Originally posted by hcaape
View Post
Z4 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Eikös tohon saa myös Strongflexiltä puslia. Niistähän on täälläkin monella kokemusta. Itse tykkäsin ainakin E36 alla noita Strongflexin puslista.Originally posted by Midas View PostYksinpuhelu jatkuu... Onko kokemuksia powerflex puslista? Lähinnä mustan ja violetin erot katuajossa.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
Tuli nuo violetit jo laitettua tilaukseen. Laitoin ensin mustat, mutta myyjä pisti postia, että ovat ainoastaan ratakäyttöön ja täten liian jäykät kadulle. Uskotaan siis myyjää ja testataan. Enpä muistanut koko Strongflexejä. :thinkOriginally posted by mikkod View PostEikös tohon saa myös Strongflexiltä puslia. Niistähän on täälläkin monella kokemusta. Itse tykkäsin ainakin E36 alla noita Strongflexin puslista.Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
Comment
-
Ei niillä violeteilla voi mennä pieleen.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/bmw/z4/8490208 onko kenelläkään tietoa kyseisestä yksilöstä? hinta tuntuis olevan kohillaan:think
Comment
-
Ei hajuu tosta yksilöstä, mut onks noi 16-tuumaset vanteet? Onko noi Z4-vanteet? Kandee varmaan kattoo millaset ne toisetki renkaat on. M-ratista plussaa. On se vaan niin kiva. :-) Paljos muuten toi Inspection II maksaa? Ois kohta edessä...Originally posted by miccoheebo View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/z4/8490208 onko kenelläkään tietoa kyseisestä yksilöstä? hinta tuntuis olevan kohillaan:thinksigpic
Exät:
1975 BMW 1502 E114
2008 BMW Z4 Coupe E86
Nykyiset:
2007 BMW M Coupe E86
2021 BMW X5 45e G05
Comment
-
-
No voi rähmä. Olen kyllä sitä mieltä että kaikki tuommoiset toisen omaisuuteen käsiksi käyvät mulkvistit saisi ihan rauhassa laittaa munistaan roikkumaan kotikaupunkinsa keskustorille.Originally posted by hezu View PostTämmöset uudenvuodentoivotukset tuli:
Onks kokemuksii, miten hoitaa kuntoon? Vakuutusyhtiö korvaa osittain?
Jos on ilkivaltavakuutus niin kyllähän se kaiken korvaa - omavastuu tietysti.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment
Comment