tänne tulee kohta e89 -10 mitenkä pärjää talvella varsinkin noiden ikkunoiden kanssa nykyään e92 ja sisätilan lämppäri pakollinen jotta pääsee talvella sisään
tänne tulee kohta e89 -10 mitenkä pärjää talvella varsinkin noiden ikkunoiden kanssa nykyään e92 ja sisätilan lämppäri pakollinen jotta pääsee talvella sisään
Jos auto on oikeen jäässä ulkopuolelta niin vedän ikkunan ja tiivisteen välin jollain plopplop kortilla auki. Vanhassa E85:ssa piti yks lasin nostin uusia, nykyisessä E89:ssä ei ainakaan vielä ole ollut ongelmia.
Jos auto on oikeen jäässä ulkopuolelta niin vedän ikkunan ja tiivisteen välin jollain plopplop kortilla auki. Vanhassa E85:ssa piti yks lasin nostin uusia, nykyisessä E89:ssä ei ainakaan vielä ole ollut ongelmia.
entäs mitä sen katon kanssa pitää huomioida auton mukana tulee ilmeisesti hollanninkielinen ohjekirja
ainakin kuvissa "vedetää"joku "huopakehikko"keskelle konttia:think
entäs mitä sen katon kanssa pitää huomioida auton mukana tulee ilmeisesti hollanninkielinen ohjekirja
ainakin kuvissa "vedetää"joku "huopakehikko"keskelle konttia:think
Se on tuollainen kiinteä mutta "saranoitu" kehikko joka pitää olla lukittuna ala-asentoon jos katon haluaa laskea. Talveksi tai tarvittaessa saa enemmän tilaa lukitsemalla tämä yläasentoon. Katto ei suostu laskemaan mikäli tuo on väärässä asennossa.
BMW E89 Z4 sDrive35is '11
BMW G05 X5 xDrive45e '20
Se on tuollainen kiinteä mutta "saranoitu" kehikko joka pitää olla lukittuna ala-asentoon jos katon haluaa laskea. Talveksi tai tarvittaessa saa enemmän tilaa lukitsemalla tämä yläasentoon. Katto ei suostu laskemaan mikäli tuo on väärässä asennossa.
Konttiin mahtuu riittävästi. 2-3 kassia (riippuen tietenkin koosta) mahtuu jotenki. Ongelmana on helposti kontin korkeus, mitään kovin korkeeta ei mahdu. Parin hengen viikonlopputavarat on saatu mahtumaan aina jotenkin.
eli nyt tuli auto suomeen ja joku on pöllinyt navin, samanlainen kuin tässä autossa http://www.nettiauto.com/bmw/z4/8029895
mikähän garminin malli kyseessä ja saako mistään entä toimiiko bt tämän kautta.
mitenkäs tällä autolla helteellä ajelu onko mukavampaa ajaa katto päällä vai ilman kattoa.
Suomen helteillä ehdottomasti katto alhaalla, edellisellä Zetalla Espanjan auringon alla ajellessa meinasi ajoittain tulla hiki kun mittari näytti +42 ja ilmastointi ei jaksanut enää jäähdyttää ylhäältä tulevaa ilmaa.
BMW Z4 sDrive35is M-sport
Toyota Hilux -museorekisteröity
Ex BMW e85 Z4 3.0i
Ex BMW e46 318i
Ex BMW e46 330d
Eli kyseisessä autossa sellainen ongelma tuulilasinpesunesteen kanssa että entinen omistaja oli laittanut liian vahvat myrkyt säiliöön jonka seurauksena auto herjaa nesteen loppumista vaikka säiliö on täysi.
Maahantuoja siis antanut tuollaisen lausunnon, nyt kun nesteet on vaihdettu vedeksi ja lasia pesty ei merkkivalo siltikään häviä mittaristosta.
Onko kellään kokemuksia millä tuon valon saa pois häiritsemästä?
Entäpä sitten katon toiminta avaimella, laskee hyvin kauempaakin mutta ei mene kiinni ennenkuin on about metrin päässä autosta.
Avaimen patteri vaihdettu, milläs tuon saa toimimaan normaalisti?
Onko mahdollista ohjelmoida että menee kiinni/aukeaa esim. 5 painalluksesta? :think
BMW Z4 sDrive35is M-sport
Toyota Hilux -museorekisteröity
Ex BMW e85 Z4 3.0i
Ex BMW e46 318i
Ex BMW e46 330d
Eli kyseisessä autossa sellainen ongelma tuulilasinpesunesteen kanssa että entinen omistaja oli laittanut liian vahvat myrkyt säiliöön jonka seurauksena auto herjaa nesteen loppumista vaikka säiliö on täysi.
Maahantuoja siis antanut tuollaisen lausunnon, nyt kun nesteet on vaihdettu vedeksi ja lasia pesty ei merkkivalo siltikään häviä mittaristosta.
Onko kellään kokemuksia millä tuon valon saa pois häiritsemästä?
Eiköhän sieltä säiliöstä vaan ole anturi hajonnut...ei kait sitä nyt sentään liian vahvoilla nesteillä (jollei nyt jotain rikkihappoa rupea työntämään) rikki saa? :think
Uusi anturi paikalleen ja lakkaa valot palamasta turhaan.
mitenkäs tällä autolla helteellä ajelu onko mukavampaa ajaa katto päällä vai ilman kattoa.
Kesällä voi olla niin ettei kattoa näy kun pesun yhteydessä. Hyvin paljon tulee siis ajeltua katto alhaalla heti kun aurinko keväällä paistaa. Ruuhkassa istuminen alkaa olla ikävämpää sitte jos lämpötila menee yli +30.
Comment