BMW X5 E70 yleistä keskustelua II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *PexU*
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 1989
    • Vantaa

    Originally posted by karppa29 View Post
    Tuumailin jos ens talvelle laittais X5 lci. Mietinnässä 40d tai 35i. Tuon 40d uskon koeajamattakin mikä on miehiään mutta kiinnostais kokemukset tuosta tuplaturbobensa 35i koneesta jos niitä löytyis? 😎
    Vajaan 20tkm jälkeen, edes ikinä ajamatta 35i:tä, annan ääneni 40d:lle
    Edellinen oli 35d, ja tässä on vakionakin huikea ero siihen. Seuraava tulee ehdottomasti olemaan joko 40d tai 550d.
    AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

    E61 530xd M-Sport Touring -07
    Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
    Duunissa: F11 520d x-drive -17

    Comment

    • jokes911
      Bimmer Fanatic
      • May 2008
      • 875
      • Espoo

      Voitko hiukan detaljoida tuota 40d suositusta? Paljon käytännön eroa LCI 30d?
      2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
      2022 X3 Charged Edition Msport
      1999 Honda CBR 900 SC33
      2009 Husqvarna SMR 510
      2017 KTM EXCF 350

      Comment

      • Clavurion
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2005
        • 9159
        • Oulu

        Originally posted by jokes911 View Post
        Voitko hiukan detaljoida tuota 40d suositusta? Paljon käytännön eroa LCI 30d?
        Tuossa edellä kyllä verrattiin pre-LCI 35d-malliin. LCI 40d:ssä uudempi 8-pykäläinen tomaatti.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        • karppa29
          Bimmer Rookie
          • Jul 2014
          • 52
          • Suomessa brgl

          Originally posted by MajorDrake View Post
          Aika harvassa on 35i:t...
          Niin näkyy olevan... Muutama hassu näyttää olevan mobile.de... Mutta ois mukava välillä olla taas bensakuskina ja nimenomaan turbobensan.

          Ootko tuonut kertaakaan 35i e70 Suomeen?
          _____________________________________

          -e61 530xda LCI -08 black

          Comment

          • E39touring
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 203
            • Janakkala

            Comment

            • jokes911
              Bimmer Fanatic
              • May 2008
              • 875
              • Espoo

              Originally posted by Clavurion View Post
              Tuossa edellä kyllä verrattiin pre-LCI 35d-malliin. LCI 40d:ssä uudempi 8-pykäläinen tomaatti.
              Tämä on kyllä tiedossa mutta se 30d ja 40d käytännön ero mietityttää. Ja onko se facelifitin käytännön ero vaan tuossa laatikossa.
              2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
              2022 X3 Charged Edition Msport
              1999 Honda CBR 900 SC33
              2009 Husqvarna SMR 510
              2017 KTM EXCF 350

              Comment

              • TFV
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2006
                • 3080
                • Nurmijärvi

                Ota 4.8 niin ei tarvi 8:aa pykälää😁
                Nakut puutuu sinne 4.5 tuhannen paikkeilla, kun tämä vasta aloittaa rähjäämisen.
                E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                Comment

                • Manukki
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2009
                  • 57
                  • Turku

                  Paitsi 40d joka kiertää reiluun viiteen tonniin iloisesti laatikko sportilla. Kuskin kanssa 2300kg painavan möhkön ei sen korkeammalle tarvi yltääkään, väännöllä mennään.

                  Hyppäsin tähän lci 40d:hen A6 bi-tdi Audista ja ei tälläiseen malmikasaan kyllä yhtään vähempää ainakaan potkua haluaisi, ota vaan se 40d niin pääset edes rekasta ohi.

                  Comment

                  • TFV
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 3080
                    • Nurmijärvi

                    Kyllä se vaan puutuu ja putoaa😁
                    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                    Comment

                    • MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7551
                      • Jyväshyvä

                      Ikuinen vääntö vs. teho -väittelykö taas saadaan aikaiseksi?
                      Muistataas kuitenkin että se teho sitä autoa liikuttaa, dieselissä teho tulee alempana. Oleellista on kuitenkin sen tehoalueen "laajuus".

                      Bensavaparia aja turbodieseliä ei pitäisi verrata keskenään, ei sillä bensalla ole jakoja jos tehoa ei ole reilusti enemmän kun vaparin tehoalue on aika piikin mallinen ja turbodieselissä aika laakea...

                      35i on bensaksi erittäin hyvä ja alaajalla tehoalueella...

                      Kiihkeitä vastakommentteja odotelllessa :think
                      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                      Comment

                      • Manukki
                        Bimmer Rookie
                        • Feb 2009
                        • 57
                        • Turku

                        En minä tiedä mistä te olette ikuisesti täällä väitelleet, eikä juuri kiinnosta.
                        Isoon ja painavaan autoon josta ei urheilullista saa tekemälläkään sopii vaan parhaiten iso diesel alhaalta vääntävänä. Kokemusta on aivan riittävästi aiheesta😏

                        Comment

                        • miika17
                          Newbiemmer
                          • Aug 2010
                          • 18
                          • Espoo

                          Mulla 3.0d LCI. 4.0d on varmasti vielä parempi, mutta kyllä tuo 8-lovisena on erittäin toimiva. Kiihtyy Saksan Autobahnilla täydessä lastissa 180km/h ylöspäin vielä ihan mukavasti. Suomessa ei kyllä lopu tehot kesken ohituksissa.
                          3.5i oli kerran päivän koeajossa. Hieno kone mun mielestä. Hyvä ääni, vääntö ja teho. Vähissä vaan vaihtoehdot, kun lähtee ostamaan.
                          G31 530 xd M-Sport 2017
                          F11 530 xd 2015
                          E70 3.0d 2011
                          F25 2.0 2011
                          E61 530 xd 2008
                          E60 523i 2008

                          Comment

                          • TFV
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2006
                            • 3080
                            • Nurmijärvi

                            No joo. Minä nyt olen vanhoine uskomuksineni vaparimiehiä. Instant power you know.

                            Ja sitten vituttaa noiden väkisin kulkevien dieseleiden viat.
                            Turboja ynnä muita hiirenloukkuja ynnä suuttimia koko ajan vinossa.

                            Bensakasista kun sillointällöin vaihtaa yhdysputken ja parsii sen kirotun valvetronicin, niin taas mennään 150tkm. Haluan nähdä sen turbodieselin, mikä pystyy tuohon.
                            E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                            Comment

                            • jokes911
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2008
                              • 875
                              • Espoo

                              Mä kyllä luotan dieseliin ja todella vähän itse moottorissa on ollut vikoja, muut E61 tyyppiviat sitten sen edestäkin.

                              Jos tuossa olis se uudempi bensakasi turbolla niin vois kiinnostaakin, mutta vaparit ei niinkään. Chattiautossa on tosin yksi hyvä 4.8 https://www.nettiauto.com/bmw/x5/9403009
                              2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
                              2022 X3 Charged Edition Msport
                              1999 Honda CBR 900 SC33
                              2009 Husqvarna SMR 510
                              2017 KTM EXCF 350

                              Comment

                              • miika17
                                Newbiemmer
                                • Aug 2010
                                • 18
                                • Espoo

                                Originally posted by TFV View Post
                                No joo. Minä nyt olen vanhoine uskomuksineni vaparimiehiä. Instant power you know.

                                Ja sitten vituttaa noiden väkisin kulkevien dieseleiden viat.
                                Turboja ynnä muita hiirenloukkuja ynnä suuttimia koko ajan vinossa.

                                Bensakasista kun sillointällöin vaihtaa yhdysputken ja parsii sen kirotun valvetronicin, niin taas mennään 150tkm. Haluan nähdä sen turbodieselin, mikä pystyy tuohon.
                                Mä uskon, että 4.8 vapari on paras mahdollinen kone, jos parasta fiilistä hakee
                                G31 530 xd M-Sport 2017
                                F11 530 xd 2015
                                E70 3.0d 2011
                                F25 2.0 2011
                                E61 530 xd 2008
                                E60 523i 2008

                                Comment

                                Working...
                                X