Kuinka kauan takarenkaat ovat kestäneet? En ole vielä ikinä päässyt yhtä kesää pidemmälle (5-10tkm) joten odotan innolla muutosta.
No sanotaanko, että ehkä se 20 tkm Nangkangeilla? Riippuu niin kaikesta, onko kesä sellainen, että on daamia kyydissä vai enemmän yksin ajoa ja lapsia jäätelöt kädessä yllyttämässä kuminpolttoon.
Vieläkin syö enemmän sisältä, mutta ei niin korostetusti, olisi kai saanut camberin vielä pystymmäksi. Joka tapauksessa pyrin max kesää ajelemaan samoilla renkailla niin ei mene vanhaksi.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Kuinka kauan takarenkaat ovat kestäneet? En ole vielä ikinä päässyt yhtä kesää pidemmälle (5-10tkm) joten odotan innolla muutosta.
Ajoin itse 255/35/18 renkaalle 6tkm ennen vaihtoa. Toi 10tkm on jo hyvä saavutus 18". 17" ajaa yleensä enempi.
Camberi pitäis saada 2.5 -> 1, niin saisi tota sisäreunan kulumista pienennettyä.
Onko tilanne nyt sellainen että zetan myynti on haastavaa näin talvella kun ei oikein ole kysymyksiäkään tullut vaikka hinta pitäisi olla kohillaan?
Se ostokiima alkaa ihan just. Kaksi viikkoa ja päivät pitenee ja joko kuten täällä etelässä täysin lumeton maisema ja lämpenevä asfaltti rupeaa kiihottamaan mieltä tai sitten ylempänä se hangista heijastuva uskomaton loimotus..
Itsestäni ei ole myyntimieheksi mutta kaveri joskus antoi kikan että laittaa ensiksi kalliilla myyntiin että halukkaat pääsee unelmoimaan, sitten ottaa pois että joutuvat nuolemaan näppejä ja viikon parin päästä takas realistiseen hintaan jolloin pitkään hiillostetut ostajat syttyvät totaalisesti. Nojoo loput offtopic-vinkit (toimivat sellaiset) sitten tuolta bmw:n myymisen sietämätön keveys topikista.
olettelo koskaan mitannu kuinka paljon auto kuluttaa virtaa ollessaan talviunilla,mulla oli menny akku tyhjäksi talven aikana ja mittasin että virtahävikki on 30milliampeeria..onko liikaa vai alueella omat sähkömiehen tiedot/taidot on luolamiehen tasolla.
olettelo koskaan mitannu kuinka paljon auto kuluttaa virtaa ollessaan talviunilla,mulla oli menny akku tyhjäksi talven aikana ja mittasin että virtahävikki on 30milliampeeria..onko liikaa vai alueella omat sähkömiehen tiedot/taidot on luolamiehen tasolla.
Mä otan aina miinusnavasta piuhan pois. 30mA on kyllä aika vähän ja hyvin todennäköistä että normaalia.
Comment