Tuli tässä asennettua KW V1 sarja OEM alustan tilalle. Vaihdoin samalla takavaimentimien kiinnikkeet Rogue Engineering tyyppisiin. Kalliit kiinnikkeet mutta nyt sitten vaimentimet ja yläpuslat saa vaihdettua jatkossa ilman että joutuu purkamaan koko takakontin. Ja SE on kyllä hinnan arvoista!
Kun homma tuli valmiiksi ja olin laittamassa autoa renkaille, totesin ettei vanhat 16" ET47 vanteet sopineetkaan enää coilovereiden kanssa! Joten ostin samalla uudet vanteet Onneksi olin pistämässä vanteen vaihtoon muutenkin...
Tarvitseeko joku 16" style 43 renkaita 225 kumeilla?
Hyvä valinta tuo Variante 1 hintaansa nähden. Itsekin vaihdatin viime kesänä sellasen ja tosiaan alkuperäset vanteet (z-starit) eivät tosiaan enää eteen istu, taakse mahtuvat. Edessä vaati 7 mm. spacerin pyöriäkseen. Mulla nuo alkuperäiset vanteet on talvi- ja katsastusvanteina.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Kuinkahan hyvin kestääkään se pakosarjan vieressä oleva alatukivarren pusla polyuretaanista?
Se voi olla melko lämmin paikka, jos on vedetty rataa ympäri ja sen jälkeen jäähdytellään auto paikalla.
Kuulin vain sellaista, että ne puslat oli pitänyt vaihtaa pois melko nopeasti.
Siihen löytää ilmeisesti jostain ihan kovaa kumipuslaa.
Jarrupäivitykseen on löytynyt tollanen levy. Täytyy yrittää löytää paikka vain, mistä saa ton. http://www.brembo.com/CatalogoHPGT/D...02A&idLingua=1
Toi käy suoraan Z:aan ilman sorvailua ja satulat mul tohon onkin jo.
Paljonko sun auto muuten madaltui KW alustan kanssa? Itselläni tuo madalluksen määrä on jotain ihan muuta kuin mitä on luvattu (jälleen kerran! ). Takapää istuu alimmassa asennossaan vain n. 25mm vakiota alempana eli n. 3 senttiä luvattua vähemmän! En käsitä miten siinä voi olla näin suuri virhe kun jousen pituuskin on vaan jotain max. 20cm!
Sinänsä se 25kin riittää. Ihmetyttää vaan jos ei laatusarjassakaan päästä tätä parempaan tarkkuuteen.
Paljonkohän se jousi vielä madaltuu sisäänajon jälkeen? :think
Hyvä valinta tuo Variante 1 hintaansa nähden. Itsekin vaihdatin viime kesänä sellasen ja tosiaan alkuperäset vanteet (z-starit) eivät tosiaan enää eteen istu, taakse mahtuvat. Edessä vaati 7 mm. spacerin pyöriäkseen. Mulla nuo alkuperäiset vanteet on talvi- ja katsastusvanteina.
Kuinkahan hyvin kestääkään se pakosarjan vieressä oleva alatukivarren pusla polyuretaanista?
Se voi olla melko lämmin paikka, jos on vedetty rataa ympäri ja sen jälkeen jäähdytellään auto paikalla.
Kuulin vain sellaista, että ne puslat oli pitänyt vaihtaa pois melko nopeasti.
Siihen löytää ilmeisesti jostain ihan kovaa kumipuslaa.
Jarrupäivitykseen on löytynyt tollanen levy. Täytyy yrittää löytää paikka vain, mistä saa ton. http://www.brembo.com/CatalogoHPGT/D...02A&idLingua=1
Toi käy suoraan Z:aan ilman sorvailua ja satulat mul tohon onkin jo.
Itsellä kerkesi olla n. 1,5kesää nuo uretaaniset puslat tukivarsissa.
Päivää ennen myyntiä leimalla kävin auton alla tutkimassa nuo juuri tuosta syystä että onko pakosarja tehnyt lämmöllään vahinkoa. Ihan ne näytti samalta kun uutena. Kylläkään mun auto ei radalla juuri käynyt... Kiitos Db rajojen
Taishan siellä muuten olla. Hämärä mielikuva että ei ihan suoraa näkymää ollut siitä puslalta. Tehdessä en huomannut kun tein pimeässä lamatallissa vaihdon Nosturillakaan kiinnittänyt kyllä huomiota mut jotenkin fiilis että jotain oli välissä. Mihinkäs noi prikat tulee? Mulla muistaakseen moisia ollut
Paljonko sun auto muuten madaltui KW alustan kanssa? Itselläni tuo madalluksen määrä on jotain ihan muuta kuin mitä on luvattu (jälleen kerran! ). Takapää istuu alimmassa asennossaan vain n. 25mm vakiota alempana eli n. 3 senttiä luvattua vähemmän! En käsitä miten siinä voi olla näin suuri virhe kun jousen pituuskin on vaan jotain max. 20cm!
Sinänsä se 25kin riittää. Ihmetyttää vaan jos ei laatusarjassakaan päästä tätä parempaan tarkkuuteen.
Paljonkohän se jousi vielä madaltuu sisäänajon jälkeen? :think
Kyllä se riittävästi madaltu, mutta mulla oli kyllä pirun korkea vakiona. Oisko sulla ollu jo joku hieman matalempi jo alkujaan? En oo mittaillu, mutta tossa eka kuva vakiojousilla ja sitten vielä KW:eilla kierteet noin puolessa välissä:
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Taishan siellä muuten olla. Hämärä mielikuva että ei ihan suoraa näkymää ollut siitä puslalta. Tehdessä en huomannut kun tein pimeässä lamatallissa vaihdon Nosturillakaan kiinnittänyt kyllä huomiota mut jotenkin fiilis että jotain oli välissä. Mihinkäs noi prikat tulee? Mulla muistaakseen moisia ollut
Comment