Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 E70 yleistä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hj325hml
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    ainakin se 300/700 saa helposti. Ja eiköhän toi onnistu. Mä otan ite ton dpf:n pois. Itse ajattelin "kaikki mitä saa".

Näissäkin lienee samassa purkissa katin kanssa?

Leave a comment:

• hj325hml
    replied
    Mulla suunnitelmia ton suhteen. Dpf pois ja tuikun softa sisälle. Ajettu 140tkm.
    En mieti tollasia myyntijuttuja etukäteen

Näinpä kai, eipä se edellisissäkään ongelma ollut myyntivaiheessa.
    Hieman alkukangertelua tässä ollut, täällä viikolla vaihdettiin hehkut ja termarit sekä poistettiin läpät, eilen vähän pitempää matkaa ajettiin niin syttyi moottorin häiriövalo ilmoituksella ingnition jotain, en saanut ylös enkä pysty katsomaan viestiä kun idrive rullan nappi kun ei toimi.(ens viikolla pitäis saada sekin korjattua kokonaan uudella osalla) , valo ei sammu vaikka auton sammuttaa. Rangea oli 998 jäljellä ennen vikaa ja sama matka kauniaista kotiin noin 150km ja rangea hävis 370km tuolla matkalla samalla vakkarin nopeudella motaria. Koodithan täytyy lukea ensimmäiseksi mutta tuleeko kellekkään jo ahaa elämystä mistä olisi kyse? Onko tässä jokin yhteys juuri tehtyihin jumppiin, eikös tuo ingnition viittaa sytytyspuolelle?
    Pikkuvikojen laittamista ja uusien ilmaantumista ollut ensimmäiset 3vk niin ei ole oikein päässyt vielä fiilisteleen täysin uuden tyyppistä korimallia käytössä. Lähinnä ikävä tullut 530d e60 lci:tä.

Lisätään tähän, häiriövalo viittaasi hehkuihin ja uusiutuu heti nollaamisen jälkeen, sylinteri 5 antaa herjan. Autodiagnosin mukaan juuri laitetuista hehkuista joku pimeänä tai hehkujen ohjainrele.
    Last edited by hj325hml; 09-02-2015, 11:57. Reason: Läpät unohtui, imusarjan eikä leuat

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Originally posted by PVBasstard View Post
    Paljon tuikku sai löylyä lisää? Onnistuu Tuikulta vissiin tuo DPF:n poisto myös?
    ainakin se 300/700 saa helposti. Ja eiköhän toi onnistu. Mä otan ite ton dpf:n pois. Itse ajattelin "kaikki mitä saa".

Leave a comment:

• PVBasstard
    replied
    Mulla suunnitelmia ton suhteen. Dpf pois ja tuikun softa sisälle. Ajettu 140tkm.
    Paljon tuikku sai löylyä lisää? Onnistuu Tuikulta vissiin tuo DPF:n poisto myös?

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Originally posted by hj325hml View Post
    Katsotaan, tilasin nyt briteistä sarjan kuitenkin.

Oletteko dpf:ää poistanut ja jerkkua ottanut lisää?
    Edellisistä kahdesta melkein ensimmäiseksi kyseiset hommat laitatin, äksän kohdalla hieman kaksijakoiset fiilikset, 200 ajettu ja toistaiseksi suodatin pelaa normaalisti, että viittiikö poistaa toimivaa hiukkasloukkua kuitenkaan tämän hintaisesta laitoksesta ja savupilven sopimattomuus kuvaan. Toisaalta vääntö ja kaasuvaste saa hymyn huulille joka kerta kun kaasua painaa sekä kulutuksen pienentyminen mukavana extrana.
    Karkoittaako ostajia suodattimen poisto tämän hintaisessa vehkeessä?
    Kompromissinä jättää suodatin ja ottaa ohjelmalla maltilla lisävääntöä, tai ajella vain nykyisellään.
    Mitäs ajattelette asiasta?

Leave a comment:

• hj325hml
    replied
    OEM:ia vaan alle, niin ei tartte
    noitten pirkka-sarjojen kans tapella.

Katsotaan, tilasin nyt briteistä sarjan kuitenkin.

Oletteko dpf:ää poistanut ja jerkkua ottanut lisää?
    Edellisistä kahdesta melkein ensimmäiseksi kyseiset hommat laitatin, äksän kohdalla hieman kaksijakoiset fiilikset, 200 ajettu ja toistaiseksi suodatin pelaa normaalisti, että viittiikö poistaa toimivaa hiukkasloukkua kuitenkaan tämän hintaisesta laitoksesta ja savupilven sopimattomuus kuvaan. Toisaalta vääntö ja kaasuvaste saa hymyn huulille joka kerta kun kaasua painaa sekä kulutuksen pienentyminen mukavana extrana.
    Karkoittaako ostajia suodattimen poisto tämän hintaisessa vehkeessä?
    Kompromissinä jättää suodatin ja ottaa ohjelmalla maltilla lisävääntöä, tai ajella vain nykyisellään.
    Mitäs ajattelette asiasta?

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Parin tunnin jobi?
    Jotain sellaista taisi mennä, ehkä vähän enemmän. Samalla toki pesin ja vahasin noi piiloon jääneet paikat :think

Leave a comment:

• hj325hml
    replied
    Parin tunnin jobi?

Todella helppo operaatio.

Klipsuja irti, astinlaudan sisäosa on pulteilla kiinni helmassa. Ja todellakin kaaret samalla, löytyy "retrofittinä" edullisesti.

Leave a comment:

• PVBasstard
    replied
    Millainen homma on aftermarket astinlautojen asennus? Mitä pitää huomioida ylipäätään?
    OEM:ia vaan alle, niin ei tartte
    noitten pirkka-sarjojen kans tapella.

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Millainen homma on aftermarket astinlautojen asennus? Mitä pitää huomioida ylipäätään?
    Originally posted by Janzki View Post
    Osta salesafter.eulta orkkista halvempaan hintaan. Asennus suht kivuton, ovien alle joutuu hiukan kikkailemaan että saa sujahtamaan. Samasta paikasta saa myös kaarilevikkeet edullisesti.
    Todella helppo operaatio.

Klipsuja irti, astinlaudan sisäosa on pulteilla kiinni helmassa. Ja todellakin kaaret samalla, löytyy "retrofittinä" edullisesti.

Leave a comment:

• Janzki
    replied
    Osta salesafter.eulta orkkista halvempaan hintaan. Asennus suht kivuton, ovien alle joutuu hiukan kikkailemaan että saa sujahtamaan. Samasta paikasta saa myös kaarilevikkeet edullisesti.

Leave a comment:

• hj325hml
    replied

Leave a comment:

• Toppelius
    replied
    Yllättävän "halvat" nuo alkuperäiset ovat marmorilla kun Schmiedmannilla maksaa alkuperäiset 372 eur.

Minulle tuli siis kaksi kappaletta tuohon hintaan.

Leave a comment:

• zzracing
    replied
    Tuliko palkeille paljon hintaa ja mistä tilasit? Itse painin saman ongelman kanssa.

Marmorilta orkkikset 232,-€/kpl kun juuri ostin tuohon omaan kulkineeseen.

Mullakin oli molemmat ihan kaput -09, 170tkm, kuluneet puhki kudoksille asti.

Tätä vikaa etsittiin paikallisessa merkkihuollossa ja päivitettiin korin väylää yms. mitä paskaa ei perehdytä ihan perusasioihin ja kuluviin kohteisiin aluksi. . 784,-€ tutkimuksesta ja ei vikaa löydy.
    Fairy vesi ja suihkepullo 0,2 € ja vajaa 10 min vika selvillä omassa tallissa.
    Onneksi autossa on takuu joka maksoi tuon diagnoosin.

T, Teemu
    Last edited by zzracing; 27-01-2015, 06:49.

Leave a comment:

• Toppelius
    replied
    Tuliko palkeille paljon hintaa ja mistä tilasit? Itse painin saman ongelman kanssa.
    Minulle tuli täältä:http://www.air-suspension-shop.com
    Hintaa tuli 252 eur rahteineen ja tosiaan vuorokaudessa ovelle.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎