Originally posted by jee39
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X6 yleistä keskustelua
Collapse
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostX6:ssa on lukollinen perä taka-akselilla, eipä noissa muuten ole takaa-akselia ja perän muotoa / takapenkkiä lukuunottamatta isoja eroja.
Ajettavuudessa on eroja. Ainakin adaptive drive varusteella. On todella erilainen, huomattavasti sporttisempi kuin rautajousilla X5.
Olen koeajanut myös sellaista missä oli joku tasonsäätö takana, siis X6 ja sekin oli kyllä huomattavasti sporttisempi kuin minun ex X5 2018 sportti H&R madallusjousilla ja myös ilman niitä.BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostEikös nelivetojärjestelmä ole erilainen, näin ainakin olen lehtiartikkeleista lukenut.
BTW, F15/F16:ssa on sama lukko takana jos varusteena on valittu 2VP Adaptive suspension package 'Dynamic'...
Eli uudemmassa X6:ssakaan se ei ole vakiona toisinkuin E71:ssä.Last edited by MajorDrake; 28-09-2018, 10:46.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View Poston se tuon aiemmin mainitsemani aktiivisen perälukon osalta, ei muuten.
BTW, F15/F16:ssa on sama lukko takana jos varusteena on valittu 2VP Adaptive suspension package 'Dynamic'...
Eli uudemmassa X6:ssakaan se ei ole vakiona toisinkuin E71:ssä.
The X6 marks BMW's first use of its new Dynamic Performance Control system, which works in unison with xDrive all-wheel drive, both being standard on the X6. DPC is a drivetrain and chassis control system that works to regulate traction and especially correct over- and understeer by actively spreading out drive forces across the rear axle. Torque is distributed not only between the front and rear wheels (xDrive) but also from side to side at the rear, for improved agility and added stability (through the DPC rear axle).[8] This lateral distribution of torque is commonly known as torque vectoring.
Tuossa jotain siitä mainintaa. Eikö sekin ole erona E70 X5:iin?Last edited by hoikkas; 28-09-2018, 13:32.BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostEikö se jaa vääntöä eri tavoin joka pyörälle mitä ei E70 X5 ei taas tee? Tämä oli se mitä aattelin kun kirjoitin, että eri nelivetojärjestelmä.
The X6 marks BMW's first use of its new Dynamic Performance Control system, which works in unison with xDrive all-wheel drive, both being standard on the X6. DPC is a drivetrain and chassis control system that works to regulate traction and especially correct over- and understeer by actively spreading out drive forces across the rear axle. Torque is distributed not only between the front and rear wheels (xDrive) but also from side to side at the rear, for improved agility and added stability (through the DPC rear axle).[8] This lateral distribution of torque is commonly known as torque vectoring.
Tuossa jotain siitä mainintaa. Eikö sekin ole erona E70 X5:iin?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Alkanut kiinnostamaan josko sitä käyttäisi oman X6:n jollain velholla ohjelmoitavana. Kyseessä siis X6 40d vm. 2011.
Varmaan tuhansia viestejä asioista palstalla jo, mutta ketä suosittelette ohjelman asentajaksi Turun seudulla ja onko täällä päin ns. custom softaa tarjolla ja joka pystyisi homman tekemään yhden työpäivän puitteissa?
Kannattaako egr ja/tai dpf samalla poistaa käytöstä sekä vaikuttaako noiden mahdollinen poisto käyttömukavuuteen, kuten esim auton lämpenemiseen?
Paljonko näiden (egr/dpf) poistaminen ohjelmoitaessa vaikuttaa teholukemiin?Cayenne S E-Hybrid -15
Comment
-
-
Originally posted by Tyko View PostAlkanut kiinnostamaan josko sitä käyttäisi oman X6:n jollain velholla ohjelmoitavana. Kyseessä siis X6 40d vm. 2011.
Varmaan tuhansia viestejä asioista palstalla jo, mutta ketä suosittelette ohjelman asentajaksi Turun seudulla ja onko täällä päin ns. custom softaa tarjolla ja joka pystyisi homman tekemään yhden työpäivän puitteissa?
Kannattaako egr ja/tai dpf samalla poistaa käytöstä sekä vaikuttaako noiden mahdollinen poisto käyttömukavuuteen, kuten esim auton lämpenemiseen?
Paljonko näiden (egr/dpf) poistaminen ohjelmoitaessa vaikuttaa teholukemiin?Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Onko 35i mallista kokemuksia?
Bensan kulutusta ei tartte kommentoida
Jotenkin vaan diesel ei nappaa.
Nää alkas olla jo proven-in-use ikäisiä et pahimmat lastentaudit jo ajettu pihalle :thinkE24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
X6 hankinta polttelisi, koska se miellyttää enemmän silmää kuin E70.
Onko kellään kokemuksia selkä menosuuntaan päin asennettavasta turvaistuimesta ja X6?
Eroaako E70 ja E71 takapenkkien tila merkittävästi turvaistuimen kannalta?Last edited by Kusilaitu; 31-05-2021, 10:35.♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦
Comment
-
-
Originally posted by Heguli View PostEipä kai muuten eroa ole takapenkeissä paitsi vanhemmat taitaa olla pääsääntöisesti 4 paikkaisia eli takapenkin keskellä on konsoli. Lisävarusteena on saanut 5 paikkaisena ja uudemmat taitaa kaikki olla jo 5 paikkaisia.
Sitä ei taida saada Suomeen muutoskatsastettua, vaikka hankkisi lisäistuimen ja alkuperäiset vyöt? :think♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦
Comment
-
-
Sieltä löytyy penkin alta turvavöiden pulttien paikat myös tuohon 3 paikkaiseen ratkaisuun, tosin selkänojakin mennee uusiksi koska keskipaikan vyö on siinä selkänojassa?
Rekisteröinnistä en osaa sanoa mitään mutta jos lisävarusteena on saanut 3 paikkaisen takapenkin vöineen ja toteuttaa sen tehdas osilla niin miksi ei onnistuisi?Die beste fahrt mit hosen an, BMW
Comment
-
Comment