    Vajaan 20tkm jälkeen, edes ikinä ajamatta 35i:tä, annan ääneni 40d:lle
    Edellinen oli 35d, ja tässä on vakionakin huikea ero siihen. Seuraava tulee ehdottomasti olemaan joko 40d tai 550d.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Aika harvassa on 35i:t...

    Leave a comment:


  • karppa29
    replied
    Tuumailin jos ens talvelle laittais X5 lci. Mietinnässä 40d tai 35i. Tuon 40d uskon koeajamattakin mikä on miehiään mutta kiinnostais kokemukset tuosta tuplaturbobensa 35i koneesta jos niitä löytyis? 😎

    Leave a comment:


  • miika17
    replied
    Originally posted by jokes911 View Post
    Koe-ajossa oli Nokia Hakkapeliitat nastoilla ja ainakin nuo olivat meluisat. Veikkaan ettei tuosta saa millään rengascombolla E61 veroista kun sisällä tuntui aika tavalla kumisevat.

    Onko joku yrittänyt vaimentaa bitumimatoilla yms?
    Mulla oli aikoinaan E61 nastoilla 4 vuotta. Ei se ainakaan mitenkään hiljaisempi ollut, kuin tuo nykyinen E70. Kesärenkailla mun mielestä ihan samanlaisia.

    Leave a comment:


  • jokes911
    replied
    Originally posted by TFV View Post
    Mulla on bensakoneinen kitkoilla.
    Ja on meluisa.
    Koe-ajossa oli Nokia Hakkapeliitat nastoilla ja ainakin nuo olivat meluisat. Veikkaan ettei tuosta saa millään rengascombolla E61 veroista kun sisällä tuntui aika tavalla kumisevat.

    Onko joku yrittänyt vaimentaa bitumimatoilla yms?

    Leave a comment:


  • repsa
    replied
    Originally posted by HVX5 View Post
    Bensakoneinen kitkoilla on ainakin mukavan hiljainen.

    Aihepiiriä sivuten: mielestäni omassani taas ovien sulkemisen ääni on auton yleistä olemusta alemmalla tasolla, eli kuulostaa "halvalta". Sellainen ääni, kuin sisällä ei olisi mitään äänieristettä, vähän liian kevyen peltinen kolahdus kun sulkee oven.

    Onko muilla havaintoja samasta, vai onko multa riisuttu jotain niistä?

    Omassa oli samanlainen "soundi", käytin ovipahvin irti niin siellä oli se väli-solukumitiiviste irti, valojohde mikä on ovitaskua valaisemassa oli löysällä ja kuskin etulokasuojan vilkku rämähti lokasuojaan kun oven laittoi kiinni.
    Oli mielenkiintoinen kyllä löytää vian/äänen aiheuttajat.

    Onko autojen omistajilla ketkä valittaa äänestä niin noi ovipahvien sisäosat kiinni kunnolla ? Ei kyllä oma E70 omasta mielestä pahemmin eronnut kyllä E61. E65 nähden oli kyllä eroa 7xx sarjalaisen puolesta.

    Leave a comment:


  • miika17
    replied
    Kitkoilla E70 mielestäni hiljainen. Loppuunajetuilla run flat-kitkoilla meteli oli aika hirveä. Nastoista ei kokemusta.

    Leave a comment:


  • Forsmanni
    replied
    Originally posted by HVX5 View Post
    Bensakoneinen kitkoilla on ainakin mukavan hiljainen.

    Aihepiiriä sivuten: mielestäni omassani taas ovien sulkemisen ääni on auton yleistä olemusta alemmalla tasolla, eli kuulostaa "halvalta". Sellainen ääni, kuin sisällä ei olisi mitään äänieristettä, vähän liian kevyen peltinen kolahdus kun sulkee oven.

    Onko muilla havaintoja samasta, vai onko multa riisuttu jotain niistä?
    Tämä sama häiritsee itseä tosipaljon vanhemmassa e53 korissa. Ihan kuin vanhan Transitin oven löisi kiinni ;/ Tutun E70 korisella on tullut aika paljon ajeltua, en ainakaan itse siinä kiinnittänyt huomiota samaan. :think

    Leave a comment:

Working...
X