Originally posted by *PexU*
View Post
BMW X5 E70 yleistä keskustelua II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
G31 530 xd M-Sport 2017
F11 530 xd 2015
E70 3.0d 2011
F25 2.0 2011
E61 530 xd 2008
E60 523i 2008
-
-
Originally posted by Henkka90 View PostMitä kannattaa tarkastaa/kiinnittää huomiota e70a ostaessa? Onko jakolaatikko ja etuperä ongelmallisia, jos on niin millä kilometreillä?
Dieselin ollessa kyseessä.
Pre-LCi:ssä ei ole juurikaan muita ongemia kuin termarit,
ilmapussit menee yleensä 200-300 tkm välissä jos on ilmaperällä,
mutta ei termarit tai pussit ole kovin kalliita, muutamia satasia niihin.
LCI:ssä on vähemmän ongelmia, pussit ja alustat on samat.
Molemmista menee tukivarsia, yleensä ensimmäisenä alemmat (taaemmat) etutukivarsien pallonivelet ja reaktitankojen puslat. Jossain siinä 150-250 tkm välissä. Harvemmin menee takapäästä, rengasleveys vaikuttaa alustan kuluumiseen huomattavasti...
E70 on ylipäätänsä yksi kestävimmistä dieselikoneella saatavista Bemareista...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Kiitokset vastauksesta!Jostaki syystä pinttynyt semmonen luulo että jakolaatikoita ja etuvetareita menee ku leipää :think
Originally posted by MajorDrake View PostRiiippuu onko LCI vai ei. Eli onko kone 173 tai 210 kw Vs. LCI 180/225/280 kW.
Dieselin ollessa kyseessä.
Pre-LCi:ssä ei ole juurikaan muita ongemia kuin termarit,
ilmapussit menee yleensä 200-300 tkm välissä jos on ilmaperällä,
mutta ei termarit tai pussit ole kovin kalliita, muutamia satasia niihin.
LCI:ssä on vähemmän ongelmia, pussit ja alustat on samat.
Molemmista menee tukivarsia, yleensä ensimmäisenä alemmat (taaemmat) etutukivarsien pallonivelet ja reaktitankojen puslat. Jossain siinä 150-250 tkm välissä. Harvemmin menee takapäästä, rengasleveys vaikuttaa alustan kuluumiseen huomattavasti...
E70 on ylipäätänsä yksi kestävimmistä dieselikoneella saatavista Bemareista...e39 530d M-sport, e39 530da touring, e30 m50turbo ex; e36 318tds, e39 530d touring, e34 M5, e36 325iA coupe, e34 520i, e36 328i touring, e34 520i
Comment
-
-
Originally posted by miika17 View PostVaimon X1:n perään aikoinaan ajettiin ja pakoputki vääntyi niin, että vaihdettiin koko matkalta. Siinä remontissa oli unohdettu laittaa pakosarjan perään tiiviste ja pakokaasut tuli sisään liikennevaloissa seistessä. Oiskohan jotain vastaavaa tehty tuossa?
Oliskos vaan jotain tehty, ja jätetty laittamatta, tämä lienee siis ainoa kone jossa tuonne ylipäätään kuuluu tiiviste, muissa ilmeisesti pelkkä kartio tiivistääLast edited by *PexU*; 13-11-2017, 08:40.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by Henkka90 View PostKiitokset vastauksesta!Jostaki syystä pinttynyt semmonen luulo että jakolaatikoita ja etuvetareita menee ku leipää :think
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
2007 vuoden x5 on ongelmia valotehon kanssa. Autossa on xenonit. Valoteho etenkin lyhyillä ajaessa on melkein samaa luokkaa kuin ajaisi pelkät parkit päällä. Polttimot näytti ulkoisesti ihan hyviltä ja olivat Philipsin. Ajattelin joka tapauksessa uusia polttimot, mutta jos tästä ei ole apua, niin mistä vikaa kannattaa alkaa etsimään? Edellisessä e70:ssä oli huippuvalot tähän verrattuna.
Comment
-
-
Originally posted by -TSM- View Post2007 vuoden x5 on ongelmia valotehon kanssa. Autossa on xenonit. Valoteho etenkin lyhyillä ajaessa on melkein samaa luokkaa kuin ajaisi pelkät parkit päällä. Polttimot näytti ulkoisesti ihan hyviltä ja olivat Philipsin. Ajattelin joka tapauksessa uusia polttimot, mutta jos tästä ei ole apua, niin mistä vikaa kannattaa alkaa etsimään? Edellisessä e70:ssä oli huippuvalot tähän verrattuna.
Vaihda nyt polttimot ensteks.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostMulla oli vm 2011 volkkarissa D3S Xenonit jo ihan punertavina tuikkuina, eikä näyttäneet mihinkään. Uudet kun pisti, niin valoteho varmaan kolminkertaistui.
Vaihda nyt polttimot ensteks.
Comment
-
-
Hain polttimot paikallisesta putiikista, kun oli suoraan hyllyssä ja nykyisillä valoilla ei viitsi ajaa enää reissuakaan. Juuri hankin auton ja ihmetyttää miten edellinen omistaja ei ole tehnyt noille mitään.
Huomasin että jostain syystä xenonien projektorilinssit ovat ihan huurussa. Illalla nappasin suojaluukut ja polttimot irti, mutta edes yön aikana huuru ei ollut poistunut linsseistä. Esim.hiustenkuivaajalla ei oikein saa puhallusta kohdistettua oikeaan paikkaan eikä millään pääse näitä pyyhkimäänkään, sen verran ahtaassa paikassa ovat.
Hyviä vinkkejä näiden kuivaamiseksi otetaan siis vastaan. Tuskin huuru on kokonaan syyllinen onnettomaan valotehoon, mutta ei se ainakaan tilannetta taida liiemmin parantaaLast edited by -TSM-; 17-11-2017, 09:05.
Comment
-
-
Oletko varma että linssit on huurussa? Nehän näyttää "sumealta" kun niitä vähänkään kauempaa katsoo...
Jos ne oikeasti on huurussa niin varmasti heikentä valotehoa.
Umpioiden kuivaus on helpointa tehdä imurilla, ottaa pari luukka auki ja toiseen imuri muutamaksi tunniksi imemään niin umpio kyllä kuivuu. Tietysti imeminen pitää tehdä vaikka autotallissa tai muussa kuivassa tilassa, ei paljon kummene vesisateessa imeä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostOletko varma että linssit on huurussa? Nehän näyttää "sumealta" kun niitä vähänkään kauempaa katsoo...
Jos ne oikeasti on huurussa niin varmasti heikentä valotehoa.
Umpioiden kuivaus on helpointa tehdä imurilla, ottaa pari luukka auki ja toiseen imuri muutamaksi tunniksi imemään niin umpio kyllä kuivuu. Tietysti imeminen pitää tehdä vaikka autotallissa tai muussa kuivassa tilassa, ei paljon kummene vesisateessa imeä...
Comment
-
Comment